• Ik ben dus drie weken alleen thuis en ik ben een ramp moet koken, maar nu heb ik vanavond kipfilet klaargemaakt voor mezelf en het was zo lekker! Ik heb nog nooit zoiets lekkers gemaakt, want normaal laat ik alles aanbranden. Ik had gister vissticks gebakken en die waren bijna zwart en vissticks bakken is veel makkelijker vergeleken met kipfilet. Maar het was zo lekker en ik ben trots op mezelf, dat ik eindelijk iets normaals heb kunnen koken.


    En ik ben trots omdat m'n brief eindelijk af is en uitgeprint is! Het is geen gewone brief, maar een hele emotionele, van meer dan 3 pagina's en helemaal in het Engels, dus het heeft me wat moeite gekost. (Hij is Engels omdat ik hem aan de band All Time Low heb geschreven, wegens persoonlijke redenen.)
    Zijn jullie de afgelopen tijd ook nog trots op jezelf geweest? (Of heb je lekker gekookt?) (krul)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 18:00 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik ben trots op mezelf omdat ik mijn eerste schooldag niet alleen heb gezeten in de pauze en niet door de grond ben gezakt van de zenwuwen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Goed man! Ik zit nu ook heel de tijd te oefenen met koken, omdat ik volgend jaar alleen thuis wil blijven hehe.
    Ik ben trots op het feit dat ik Camp NaNoWriMo nog steeds volhoud (;


    Caution first, always.

    Ja, ik was vandaag best trots toen ik direct een idee had op het moment dat ik wilde beginnen aan mijn eerste SA voor 30 Days Of Writing. Toen ik 'm eenmaal af had en doorlas, was ik helaas wat minder trots, haha. (krul)
    Ik ben trouwens ook altijd wel een beetje trots op mezelf als ik iets bak of kook en het dan goed lukt, dus ik begrijp helemaal hoe je je voelt!


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik ben trots op mezelf dat ik nog niet verbrand ben in het snik heten Zuid-Frankrijk. In plaats daarvan een lekker kleurtje :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ben trots dat ik al 74.181 woorden heb geschreven deze maand. [: Het ziet er lekker uit! Werk je toevallig met Instagram voor je foto's?


    comfort in c h a o s

    Ik ben trots dat ik vandaag de moeite heb genomen om een broek aan te doen :Y).


    i put the fun in funeral

    Ik ben trots op mezelf dat ik niet gehuild heb toen ze mijn parelwratje bevroren. Ik kan er wel niet op lopen en moet vanavond naar een feest. Heeft iemand een rolstoel ter beschikking?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik was ook drie weken alleen, en koken ging echt goed *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Smaug schreef:
    Goed man! Ik zit nu ook heel de tijd te oefenen met koken, omdat ik volgend jaar alleen thuis wil blijven hehe.
    Ik ben trots op het feit dat ik Camp NaNoWriMo nog steeds volhoud (;

    Het is echt zo dat als je alleen thuis bent en je mag kiezen wat je wilt koken, is niets lekker of goed genoeg! Maar succes met oefenen.
    En dat is inderdaad echt knap dat je dat volhoudt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Austen schreef:
    Ik ben trots dat ik al 74.181 woorden heb geschreven deze maand. [: Het ziet er lekker uit! Werk je toevallig met Instagram voor je foto's?

    Wow, dat is echt veel!
    Het vlees was nog lekkerder dan het eruit zag, de salade viel wat tegen want ik was uitgeschoten met de dressing c: En ja klopt ik werk met instagram!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Drie weken alleen thuis? Party tiiiiime. :Y)

    Ik heb eigenlijk de laatste tijd niet zoveel gedaan om trots op te zijn. Of eigenlijk heb ik helemaal niet zo veel gedaan. Ik ben lui en ik heb vakantie. :Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Eurydice schreef:
    Drie weken alleen thuis? Party tiiiiime. :Y)

    Ik heb eigenlijk de laatste tijd niet zoveel gedaan om trots op te zijn. Of eigenlijk heb ik helemaal niet zo veel gedaan. Ik ben lui en ik heb vakantie. :Y)

    Hahaha nou na maandag heb ik wel even genoeg gefeest, dan moet ik weer werken na een weekend Lowlands!
    Lui zijn is ook lekker, lekkerder dan nuttige dingen doen!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ziet er lekker uit ookal lust ik helemaal geen kipfilet, because fuck logic, toch ziet het er lekker uit. x'] En ik ben niet trots op mezelf, op het moment. ~


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Infidelity schreef:
    (...)
    Hahaha nou na maandag heb ik wel even genoeg gefeest, dan moet ik weer werken na een weekend Lowlands!
    Lui zijn is ook lekker, lekkerder dan nuttige dingen doen!
    Oh, je gaat naar Lowlands? Jalooooooers! Ik ben nog nooit geweest, maar het lijkt me echt geweldig.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Koken is leuk. Ik doe het echt vaak en als ik eerlijk ben, vind ik dat ik er best goed in ben. :3

    Die salade ziet er echt lekker uit, wat zit daar allemaal onder?;o


    everything, in time