• Hallo allemaal;
    Velen onder jullie hebben vast al het profiel van DreadsSnake gezien en haar laatste post op dit forum gelezen.
    Wel dit is inderdaad allemaal verzonnen, zware leugens die ze verteld. Ook het profiel van Shana dat op deze site zit, is een fake-profiel.
    Shana leeft nog, heeft geen problemen met haar ex en heeft geen andere kinderen buiten haar zoontje Kiano. Ik ben niet de meter van Kiano,
    wel zijn tante, verder is er niets waar wat op de profielen staat/heeft gestaan.
    Ik ben namelijk de echte Darlien. Jaren geleden heb ik hier eens even op deze site gezeten, maar daarna ben ik vertrokken en tot op de dag
    van vandaag ben ik niet meer op deze site gekomen tot nu.
    Het hele verhaal dat deze faker heeft opgehangen is aan mij en aan shana doorgestuurd omdat de faker zich blijkbaar voordeed als mij.
    Ik wil hier dus even melden, dat we ondertussen een klacht bij de politie hebben neergelegd hiervoor en dat aan de hand van het ip-adres we
    te weten zijn gekomen wie dit heeft gedaan.
    Er hangt haar dan ook een serieuze straf boven het hoofd.
    Verder willen shana en ik onze excuses aanbieden voor mensen die geschrokken zijn door het hele verhaal en we hopen oprecht en met heel ons
    hart dat dit niet al te veel commotie heeft veroorzaakt.
    Indien iemand me kan vertellen hoe we de profielen van deze DreadsSnake en van ShaanxK kunnen laten verwijderen, deze info is altijd welkom.

    Met vriendelijke groeten
    Darlien en Shana

    Ik wil er verder even bij zeggen: wie het niet gelooft, ik kan dat goed begrijpen, heb ondertussen ook al meermaals gezegd dat ik daar begrip voor heb, wat er op die andere acounts gedaan en gezegd werd is niet normaal.
    En het idee alleen al, dat deze persoon dit gedaan heeft maakt zowel mij en shana bang voor wat ze nog wel niet allemaal gedaan kan hebben.
    Het IP-adres is snel achterhaald geweest, doordat deze persoon dit al meermaals gedaan heeft tegen mij en Shana en andere vriendinnen van ons hebben we bij de politie al enkele klachten liggen tegen haar wegens: schending van privacy, stalking,... En nog veel meer, daarom dat het allemaal zo snel gaat.
    Verder mag er over deze zaak niet verder gepraat worden.
    Mensen die het niet geloven, nogmaals, ik begrijp dat jullie er sceptisch tegenover staan en Shana en ik hebben samen beslist dat ik een nieuw account zou aanmaken, omdat dit verhaal wel heel erg drastisch was en we dit misverstand toch graag uit de wereld wouden helpen.
    verder hebben Shana en haar familie er niet echt last van gehad op een paar condoleance-berichten na dan...

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 13:12 ]

    Prettig om te zien dat de waarheid uiteindelijk toch is uitgekomen.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Antithese schreef:
    Prettig om te zien dat de waarheid uiteindelijk toch is uitgekomen.

    Ja, helaas is het niet de eerste keer dat deze persoon ons zoiets flikt... Maar hopelijk nu wel de laatste keer =)

    Ik moet wel zeggen dat ik nu niet makkelijk dit geloof vanwege het hele verhaal dat al eerder verzonnen werd, maar ik hoop dat dit de waarheid is en dat er niets met Shana aan de hand is. Ik vraag me wel af hoe je nu heet, want je zegt dat je zowel Nini als Darlien heet.

    Je kunt hun profielen niet bannen, maar wel melden, via de meldknop op de profielen. Daarna zullen de mods checken of je verhaal klopt en zullen ze een IP-check doen, waarna ze een waarschuwing of een ban geven - waarschijnlijk een ban, want faken is iets heel ergs en is ook gewoon bij de wet verboden. Ik vraag me wel af hoe je hun IP-adressen dan hebt kunnen achterhalen en wie je het verhaal dan opgestuurd heeft.

    Als alles wat je zegt waar is - het spijt me, ik ben nogal sceptisch nu, maar ik vertrouw erop dat je de waarheid spreekt - dan ben ik heel blij dat het allemaal maar leugens waren en dan hoop ik dat jullie hier geen al te erge gevolgen aan zullen ondervinden.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik moet wel zeggen dat ik nu niet makkelijk dit geloof vanwege het hele verhaal dat al eerder verzonnen werd, maar ik hoop dat dit de waarheid is en dat er niets met Shana aan de hand is. Ik vraag me wel af hoe je nu heet, want je zegt dat je zowel Nini als Darlien heet.

    Je kunt hun profielen niet bannen, maar wel melden, via de meldknop op de profielen. Daarna zullen de mods checken of je verhaal klopt en zullen ze een IP-check doen, waarna ze een waarschuwing of een ban geven - waarschijnlijk een ban, want faken is iets heel ergs en is ook gewoon bij de wet verboden. Ik vraag me wel af hoe je hun IP-adressen dan hebt kunnen achterhalen en wie je het verhaal dan opgestuurd heeft.

    Als alles wat je zegt waar is - het spijt me, ik ben nogal sceptisch nu, maar ik vertrouw erop dat je de waarheid spreekt - dan ben ik heel blij dat het allemaal maar leugens waren en dan hoop ik dat jullie hier geen al te erge gevolgen aan zullen ondervinden.


    Mijn echte naam is Darlien, maar omdat Kiano dat te moeilijk kon uispreken vroeger hebben we dat ingekort naar tante Nini. Inderdaad snap ik dat iedereen nu nogal sceptisch is, dat zou ik zelf ook zijn.
    En een vriendin die ik hier jaren geleden leerde kennen stuurde me ineens een condoleance berichtje op fb, toen ik zei niet te weten waar het over ging heeft ze me de link gegeven en zo heb ik alles kunnen lezen en laten lezen aan Shana.

    Haha sorry - maar vind je het erg als ik dit nu ook niet meer geloof?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Archeress schreef:
    Haha sorry - maar vind je het erg als ik dit nu ook niet meer geloof?

    Nope, zoals hierboven al vermeld, hebben we er alle begrip voor dat de mensen hier er sceptisch tegenover staan, maar we wouden toch zeker
    dat misverstand uit de wereld helpen, want dit is niet meer normaal.
    Helaas ongelooflijk dat er mensen zijn die zoiets doen voor de fun, maar blijkbaar bestaan die mensen echt... =(

    Archeress schreef:
    Haha sorry - maar vind je het erg als ik dit nu ook niet meer geloof?


    Ik geloof er ook geen ene zak van. Ik denk persoonlijk dat dit een throw-away account is omdat ze niet zelf durft toegeven dat ze het heeft verzonnen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Grizzly schreef:
    (...)

    Ik geloof er ook geen ene zak van. Ik denk persoonlijk dat dit een throw-away account is omdat ze niet zelf durft toegeven dat ze het heeft verzonnen.


    Precies. Ik geloof het pas als er een mod heeft gecheckt of het een ander IP adres of iets dergelijks heeft.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ja, ga vooral door met het bedenken van leugens. Als je nu had gezegd dat het je speet en dat je met dit account opnieuw wilde beginnen, had ik dat best begrepen.
    Maar wat doe jij?
    Twintig minuten voor dit bericht, bevriest het andere account dat al die leugens verspreidde. Erg leuk allemaal. En waarom zou jij de moeite nemen alles hier uit te leggen? Als je had gelezen, had je gezien dat iedereen de waarheid al wist. Je kent hier niemand, als je hier amper bent geweest, heb je ook heus niet door wat voor klein wereldje Quizlet is, dus, waarom zou je je er verder iets van aantrekken?


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik geloof er ook niks van. :'D Heel typisch dit, want de vorige keer dat er allerlei dingen misgingen met verhalen die je vertelde en toen ineens iets anders, zei je ook al dat er iemand anders op je account gezeten had. Je bent niet zo geloofwaardig op het moment.


    Your make-up is terrible

    Ik geloof het eigenlijk niet meer.


    26 - 02 - '16

    Inderdaad, beetje vaag dit. En ook heel bijzonder dat je plotseling weer op een account komt.... :')


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    What did I miss? O.o


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Minnaloushe schreef:
    Ik geloof het eigenlijk niet meer.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Waarom vertel je niet gewoon de waarheid in plaats van op de volgende leugen over te gaan? Dat vinden users hier veel fijner.
    Dit aangezien er meerdere dingen in je verhaal opnieuw niet kloppen, zoals de politie met het IP van haar? Daarvoor moeten ze eerst bij Rutger zijn, je mag niet zomaar in iemands database gaan wroeten op zoek naar een IP. Net zoals je niet zomaar in een huis mag zoeken, daarvoor heb je een huiszoekingsbevel nodig. Same for this.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 10:25 ]


    Your make-up is terrible