• Aanschouw, mijn eerste poging om met Vegas een fanvideo te maken. Maar dus, nu vroeg ik me af -aangezien ik me in kan inbeelden dat dit verre van perfect is- of jullie nog tips voor me hebben. De video is wel wat kort, maar ook maar een begin.



    Zo, tweede video'tje. De muziek eindigt nog altijd wat plots, maar zit de timing al beter?

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:00 ]


    Ex astris, sciencia

    Memoria schreef:
    Hij is echt vet!!!


    But calm, white calm, was born into a swan.

    Tweede video ook geplaats, is de timing al beter?


    Ex astris, sciencia

    Memoria schreef:
    Hij is echt vet!!!


    Tears are words the heart can't say.

    Hij doet vaag bij mij, maar ik vind de tweede ook echt vet
    Kun jij geen trailers gaan maken? :9~
    Gelijk een mogelijkheid om te oefenen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    Hij doet vaag bij mij, maar ik vind de tweede ook echt vet
    Kun jij geen trailers gaan maken? :9~
    Gelijk een mogelijkheid om te oefenen

    Ik ben niet echt goed met trailers, tenminste niet de vorige trailers die ik hem gemaakt, heb het nog niet met Vegas geprobeerd, though.
    Al ben ik in het algemeen niet goed in verhalen overbrengen, as you can probably see.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 21:59 ]


    Ex astris, sciencia

    De timing is inderdaad beter


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Utlapa schreef:
    (...)
    Ik ben niet echt goed met trailers, tenminste niet de vorige trailers die ik hem gemaakt, heb het nog niet met Vegas geprobeerd, though.
    Al ben ik in het algemeen niet goed in verhalen overbrengen, as you can probably see.

    In theorie is dit ook een soort trailer (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik vind één trouwens wel leuker doordat je ze ook hoort praten, zoals Carlisle aan het begin...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    In theorie is dit ook een soort trailer (:

    Eigenlijk wel, maar in trailers is het verhaal belangrijk, en ik heb ook niet zo gek veel beeldmateriaal.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Eigenlijk wel, maar in trailers is het verhaal belangrijk, en ik heb ook niet zo gek veel beeldmateriaal.

    Die kunnen mensen natuurlijk voor je opzoeken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Die kunnen mensen natuurlijk voor je opzoeken.

    Fair point.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    Fair point.

    I know what I'm talking about :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    I know what I'm talking about :3

    (:, deze maand doe ik mee aan NaNo, wat al mijn tijd opslorpt en video's maken zoeft ervoor dat ik wat achterlig op mijn persoonlijke schema (80.000 voor het einde van de maand), maar ik kan het eventueel wel overwegen in september, als school me niet te veel werk geeft.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 22:10 ]


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    (...)
    (:, deze maand doe ik mee aan NaNo, wat al mijn tijd opslorpt en video's maken zoeft ervoor dat ik wat achterlig op mijn persoonlijke schema (80.000 voor het einde van de maand), maar ik kan het eventueel wel overwegen in september, als school me niet te veel werk geeft.

    Kamp NaNo, want anders heb ik iets gemist...
    Yeah, want dan ga ik sowieso aanvragen. Ik ben nu met een verhaal bezig en dat zou zo awesome kunnen zijn in een trailer. :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    ElfCitadel schreef:
    (...)
    Kamp NaNo, want anders heb ik iets gemist...
    Yeah, want dan ga ik sowieso aanvragen. Ik ben nu met een verhaal bezig en dat zou zo awesome kunnen zijn in een trailer. :3

    Ja, kamp Nano.
    Ik zal je waarschuwen als ik een topic maak


    Ex astris, sciencia