• Ik zit al een tijdje in een dilemma.
    Ik heb namelijk bij de primark een hele leuke maxi skirt gekocht. hij is een beetje rood/oranje, dus dat is best een drukke kleur.
    Nu heb ik dus geen idee wat voor shirt ik daarop moet doen.
    Heeft iemand tips?


    Update:

    Met jullie tips heb ik nog even in mijn kast rond gesnuffeld en uiteindelijk heb ik iets gevonden.
    Wat vinden jullie?



    dit was het enige shirt dat ik nog goed vond staan, aangezien ik het nog niet echt tijd vond voor alleen hemdje.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2015 - 15:00 ]


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik zou voor een effen kleur gaan, omdat je zelf al aan geeft dat het een drukke kleur is.
    Misschien crème, wit of zwart met een aantal leuke bijpassende sieraden?


    Life is a beautiful struggle

    Iets wits?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik zat sowieso al aan iets rustig te denken. Dus idd iets wits of zwart maar ik heb dus nog niks gevonden


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik zou er een croptop op aandoen, persoonlijk. En inderdaad iets met wit of zwart misschien.
    Maar ik denk dat je er best wel een print op kan aandoen als de rok al effen is.


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Of iets leuks met kant ;3


    26 - 02 - '16

    Ik zou in ieder geval een hemdje onder je shirt doen -hij schijnt door- , verder zou ik het bij een wit of zwart topje houden, met eventueel een blazer eroverheen. (Als je voor netjes gaat)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik vind het met dat shirtje niet zo leuk, ik zou dan wachten tot het weer mooi genoeg is om een hemdje te dragen. Ik zou er zelf trouwens een crop top op dragen, maar daar moet je net van houden.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Scribe schreef:
    Ik zou in ieder geval een hemdje onder je shirt doen -hij schijnt door- , verder zou ik het bij een wit of zwart topje houden, met eventueel een blazer eroverheen. (Als je voor netjes gaat)


    Op de foto lijkt het dat ie zo erg doorschijnt. In het echt valt het wel mee.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Canoodle schreef:
    Ik vind het met dat shirtje niet zo leuk, ik zou dan wachten tot het weer mooi genoeg is om een hemdje te dragen. Ik zou er zelf trouwens een crop top op dragen, maar daar moet je net van houden.


    Met crop tops heb ik een beetje een haat/liefde relatie.
    Ik vind crop tops niet echt leuk bij mij staan.


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Ik zou gaan voor een effen wit topje, of een zwart topje. En zoals al gezegd werd kun je er een blazer overheen doen. ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Maybelle schreef:
    Ik zou er een croptop op aandoen, persoonlijk. En inderdaad iets met wit of zwart misschien.
    Maar ik denk dat je er best wel een print op kan aandoen als de rok al effen is.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik zou ook gaan voor een croptop, als je dat staat ofc.
    En anders een wit shirt.

    Dan zou ik het afwerken met een bijvoorbeeld een spijkerjasje en een leuke ketting c:
    Voor de ketting zou ik dan voor een lange gaan of anders eentje met maar één hanger.
    Dus een simpele zilveren of gouden.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Maybelle schreef:
    Ik zou er een croptop op aandoen, persoonlijk. En inderdaad iets met wit of zwart misschien.
    Maar ik denk dat je er best wel een print op kan aandoen als de rok al effen is.

    Een croptop zou inderdaad mooi staan en dan hoef je je buik niet eens te showen als je de maxiskirt hoog genoeg optrekt...
    Wat ik ook wel altijd mooi vind is als ze het combineren met een kort jasje erover


    None but ourselves can free our minds.

    Ik draag altijd een crop top op mijn maxi-rok, en dan trek ik de rok iets hoger zodat je niet eens een stukje blote buik kan zien. Ik zou geen lang t-shirt of een normaal t-shirt erbij aantrekken, omdat dat een beetje vreemd uitziet op de heupen.

    Edit: Tenzij je het shirt in de rok stopt, zoals is gezegd. x)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2015 - 14:03 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zoals ander mensen al zeggen: een crop top zou er heel goed op staan. En anders een wit of zwart shirt. Persoonlijk doe ik de rok altijd over de shirt heen. Ik vind het zelf niet mooi wanneer een shirt over de rok heen zit.


    Seasons will change, but I shall remain