• ik vind het zelf altijd moeilijk om een verhaal te zoeken (bijv. als een vriendin die heeft aangeraden) ik krijg dan namelijk enorm veel verhalen als resultaten maar eigenlijk nooit het verhaal dat ik zoek (en ja ik weet dan de preciese naam)
    ik ben eigenlijk ook wel benieuwd of dit bij meer mensen is.

    ik had als suggestie dat je misschien meer zoekfuncties erbij zouden kunnen, bijv. genre, leeftijd enz.


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Idd .., ik kan ook nooit vinden wat ik zoek!


    Life is full of fake people

    Idd, de zoekfunctie vind ik nu erg irrietant.

    Ik heb hetzelfde probleem.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Volgens mij is die zoekfunctie echt al tijden zo, ik gebruik 'm amper nog. Je kan beter via google eerst quizlet intypen en dan de story die je zoekt ^^

    Edit: Het staat overigens wel op de lijst dus misschien wordt er nog eens iets aan gedaan?

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 22:39 ]


    “Love is a contradiction.”

    De zoekfunctie zuiiiiiigt :')


    Olive

    Viviee schreef:
    De zoekfunctie zuiiiiiigt :')
    Hah inderdaad. Je komt alleen maar prut tegen. Je zou het verhaal veel sneller terug vinden als de titel nog eens in de beschrijving stond.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ziegesar schreef:
    Volgens mij is die zoekfunctie echt al tijden zo, ik gebruik 'm amper nog. Je kan beter via google eerst quizlet intypen en dan de story die je zoekt ^^

    Edit: Het staat overigens wel op de lijst dus misschien wordt er nog eens iets aan gedaan?


    die lijst kende ik nog niet, ik heb hem bekeken en er staat idd zoiets op.
    dat van google wist ik maar gebruikte ik nooit:$ ook omdat er een tijd was dat je via google niet bij quizlet kon komen..


    waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?

    Viviee schreef:
    De zoekfunctie zuiiiiiigt :')


    26 - 02 - '16

    Meteor schreef:
    (...)Hah inderdaad. Je komt alleen maar prut tegen. Je zou het verhaal veel sneller terug vinden als de titel nog eens in de beschrijving stond.


    Ik heb de titel van m'n verhaal vaak in de beschrijving staan maar zelfs dan vind ik 'm niet gelijk.


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    (...)

    Ik heb de titel van m'n verhaal vaak in de beschrijving staan maar zelfs dan vind ik 'm niet gelijk.
    Het helpt soms, maar het hangt er ook van af welke woorden het zijn en wanneer je hem het laatst hebt upgedate. Ik vind mijn verhaal veel sneller terug als ik Titanic typ dan Prisoners of love, terwijl Titanic totaal niet in de titel staat. Er zou een knop moeten zijn die letterlijk zoekt en niet enkel de woorden apart.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Het helpt soms, maar het hangt er ook van af welke woorden het zijn en wanneer je hem het laatst hebt upgedate. Ik vind mijn verhaal veel sneller terug als ik Titanic typ dan Prisoners of love, terwijl Titanic totaal niet in de titel staat. Er zou een knop moeten zijn die letterlijk zoekt en niet enkel de woorden apart.


    I agree.


    26 - 02 - '16

    Shirlinson schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem.


    Chaos is a ladder.

    De zoekfunctie op Quizlet werkt inderdaad niet erg goed. Via Google kun je verhalen meestal sneller terugvinden. :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Londinium schreef:
    Ik heb hetzelfde probleem.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque