• Jaaaa, ze zijn niet ''nieuw'' als net gekocht in de winkel, maar wel nieuw in mijn schoenenachrief. Een vriendin van mijn moeder heeft soms schoenen of kleren die ze niet meer leuk vind of nog past of lekker vind zitten, en soms vang ik daar mijn voordeel mee. Gisteren kreeg ik heel mooie nieuwe gladiatorsandalen en gympen, alle twee van zwart leer. Alleen potverdikkeme, toen ik de gympen in de doos wou doen wees ze een doos aan van Dior, bleek dat die gympen van Dior zijn. Ik schrok me dood [bleek er laten ook op te staan, heel subtiel in het leer aangebracht] o.o De sandalen zijn van Hugo Boss, ook niet verkeerd, die schoenen zitten super fijn. [: But, lucky bastard gaat nu foto's plaatsen! :'D




    Meer mensen met nieuwe aankopen of niet nieuwkoop, maar toch nieuwe voor jou? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    NAIS.


    Ja ?
    Oh, sorry, dat is mijn naam.
    Nee serieus, dat is echt mijn naam, wel met 2 puntjes op de i, maar in hoofdletters telt dat niet :3

    Een licht blauwe broek^^


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Facetious schreef:
    (...)

    Ja ?
    Oh, sorry, dat is mijn naam.
    Nee serieus, dat is echt mijn naam, wel met 2 puntjes op de i, maar in hoofdletters telt dat niet :3


    Hoe spreek je het dan uit? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    (...)

    Hoe spreek je het dan uit? :3


    Uhm, Naïs; Najies.
    Zoiets :3
    I know, vreemde naam. Het went hoor.
    Mensen vragen wel altijd als ik mijn naam heb gezegd; Naïs ? Niet Anaïs ?
    Word ik dan boos om :3

    Ik heb een mp3-speler van Speedo waarmee je kan zwemmen :3


    If a writer falls in love with you, you can never die

    You make me jealous!


    Aan niets denken is ook denken.

    Dai5y schreef:
    Die gympen zijn echt leuk! =D


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Nicee


    26 - 02 - '16