• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 19:51 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik weet wat de gevolgen zijn.. Dat weet ik. Straf. Straf is niet goed. Je krijgt straf als je ergens bent waar je niet mag zijn. Als je brutaal bent. Als je minder goed danst dan een ander. Als je ook maar enig verzet toont. Je krijgt straf als je niet luistert. Voor je beurt spreekt. Je krijgt straf als je iets fout doet. Ik ben hier om te dansen. Als ik dans krijg ik geen straf. Als ik geen straf krijg betekent het dat ik luister. Als ik luister volg ik de regels. Ik ben mezelf niet meer. Ik weet niet hoe ik mezelf terug moet vinden. Ik wens, misschien wel smeek, dat ik mezelf tegen kom aan het einde van de wereld. Mijn bestemming.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    "Ehmm.. Hoe ben je begonnen met streetdance?" Logisch, als we hier zitten praat je natuurlijk over dans. Of over andere dingen. Wist ik maar hoe dat gesprek tussen Eleadora en Austin verlopen is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    Ik grinnik. 'Ik zat eerst op ballet, maar dat lag me niet, maar na de ballet groep kwam er altijd een streetdance groep en daar ben ik toen opgegaan en dat lag me wel en zo ben ik eigenlijk begonnen met streetdance.' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Aha, ik snap het" Ik grijns omdat er niet veel aan te snappen valt, je moet het gewoon aannemen. "Mm.. En toen?"


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal

    'Toen ben ik daar gewoon mee doorgegaan, heb nog bij crews gedanst en gewoon alleen, solo en ik werd steeds beter, dat ik het verhaal zo'n beetje denk ik. Veel valt er niet over te vertellen.' zeg ik dan en haal mijn schouders op.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "En toen werd je ontvoerd.." Beëindig haar verhaal. "Dus je hebt wel talent, door al die crews enzo. Wat is je leukste choreo die je ooit gedanst hebt? Nouja.. waar was dat, laat ik het zo zeggen"

    [Gotta go]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam
    Ik kijk weg en gelukkig verdwijnt ze in de coulissen. 'Mijn droom is om hier weg te komen,' zeg ik dan.

    Nala
    Ik bleef stokstijf staan toen ik besefte dat ik hier niet weg wou...
    Ik had hier veel meer dan waar dan ook en ook al had Ian beloofd om me mee te nemen, toch leek het me ergens onwaarschijnlijk en geloofde ik er niet in. Hij zou wel willen, maar mijn vader zou me toch vinden.
    Ik balde mijn vuisten en staarde naar de muur. Waarom moest alles zo ingewikkeld zijn? Ik was naar een nog ergere hel gegaan, alleen dat ik hier tenminste bondgenoten had.
    "Ja." zuchtte ik uiteindelijk "Dat zou... fantastisch zijn." en ik probeerde het te menen.
    Ik duwde de gedachten weg en liep nog wat rond in de coulissen, hopend dat ik zou verdwalen en kon sterven in deze droom. Ik deed nog een deur open.
    Het licht sprong vanzelf aan. Overal stonden muziekinstrumenten. En in het midden, het sprong meteen in het oog, stond een blauwe vleugelpiano. Ik weet niet waarom hij blauw was, maar het was perfect.
    Ik ging achter de toetsen zitten en streelde er met mijn vingers over. Ik keek schichtig om me heen en toen ik niemand zag, begon ik te spelen. Ik speelde eerst gewoon iets rustig. Daarna deed ik iets sneller, iets met meer volume. Ik sloot mijn ogen en liet me meevoeren met de muziek en moest wel glimlachen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik dacht niet meer aan mijn omgeving, terwijl mijn vingers aan het volgende liedje begonnen. Deze keer begon ik zacht mee te zingen. Mijn ogen waren nog steeds gesloten en een traan liep over mijn wangen. Het was geleden van de dag dat mijn moeder stierf dat ik dit nog eens had kunnen doen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam
    Ik hoor haar eerst piano spelen, en daarna hoor ik haar ook zingen. Het klinkt emotioneel, maar wel mooi. Ik loop langzaam ook naar de coulissen. Ik zie haar zitten. Ik loop er zacht heen om haar niet te storen. Ik blijf vanaf de zijkant luisteren. Ik zie een traan over haar wang lopen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Wanneer de laatste tonen waren weggestorven, stortte ik in. Het was alsof met de muziek het beetje geluk dat er was geweest, mee was verdwenen. En de leegte die het achterliet schrijnde en brandde en was onmogelijk te negeren. Ik verstopte mijn gezicht in mijn handen. Mijn lichaam schokte van de snikken, maar er kwam geen geluid over mijn lippen. Ik was al jaren gewend zo te huilen. Ik beet op mijn lip en probeerde op te houden.
    Ik ben sterk, ik ben sterk. Maar ik geloofde het zelf niet meer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    {Even wat drama insteken ^^ xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Sam Jason Night
    Ineens zie ik haar schouders schokken. Ik loop naar haar toe en sla mijn armen om haar heen. Ik weet niet wat ik moet doen. 'Rustig maar Nala, rustig maar.' ze had het nummer afgespeeld. Volgens mij gaat het om haar ouders. Ik vraag me af wat er allemaal gebeurd is. 'rustig maar Nala.'


    [Lol, ik heb nog meer drama :Y) tenminste, ik bedoel. Drama ideeën xD maar dat is erg xD voor Nala dan. Als ze Sam ineens zoent XD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    Kan je niets anders zeggen?!had ik zin om te schreeuwen, maar het was zijn fout niet dat ik me zo ellendig voelde. Ik moest het niet op hem uitwerken. Ik druk mijn gezicht tegen hem aan en sla mijn armen wanhopig om zijn middel. Ik klem me aan hem vast alsof hij mijn laatste hoop is.

    {Hmm... als je wilt dat laat ik haar hem wel zoenen... xD Drama is er nooit genoeg.

    btw: weet jij een mooi kapsel met lang haar? Ik wil mijn haar anders doen, maar heb echt geen idee wat of hoe}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [hoe kan ik inspringen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Demi1309 schreef:
    [hoe kan ik inspringen?]

    {Ik weet niet... Als je wilt heb ik wel Mario nog om mee te spreken ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”