• Hallo Quizletters! Op vrijdag 24 januari zijn we weer terug met de Quizlet Radio! Met deze keer zal er iets compleet anders zijn dan normaal.

    Informatie
    Tussen half 8 en 8 uur zullen wij jullie op vrijdag weer vermaken met de benodigde dosis muziek en entertainment. De DJ's van vanavond zijn Assassin en DarkSavior eeeeeen iemand die we uitnodigingen om via Skype mee te doen! Dit is mogelijk omdat Mitchell erachter is gekomen hoe we meerde outputs kunt combineren naar een enkele input. Of in andere woorden, we kunnen nu de geluiden van onze microfoon + dat wat op Skype wordt gezegt samenpersen en op de radio streamen.

    Wat wordt er van mij verwacht?
    We hebben een paar eisen:
    -      Je bent goed verstaanbaar
    -      Je doet actief mee in het gesprek en bent niet bang om ergens mee te komen.
    -      Er is geen achtergrond geluid (dat betekent dat je ergens moet gaan zitten waar niemand je stoort).
    -      Er is geen echo als je je microfoon gebruikt (dat betekent 99% van de keren dat je oortjes in moet hebben).

    Hoe kan ik meedoen?
    Post hieronder een berichtje met de reden waarom je mee wilt doen en vanaf hoe laat je beschikbaar bent. Hou hierbij wel rekening dat je Skype moet hebben, vanaf half 8 beschikbaar moet zijn en dat als we je uitkiezen je ook op tijd je Skype username naar DarkSavior stuurt en zijn uitnodiging ook accepteerd (op tijd betekent binnen 4 uur na het einde van de wedstrijd), anders heb je pech en gaat je plek naar iemand anders.

    Hoe wordt er iemand uitgekozen?
    We zullen een lijst bijhouden met iedereen die wil mee doen en hieruit donderdag random iemand selecteren (met de hulp van random.org). Iedereen heeft dus een eerlijke kans!

    Tot wanneer kan ik me inschrijven?
    Inschrijven kan tot donderdag om acht uur! Gesloten.

    Huidige deelnemers
    - Emrys
    - Muninn
    - Volde
    - Act
    - Springfield


    Winnaar
    Act heeft gewonnen en zal morgen op de radio te horen zijn!

    Dat iedereen mee kan doen betekent niet dat we ook iedereen willen. We behouden dan ook het recht om iemand te weigeren als we hier een goede reden voor hebben (die we natuurlijk ook vertellen).

    [ bericht aangepast op 23 jan 2014 - 20:46 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik ben vrijdagavond alleen thuis, dus ik wil me wel opgeven? ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Leuk dat jullie iemand erbij betrekken. ^^ Ik luister nooit, maar ik vind het wel een leuk initiatief. Ik ga me dus ook niet inschrijven, mede omdat ik dan naar the Hobbit ga :Y)
    Maar ik vond het wel even nodig om dit te zeggen :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Leuk!!
    Alleen ga ik me niet opgeven, want op de vrijdag sta ik helaas op het podium. Hopelijk kan ik toch nog wat van de radio meekrijgen! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Milah schreef:
    Ik ben vrijdagavond alleen thuis, dus ik wil me wel opgeven? ^^
    Dat mag :Y)

    Paranymph schreef:
    Leuk dat jullie iemand erbij betrekken. ^^ Ik luister nooit, maar ik vind het wel een leuk initiatief. Ik ga me dus ook niet inschrijven, mede omdat ik dan naar the Hobbit ga :Y)
    Maar ik vond het wel even nodig om dit te zeggen :')
    We wilden het al eerder doen, maar Mitchell kwam er maar niet achter hoe het moest :'D


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Aah zo jammer dit, dan komt mijn beste vriendin net logeren hier en gaan we voetbal kijken en uit eten. Laat het me weten wanneer jullie dit weer doen, lijkt me hilarisch om aan mee te doen (krul)


    ars moriendi

    Leuk! Maar helaas heb ik vrijdagavond een tentamen rond die tijd, dus dat gaat 'm niet worden. (':
    Wel jammer, want ik had in ieder geval eindelijk eens willen luisteren - ik vergeet het altijd.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ribery schreef:
    Aah zo jammer dit, dan komt mijn beste vriendin net logeren hier en gaan we voetbal kijken en uit eten. Laat het me weten wanneer jullie dit weer doen, lijkt me hilarisch om aan mee te doen (krul)
    Als dit een succes wordt (dus dat het geluid van ons gesprek niet te verneukt is en mensen het ook leuk vinden) dan zullen we het zeker nog eens doen en er dan ook gewoon weer een topic voor openen.

    Yoite schreef:
    Leuk! Maar helaas heb ik vrijdagavond een tentamen rond die tijd, dus dat gaat 'm niet worden. (':
    Wel jammer, want ik had in ieder geval eindelijk eens willen luisteren - ik vergeet het altijd.
    Jammer ;c

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 21:59 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik ben niet zo'n geweldige spreker, maar ik ga zeker weer luisteren!


    Stenenlikker

    Oh yay wat leuk. Uhm ik wil best wel in de uitzending, maar wat is de bedoeling dan precies?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    Oh yay wat leuk. Uhm ik wil best wel in de uitzending, maar wat is de bedoeling dan precies?
    De bedoeling is dat je lekker met ons mee lult als we geen muziek draaien (wat dus 60-70% van de tijd is). :Y)

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 22:15 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    QUIZLET RADIO
    OMG
    GEWELDIG


    Uhm mijn internet verbinding is te slecht om te skypen hahaha.
    Laat dan maar.
    Maar ik ga wel luisteren hoor!


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    QUIZLET RADIO
    OMG
    GEWELDIG


    Uhm mijn internet verbinding is te slecht om te skypen hahaha.
    Laat dan maar.
    Maar ik ga wel luisteren hoor!
    Het bestaat al een hele tijd ^^


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.

    Ik zou me opgeven als ik niet zo verlegen was, lol. ^^
    En daarbij kan ik niet op vrijdag aangezien ik om 6 uur al moet vertrekken naar de muziekschool en pas tussen 22u00 en 22u30 thuis zal zijn.
    Jammer.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    QuizletRadio schreef:
    (...)Het bestaat al een hele tijd ^^


    I know, maar ik heb nog nooit kunnen luisteren haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Lucrezia schreef:
    Ik zou me opgeven als ik niet zo verlegen was, lol. ^^
    En daarbij kan ik niet op vrijdag aangezien ik om 6 uur al moet vertrekken naar de muziekschool en pas tussen 22u00 en 22u30 thuis zal zijn.
    Jammer.
    Aawh, jammer. Volgende keer beter, right?

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    I know, maar ik heb nog nooit kunnen luisteren haha
    Nou, hopelijk lukt het je vrijdag wel ^^

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 22:21 ]


    Wij zijn het (ex)-officiële radio station van Quizlet.