• Jeej (no_chears).
    Ik ga nu heel even over mijn studie klagen.
    Woensdag heb ik tentamen statistiek en ik ben nu nog aan het leren. Het voelt een beetje sneu. Ik wil heel graag slapen, maar moet van mijn planning nog zoveel doen. En dat terwijl ik eens op tijd begonnen ben.
    Ik zit nu al letterlijk een hele week sommen te maken en ik heb nog steeds niet echt het idee dat ik het snap. Niet omdat de stof zo lastig is, maar omdat mijn docent het leuk vindt om onmogelijke tentamens te maken. Yeah.
    Iedereen uit mijn 'klas' lijkt eigenlijk nog bezig. We hebben een soort forum waarop we vragen kunnen posten en er zijn net weer heel veel posts toegevoegd. Stiekem hoop ik dat mijn docent dat morgenochtend ziet en dan doorheeft hoeveel stress hij op ons legt. Hij heeft duidelijk ook de achterkant van het boek niet gelezen. Er staat vrij groot op dat het voor PhD-studenten is of voor wetenschappers en zo ver ben ik nog lang niet. Naja, hij vindt ons in ieder geval slim.
    Toch kan ik hem momenteel wel afschieten... ARGH

    Hebben jullie ook van dit soort leraren/docenten... Van die mensen die eigenlijk gewoon teveel vragen?

    (verlaat onsamenhangend klaagtopic en duikt weer haar boeken in)


    I am an idiot, I move.

    Naw, heel erg veel succes, ik herken het leren in de nacht enzo, ik moet zo ook nog even de boeken er bij pakken jammer genoeg.
    Gelukkig heb ik niet echt docenten die teveel vragen, ook al vind ik het wel vreselijk als ze zomaar een onverwachts so geven terwijl er
    eigenlijk nog heel veel vragen zijn of sommige nog niet eens bij dat paragraaf zijn.

    Ik zou toch je rust nemen, hoor. Als je gaat blokken en je bent vermoeid, dan lukt het uiteindelijk toch niet meer. Misschien kun je -je planning aanpassen, als daar enige mogelijkheid voor is?

    En ja, mijn biologiedocente denkt af en toe dat we naast haar vak geen huiswerk of proefwerken opkrijgen. Nu heb ik al mijn huiswerk meestal in de les af, maar toch is biologie het enige vak waar ik echt veel moeite in moet steken, misschien omdat ik het vak zelf niet eens zo leuk vind en het niet al te gemakkelijk vind, hoewel ik op mijn rapport het hoogste punt op biologie scoorde. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Dat is echt stom. :c
    Ik ben blij dat al onze vakken gesynchroniseerd zijn met elkaar en met de projecten waardoor dat soort dingen niet voorkomen, maar op mijn vorige opleiding had ik dat ook ja. Een leraar die op de universiteit had gegeven en aan het hoogste niveau op de middelbare school. Hij begon ook altijd over hele moeilijke dingen die we helemaal niet hoefde te weten en de dingen die we wel moesten weten voor officiële toetsen vond hij niet belangrijk.


    Your make-up is terrible