• Hoi ik ben Eva en naast mij zit Julie,
    Wij vroegen ons af.. want wij willen spontaan ineens naar het Jobro's (wij zijn van de afkortingen) concert op 13 novembre 2009. En wij zochten tickets maar we kunnen alleen maar dure tickets vinden van 70 euro of meer. :8
    Wie heeft er al tickets en waar hebben jullie die gehaald en hoe duur waren ze?

    PS. We zijn geen fan van de Jobro's, maar hebben geen leven.
    PPS. Jobro's = Jonas Brothers.


    I recycle my thoughts.

    Hoi levenloze mensen. :Y)
    Ik heb geen tickets, ben niet zo voor hen, al zou een concert van hen wel grappig zijn. :')

    OO ik snap hem pas na 10 x lezen x_x ik dacht jobbro's wtf zijn dat ?? o.o en toen in 1 x OO Jonas brothers

    geen idee x3 ik heb geen tickets en hoef ze niet tenzij dat Opeens taylor lautner famillie van ze blijkt te zijn en de 4e jonas word x3


    We can only learn to love by loving.

    Nee idde dat jullie levenloos zijn merk ik :'D
    Maar ik doe mij niet intereseren in de Jobro's, ik weet dus ook niet waar je goedkope kaartjes kunt krijgen
    (nerd)


    -

    KensVAGINA schreef:
    OO ik snap hem pas na 10 x lezen x_x ik dacht jobbro's wtf zijn dat ?? o.o en toen in 1 x OO Jonas brothers

    geen idee x3 ik heb geen tickets en hoef ze niet tenzij dat Opeens taylor lautner famillie van ze blijkt te zijn en de 4e jonas word x3

    Jaaaa! Dan ga ik ook. :')

    ik vind 70 euries veel te duur O,o

    @Jolien
    IK WAS EERST
    en wat doe jij uti je bed! je bent ziek *zusterspakje aan*


    We can only learn to love by loving.

    KensVAGINA schreef:
    OO ik snap hem pas na 10 x lezen x_x ik dacht jobbro's wtf zijn dat ?? o.o en toen in 1 x OO Jonas brothers

    geen idee x3 ik heb geen tickets en hoef ze niet tenzij dat Opeens taylor lautner famillie van ze blijkt te zijn en de 4e jonas word x3

    Taylor Lautner is sexy (nerd)
    Jacob is jakkie (cat)
    En wist je trouwens dat Taylor met Selena Gomes (ofzo) gaat, dat is de ex van Nick Jonas, en zij steelt shirtjes van haar vriendjes want ze liep laatst in een shirt van Nick en daarna in een shirt van Taylor O.o
    [/lekker off-topic]


    -

    ONTOPIC JULLIE MANIAKKEN.


    I recycle my thoughts.

    EN IK GA OOK ALS TAYLOR BIJ DE JB KOMT! O.o


    -

    x_x Anouk jij bent eng.


    We can only learn to love by loving.

    Dat boeit me niet :8. Hahahihiahaihho


    I recycle my thoughts.

    @ Nicol
    Waarom dat nou weer (huil)


    -

    Laatste waarschuwig omg ><


    I recycle my thoughts.

    Ff on-topic,
    ik zat op de site van mojo te kijken en daar staan ze ook helemaal niet tussen ofzo. (Of gaat het niet via mojo?) XD


    -

    SecondBeva schreef:
    Laatste waarschuwig omg ><

    :9~