• Oke ik vraag me dus af, wat jullie van balkan pop vinden.
    Ik en mijn vriendin zijn er echt in love mee, (omdat ik roemeens/bosnisch ben) en zij is turks. Vinden we het dus heel leuk.
    Maar mijn andere vriendinnen drukken het gelijk weg als ze het horen.
    En ik vind het wel eens intressant om te weten of jullie het ook leuk vinden, en zo niet, wat voor muziek luister je dan?
    Hier ff drie filmpjes die wij super vinden!

    dit is onze favoriet,
    Mandinga - Zaleilah (roemenië)



    ik ben echt dikke fan van Mattyas hahaha.
    Mattyas - mi amor (roemenië)


    en dan nog
    MARIA - game over (bulgarije)


    dus, wat vinden jullie ervan hahah, xoxo

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    even a white rose has a black shadowx

    De enige band in Turkiye die ik leuk vind is "maNga" en "model".
    En dat ligt vaak vlak bij metal.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    thoughtful schreef:


    die staat op mijn favo playlist, ik ben hugee fan van mattyas <3


    even a white rose has a black shadowx

    leuk!!_O_


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    vind het wel leuk, maar niet echt zoooo leuk, niet echt iets wat ik op mijn ipod zou zetten ofzo, ;3


    I miss you a little. A little too much, a little too often and a little more each day.

    Ik heb alles uit de beginpost geluisterd en ik vind het wel leuk, maar ze hebben allemaal hetzelfde soort geluid. Zegmaar allemaal die ene paar instrumenten waarvan ik even de naam niet weet. En dar wordt ik vaak snel ziek van ><

    Ik ben van de K-pop en J-pop, pop in het algemeen en af en toe wat rock en eigenlijk alles wel behalve van die typische Nederlandtalige muziek, raps met vieze of egoïstische teksten, hardcore, house etc.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo