• Allereerst wil ik zeggen dat ik niet helemaal zeker weet of het niet verboden is om dit te doen, maar voor zover ik weet kon ik niet vinden waarom het niet mag. Anders mag er wel een slotje op gegooid worden.

    We hebben een RPG, De vondst van Athene en we lopen een beetje vast, daarom zoeken we nieuwe mensen die mee willen doen. Ondanks dat we al bij topic 8 zijn is het verhaal nog niet zo ver. Dit komt omdat we pas na een stop verder zij gegaan in leerjaar 2. Dus je kunt nog makkelijk inspringen. De RPG kent niet echt strenge regels en je iedereen of je nu ervaren bent of niet is welkom.

    Het verhaal

    Het waren twee gewone archeologen, ze deden gewoon hun werk, niks aan de hand toch? Tot ze een lichaam, totaal bewaard gebleven vinden. Nog nooit eerder hadden de oude goden zich getoond op aarde, maar dit was een noodzaak. Het lichaam van de al lang geleden vermiste Athene was gevonden.
    Eerst wilden de archeologen hem wel geven, de goden zouden hen met fantastische geschenken belonen. Toen zij hoorde dat het het lichaam van Athene was veranderden zij hun zaak. Het lijk beschikt over enorme krachten.

    Het is inmiddels een aantal jaren verder en nog steeds is er oorlog. Wie mag het lijk nou hebben. Niemand weet dat de geest van Athene het lichaam verlaten heeft. Uitverkoren worden door haar gestuurd naar Blogia.Halfgoden, vampiers, element beheersers, weerwolven, boven intelligenten. Van alles en nog wat kwam er in het hoog gebergte in de Himalaya om in Blogia lessen te volgen. Daar waren uiterste krachtige en intelligente leraren die deze jongeren zouden leren de wereld te redden van de totale ondergang.


    We hebben dit verhaal al eens eerder gespeeld, we zitten nu in het 2e jaar waardoor iedereen weer vrij in kan springen en omdat er ook mensen waren die hun oude personage wilden vervangen door een nieuwe.

    Hier is een linkje naar het rollentopic:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=156441


    ©1998

    Moet dit topic niet in het RPG-forum? Ik RPG niet. :Y)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    Moet dit topic niet in het RPG-forum? Ik RPG niet. :Y)


    Ik had daar inderdaad naar gekeken, maar omdat overige promoten hier staat en er geen geschikt sub-forum is op het rpg forum heb ik toch hier voor gekozen.


    ©1998

    Dubbelpost

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 18:50 ]


    ©1998