• Dat jullie geen neppe zooi willen?

    Ik heb dat wel bij sommige dingen. :$

    Bijvoorbeeld met Birkenstocks. Er zijn ook neppe van die dingen. Nou sorry, maar die hoef ik niet.

    Misschien komt het asociaal, verwend of weet ik veel wat over, maar ik ben nou eenmaal zo.

    Wie ook?

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 15:03 ]


    -

    Ik heb echte Birkenstocks. Die neppen zaten wel lekker eigenlijk :X. Maar even on-topic: Ja, heb ik ook wel.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Dat heb ik met AllStars, ik hoef dus echt geen fakers meer. Die gaan zó snel kapot :X


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik wil áls ik "merk" heb dat dan dan wel de orginele versie moet zijn ;D

    Met sommige dingen wel ja, maar als de echte superduur is of zo, kan een neppe ook wel :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    t-shirt en broeken & zonnebrillen vind ik gaaf, maar schoenen heb ik het liefst de echte ; echte birkies, echte allstars, echte nikies.

    dat heb ik echt alleen bij allstars. ik moet de echte, geen neppe.. maar de echte zijn ook niet heel duur, dus dat kan goed :'d maar van die birkenstocks. 50 euro voor slippers? no thanks.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee, zo ben ik niet. :'D
    Ik koop geen merk, en ik koop ook geen fake, ik koop alleen lookalikes. :'D

    Als ik om schoenen ga en ik wil Vans of All Stars dan móéten het ook echte Vans of All Stars zijn, anders hoef ik ze niet. Voor de rest eigenlijk niet echt :]

    Ik heb dat ook.
    Met All-stars en vans. Like de meesten ^^


    Don't walk away and leave without a reason.

    Bij All Stars wel. Alleen bij de rest maakt het me niet echt wat uit.


    I am an idiot, I move.

    Als ik in een winkel sta,en ik kan kiezen tussen de échte of de neppe,maakt niet uit waarvan,dan kies ik de echte.

    Neppe All Stars gaan de voorkant bij mij er snel van slijten.

    ik heb liever ook het echte merk maar als het echt duur is koop ik gewoon nep

    Weetje. Bij mij is het juist omgekeerd. Ik wil niets van een merk. Ik vind nep juist vele leuker.

    Ik vind nep zo dom. <.<


    Only losers can act the way you do