• dat wordt woensdag >,<
    waarom denk je? nou dan is de RSG-run! dat organiseert mijn school dus en dan moeten alle 1ste en 2de klassers [onderbouw dus] 5 kilometer hardlopen!! godver en wat als je totaal géén conditie hebt? alleen in fietsen dan ^^ maargoed ik wil niet meedoen! wie helpt me en wie weet een manier om er onderuit te komen [à]


    when words fail, music speaks.

    SPIJBELEN!
    net doen of je siek bnt:P


    Crack a bottle

    zo heet mijn school de rsg nov :Y)

    Ziek melden? =] Plotseling voor gym door je enkel gegaan :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Uhmm zeg dat je je veranderingen hebt en dan maak je gewooneen briefje ofzo. Doe alsof je je voet hebt omgeslagen. Zeg dat je niet kan meedoen wegens heviige buikkrampen. Vrag an je moeder of ze een je een dagje thuislaat omdat je je niet goed voelt zogezegd ofzo ^^

    je ziek melden..
    zeggen dat je je voet gekneusd hebt (of hem gewoon egt kneuzen..)
    uuhm.. spijbelen..


    Je moet worden wie je bent.

    Heb je een gymles voor die tijd?
    Zo ja, dan moet je daar ineens heel pijnlijk door je enkel gaan. (Alsof) En dan woensdag nog steeds last hebben! ^^


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    ik had vandaag dus ook gym we moesten dus oefenen 12 keer 400 meter rond [=4.8 KM] en toen zei ik, mijn knie doet zeer! zei zij; als het niet gaat moet je stoppen, ik 1 ronje later stoppen gehehe x] maar hoe ik ben net verkouden geweest >,< dus dan kan niet ziek melden en ik woon 12 KM van school wel dus spijbelen gaat ook niet egt..


    when words fail, music speaks.

    of zeggen dat je koppijn hebt en misselijk bent.

    Of dat je maandelijkse geval er weer is werkt bij mij op school trouwens wel:Y)

    ik ga wel ergens keihard tegenaan trappen ^^ of ik weet hoe ik me voet kan breken!! (: gehehe x]


    when words fail, music speaks.

    Veel plezier met je zelfmishandeling :Y)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Wij hebben 12 minuten loop >.< Dat is zeg maar 12 minuten de poten uit je lijf rennen voor een cijfer ¬¬ Even ter info: ik sta op school algemeen bekend als degene met de conditie van een watermeloen [waarom een meloen weet ik ook niet X')] Zeg gewoon dat je door je enkel bent gegaan/spier verrekt en hink flink veel, ze kunenn het niet verplichten :Y)


    BAM!

    Wij hebben 12 minuten loop >.< Dat is zeg maar 12 minuten de poten uit je lijf rennen voor een cijfer ¬¬ Even ter info: ik sta op school algemeen bekend als degene met de conditie van een watermeloen [waarom een meloen weet ik ook niet X')] Zeg gewoon dat je door je enkel bent gegaan/spier verrekt en hink flink veel, ze kunenn het niet verplichten :Y)

    dat deden wij gister ook! egt kut vandaag dus 12 x 400 meter >,<


    when words fail, music speaks.

    Ik verplaats het even naar School, Bo. ;-)


    " I'm not your boyfriend, baby. "