• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 16:10 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga hem nog verder aanpassen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [thanks. Mijn topics.]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake Sadler
    Ik grijns tegen haar lippen aan en draai ons om zodat ik van boven lig. Ik trek een spoor van kusjes over haar kin, haar hals en dan weer op haar mond.


    Leslie Day
    Jake draait ons om, misschien had ik toch zijn handen beet moeten houden. Zijn lippen maken me gek, en wanneer die weer op die van mij is bijt ik op zijn onderlip, zachtjes. Ik druk Jake iets dichter tegen me aan, mijn handen maken figuurtjes op zijn rug.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik zoen haar zo lang mogelijk en haal mijn lippen dan weer van de hare.
    Ik bijt even op mijn eigen lip als ik haar aankijk. Ze is gewoon onweerstaanbaar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie hem op zijn lip bijten en ik kom even op adem. 'Hoe komt het toch dat ik niet zonder je kan?' vraag ik. Ik kijk hem aan en druk een kusje in zijn nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Weet ik niet. Vertel jij me het maar.' glimlach ik.
    Ik geniet van haar kussen in mijn nek en ril zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik lach als ik hem voel rillen. 'Je bent lief,' kus in zijn nek. 'Knap,' kus, 'Verslavend,' kus, 'Perfect.' en ik kijk hem even aan. 'En een geweldig lichaam. Alleen kan ik nu amper wat zien,' plaag ik hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik lach. 'Dus je wilt wat zien he.' en ik kleed me uit tot op mijn boxer.
    'Genoeg naakt vlees?' vraag ik lachend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik kijk hem aan. En laat dan mijn blik over hem glijden. 'Kom hier,' zeg ik dan, een beetje opgewonden. Ik sta op en loop naar hem toe en druk eerst mijn lippen op die van hem. Maar die laat jk als snel afglijden naar zijn borstkas. Het grappige is dat Jake nu bijna naakt is, en ik alles nog aan heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    ik ril zachtjes. 'Eigenlijk is het niet eerlijk.' zeg ik met een ondeugende schittering in mijn ogen.
    Ik streel zachtjes haar arm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zie de ondeugende twinkeling in zijn ogen. Hij streelt zachtjes mijn arm. Ik lach even en zeg: 'Wat ben je van plan eraan te doen?' vraag ik uitdagend en bijt even zacht op zijn lip. 'Me dwingen?' en ik druk een kus op zijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik bijt op mijn lip. 'Hm. Dwingen zou wel werken maar ik zou je nooit willen dwingen. Misschien verleiden met een sexy dans?' En ik dans zo dwaas als maar kan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Fields
    Ik moet om hen lachen. 'Hmmm.. Dat dansen was heel... Jake achtig,' ik knipoog naar hem. 'En aangezien je me nooit zal dwingen, waar ik blij om ben,' en ik trek in een vloeiende beweging mijn shirt uit. 'Tada,' zeg ik lachend. Ik bijt even op mijn lip en zeg dan: 'Hmmm... Eerlijk genoeg?' zeg ik dan. En ik ga met mijn handen over zijn borstkas.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    'Ik kan er wel mee leven.' grijns ik en leg mijn handen weer om haar heupen. Mijn ene hand kruipt naar boven en knipt haar bh los. 'maar dit is nog eerlijker.' lach ik en druk mijn lippen zachtjes in haar hals. Mijn ene hand die haar bh opengemaakt had , masseert haar borsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen liggen op mijn heupen maar eentje gaat er omhoog. Hij knipt mijn bh los. 'Maar dit is nog eerlijker,' lacht hij. En hij drukt zacht zijn lippen in mijn hals. Zijn hand streelt mijn borsten en ik kreun zachtjes. Alsof Jake ineens overal is. 'Jake,' zeg ik zachtjes, verlangend. Ik druk mijn lippen op zijn borstkas en druk dan kusjes tot zijn tepel. Ik lik er even met mijn tong over. En dan bijt ik er zachtjes in.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.