• Ja, ik heb momenteel huisarrest enzo, en aangezien het hier vandaag ook nog een vakantiedag is, bleef heel mijn gezin thuis wat het alleen maar erger maakte natuurlijk, dus ik had er op gerekend dat dit gewoon een volledige kutdag zou worden.
    Maaaaar ik heb net 'Pretty Woman' gezien, en die film viel beter mee dan ik had gepland en nu zie ik net dat mijn crush mijn foto heeft geliked dus nu ben ik blij ;D

    Hebben jullie momenteel ook een reden om blij te zijn? :'D

    Edit:Oke, nu freak ik helemaal van blijdschap want hij stuurt me net een sms om te zeggen dat hij die foto echt mooi vindt :'D En dat is de eerste sms die ik zonder zelf te sturen van hem heb gekregen buiten zijn dagelijkse 'slaapwel' sinds hij erachter is gekomen dat zijn ouders gaan scheiden ;s

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 22:22 ]


    effort never betrays you

    Omdat ik eten had/heb (lol)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Mijn hele familie haat me omdat ze vinden dat ik harteloos ben. Ik ben serieus als ik zeg dat ik me geweldig voel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    hahaha mooi zo
    En ik ben nu best blij omdat ik de Marina and the Diamonds livestream op youtube kijk en ze is zo geweldig <3_<3 en nu krijg ik nog meer zin in 22 oktober hihi


    As travars

    Pretty Woman is inderdaad leuk. ^^
    En ik heb net een lange fanfic gevonden die tot nu toe echt geweldig is, dus daar ben ik heel erg blij mee. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik moest vandaag werken, op een feestdag. Ik moet morgen ook werken. Ik ben blij. Klonk niet echt geloofwaardig hé?


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Cudey schreef:
    Omdat ik eten had/heb (lol)

    Hahaha, dit maakte mij echt aan het lachen :'D


    effort never betrays you

    Ja, ik zie zondag mijn vakantielief weer! :'D
    En ik heb sinds vanmiddag een foto op FB gezet en ik heb nu al iets van veertien likes, iets wat een wonder bij mij is x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Uneventful schreef:
    Mijn hele familie haat me omdat ze vinden dat ik harteloos ben. Ik ben serieus als ik zeg dat ik me geweldig voel.


    lolwtf. Dit komt me echt angstig bekend voor. :'D Behalve dan dat het mij helemaal niets doet.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik heb momenteel niet echt redenen om blij te zijn.
    Maar ik ben ongeveer blij. (cat)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Cudey schreef:
    Omdat ik eten had/heb (lol)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Awh, die sms is cute <3
    Ik ben blij omdat ik een vistick heb gebakken en hij niet helemaal verbrand is :Y).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Awh, die sms is cute <3
    Ik ben blij omdat ik een vistick heb gebakken en hij niet helemaal verbrand is :Y).


    duimpje omhoog voor de niet verbrandde vistick! Bij mij gebeurd dat nl. ook ):

    ik heb honger dus iets minder blij :Y)


    Life is hard, just break it with your head <3

    Dat is schattik~
    Bij mij lopen ze te schelden en te doen beneden, dan ga ik boven zitten en worden ze boos dat ik liever in stilte zit dan dat ik dat getier moet aanhoren.


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    ik ga eten :Y)

    gehe


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik ben voor mijn crush gevallen.
    Like, letterlijk.
    Vol op m'n gezicht -.-
    Maar goed, wel daarna een gezellig gesprek gehad :3


    If a writer falls in love with you, you can never die