• Ik heb een paar vragen over corsetten:

    - Is het moeilijk aan en uit te krijgen?
    - Hoe strak zitten ze? Ik bedoel kan je bijna geen adem meer krijgen of valt dat wel mee?
    - Waar kan je ze kopen? (via internet mag ik niet)

    Ik wil een corset dat ik boven m'n kleding kan dragen, dus niet als sexy lingerie.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 19:52 ]


    It's heavy but you are not the only one

    Is het moeilijk aan en uit te krijgen?
    Valt wel mee ;) ligt er maar net aan wat voor een je hebt, ik heb een waarin je aan de voorkant kunt los maken ^^
    - Hoe strak zitten ze? Ik bedoel kan je bijna geen adem meer krijgen of valt dat wel mee?
    valt heel erg mee ^^
    - Waar kan je ze kopen? (via internet mag ik niet)

    sowizo bij de london ^^


    I solemny swear i am up to no good

    - Nee, ik vind van niet.
    - Ik heb zelf maar 1 corset en die moet ik van achter aantrekken met twee touwtjes, dus ik kan dan zelf bepalen hoe strak die moet. Maar ik weet niet of dat bij alle corsetten zo is :X
    - Bij heel veel winkels wel. Ook wel bij wat normalere winkels, gewoon heel goed zoeken :]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Thank you


    It's heavy but you are not the only one

    KabukixRin schreef:
    Is het moeilijk aan en uit te krijgen?
    Valt wel mee ;) ligt er maar net aan wat voor een je hebt, ik heb een waarin je aan de voorkant kunt los maken ^^
    - Hoe strak zitten ze? Ik bedoel kan je bijna geen adem meer krijgen of valt dat wel mee?
    valt heel erg mee ^^
    - Waar kan je ze kopen? (via internet mag ik niet)

    sowizo bij de london ^^


    Volgens mij hebben ze geen London in R'dam :(


    It's heavy but you are not the only one

    Ik zou het niet weten, eigenlijk...


    No growth of the heart is ever a waste

    Esemesje schreef:
    (...)

    Volgens mij hebben ze geen London in R'dam :(

    Wel op oosterhof :')

    Ik heb geen idee :X Ik draag die dingen niet.
    --

    Dit is precies mijn 1000ste forumbericht. :)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik heb geen idee Ik draag die dingen niet.
    --

    Dit is precies mijn 1000ste forumbericht.


    gefeliciteerd^.^
    whah ik heb geen corset, had laatst een besteld maar die bestelling heb ik afgezegd omdat ik al 3 maanden zat te wachten :S


    T O K I O H O T E L < 3

    Ik wil ook wel een corset, alleen geen flauw idee waar ik ze kan vinden in Breda. XD


    -

    Ik heb iemand in m'n klas die het MOET dragen voor haar rug. en ze is zo blij dat ze het niet meer moet dragen, want dat het heel strak zit en je kunt er niet veel mee doen omdat je rug ja soort van geblokeerd is

    mr 'n gewoon corset dat je in de winkel kunt kope hè dat zit wel ok geloof ik. Pas er gewoon is een paar, dan ondervind je het zelfXx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    Ik heb iemand in m'n klas die het MOET dragen voor haar rug. en ze is zo blij dat ze het niet meer moet dragen, want dat het heel strak zit en je kunt er niet veel mee doen omdat je rug ja soort van geblokeerd is

    mr 'n gewoon corset dat je in de winkel kunt kope hè dat zit wel ok geloof ik. Pas er gewoon is een paar, dan ondervind je het zelfXx

    Ja, maar dat corset dat je MOET dragen, is volgens mij nog wat anders eigenlijk.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BrokenPoetry schreef:
    (...)
    Wel op oosterhof :')


    Dan heb ik wat gemist volgens mij Oo ik kom dagelijks in de Oosterhof a.k.a Alexandrium 1
    Of bedoel je dat niet?


    It's heavy but you are not the only one

    tomfreakske schreef:
    Ik heb iemand in m'n klas die het MOET dragen voor haar rug. en ze is zo blij dat ze het niet meer moet dragen, want dat het heel strak zit en je kunt er niet veel mee doen omdat je rug ja soort van geblokeerd is

    mr 'n gewoon corset dat je in de winkel kunt kope hè dat zit wel ok geloof ik. Pas er gewoon is een paar, dan ondervind je het zelfXx

    Dat is niet echt een corset, (ben de echte naam er voor ff kwijt XD) ik ken verschillende mensen die het gehad hebben en idd die zitten verrekte kut. maar een echte corset(zo eentje van stof en niet van plastic achtig spul zoals die dingen die je moet dragen) kan je aanpassen zeg maar aan hoe strak je um wil(als je een met touwtjes hebt dan)


    j-rock=love

    - Is het moeilijk aan en uit te krijgen?
    Hangt er vanaf, heb je een orgineel veter corset dan is het wat lastiger, maar de meeste hebben tegenwoordig van die haakjes/knoopjes net als bij je bh sluiting.
    - Hoe strak zitten ze? Ik bedoel kan je bijna geen adem meer krijgen of valt dat wel mee?
    Dat kun je helemaal zelf bepalen, maar je moet ze natuurlijk niet super strak om je taille snoeren en dan de rest losser want dat ziet niet uit.
    - Waar kan je ze kopen? (via internet mag ik niet)
    In zowat alle goth winkel, maar dan ga je al meer richting de punkerig corsetten. In fetish winkel, maar.. ik geloof dat jij daar als 12/13 jarige -sla me alsjeblieft niet dood als je ouder bent x.x, ben niet goed met leeftijden onthouden- dan denk ik dat je je daar niet zo op je gemak voelt als je daar binnen loopt, en ik weet niet eens of dat wel mag als minderjarig (krul). En je hebt genoeg van die winkeltjes in Amsterdam waar ze ook van die scene rommel verkopen, daar hebben ze dat meestal ook wel.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2009 - 11:18 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    - Is het moeilijk aan en uit te krijgen?
    Hangt er vanaf, heb je een orgineel veter corset dan is het wat lastiger, maar de meeste hebben tegenwoordig van die haakjes/knoopjes net als bij je bh sluiting.
    - Hoe strak zitten ze? Ik bedoel kan je bijna geen adem meer krijgen of valt dat wel mee?
    Dat kun je helemaal zelf bepalen, maar je moet ze natuurlijk niet super strak om je taille snoeren en dan de rest losser want dat ziet niet uit.
    - Waar kan je ze kopen? (via internet mag ik niet)
    In zowat alle goth winkel, maar dan ga je al meer richting de punkerig corsetten. In fetish winkel, maar.. ik geloof dat jij daar als 12/13 jarige -sla me alsjeblieft niet dood als je ouder bent x.x, ben niet goed met leeftijden onthouden- dan denk ik dat je je daar niet zo op je gemak voelt als je daar binnen loopt, en ik weet niet eens of dat wel mag als minderjarig (krul). En je hebt genoeg van die winkeltjes in Amsterdam waar ze ook van die scene rommel verkopen, daar hebben ze dat meestal ook wel.


    Oke bedankt :)

    En ik ben 18 btw.


    It's heavy but you are not the only one