• Ik ben dus drie weken alleen thuis en ik ben een ramp moet koken, maar nu heb ik vanavond kipfilet klaargemaakt voor mezelf en het was zo lekker! Ik heb nog nooit zoiets lekkers gemaakt, want normaal laat ik alles aanbranden. Ik had gister vissticks gebakken en die waren bijna zwart en vissticks bakken is veel makkelijker vergeleken met kipfilet. Maar het was zo lekker en ik ben trots op mezelf, dat ik eindelijk iets normaals heb kunnen koken.


    En ik ben trots omdat m'n brief eindelijk af is en uitgeprint is! Het is geen gewone brief, maar een hele emotionele, van meer dan 3 pagina's en helemaal in het Engels, dus het heeft me wat moeite gekost. (Hij is Engels omdat ik hem aan de band All Time Low heb geschreven, wegens persoonlijke redenen.)
    Zijn jullie de afgelopen tijd ook nog trots op jezelf geweest? (Of heb je lekker gekookt?) (krul)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:00 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn eerste schooldag niet alleen heb gezeten in de pauze en niet door de grond ben gezakt van de zenwuwen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goed man! Ik zit nu ook heel de tijd te oefenen met koken, omdat ik volgend jaar alleen thuis wil blijven hehe.
    Ik ben trots op het feit dat ik Camp NaNoWriMo nog steeds volhoud (;


    Caution first, always.

    Ja, ik was vandaag best trots toen ik direct een idee had op het moment dat ik wilde beginnen aan mijn eerste SA voor 30 Days Of Writing. Toen ik 'm eenmaal af had en doorlas, was ik helaas wat minder trots, haha. (krul)
    Ik ben trouwens ook altijd wel een beetje trots op mezelf als ik iets bak of kook en het dan goed lukt, dus ik begrijp helemaal hoe je je voelt!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.