• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    Sal knikt lichtjes, knijpt zacht in mijn hand en wrijft dan verder. Ik vraag me af hoe hij dat volhoud met zijn zere hand maar aangezien hij geen pijnlijke geluiden maakt besluit ik dat het wel mee moet vallen.
    "Zo lang de rook niet hier heen gaan, want daar moet ik vast hoesten." mompelt Sal. Ik glimlach breder, dat moet betekenen dat hij niet rookt. Daar ben ik blij om, al weet ik niet precies waarom.
    "En ik denk niet dat het nu fijn aan zal voelen als ik ga hoesten." Darren knikt begrijpelijk en ik blijf glimlachen.
    "Dat kan ik wel begrijpen ja." zegt hij en hij kijkt naar de schouder van Sal. "Ik hoop dat dat snel weer hersteld is. Ik zal voor jullie de rook wel de andere kant opblazen." Ik ben blij dat hij de rook ook daadwerkelijk een andere kant op blaast. Ik zou het echt heel erg vinden als Sal zou moeten hoesten nu. Dan had ik hem wel mee naar binnen gesleurd, arme jongen.
    "Bedankt." glimlach ik als ik de rook de andere kant op zie waaien. "Je houd zoveel rekening met iedereen, dat is echt lief van je."


    Your make-up is terrible

    [Muhahaha.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Dat kan ik wel begrijpen ja,' zei Darren nadat hij had geknikt en keek toen naar mijn schouder. Ik zag Rikki heel de tijd glimlachen, al begreep ik niet eens waarom.
    'Ik hoop dat dat snel weer hersteld is. Ik zal voor jullie de rook wel de andere kant opblazen,' zei hij en hij blies ook nog echt de rook de andere kant op. Ik glimlachte iets vaagjes terwijl Rikki hem bedankte.
    'Je houd zoveel rekening met iedereen, dat is echt lief van je,' zei ze waarop ik lichtjes knikte op haar woorden.
    'Inderdaad, dank je. Dat is aardig van je,' zei ik tegen Darren. 'En ook dank je wat je zei over mijn wond, al heb ik niet zo'n gevoel dat het snel gebeurd helaas.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "Je houd zoveel rekening met iedereen, dat is echt lief van je." zei Rikki waarop ik dankbaar en lief naar haar glimlachte. "Dankjewel." Ik zag dat Sal ook lichtjes knikte op haar woorden.
    "Inderdaad, dank je. Dat is aardig van je." zei Sal toen ook, "En ook dank je wat je zei over mijn wond, al heb ik niet zo'n gevoel dat het snel gebeurd helaas." Ik zuchtte meelevend. "Helaas niet nee, maar geen dank." zei ik met een glimlach.
    Ze waren erin getrapt. Ik had ze overtuigd dat ik een goed persoon was, dat er niks aan de hand was. Wat ben ik toch weer geweldig.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dankjewel." zegt Darren en Sal knikt lichtjes.
    "Inderdaad, dank je. Dat is aardig van je." zegt Sal. "En ook dank je wat je zei over mijn wond, al heb ik niet zo'n gevoel dat het snel gebeurd helaas." Darren zucht meelevend.
    "Helaas niet nee, maar geen dank." zegt hij met een glimlach. Hij ziet eruit als een engerd maar is eigenlijk een lieve man. Ik glimlach wat en begin te rillen omdat het koud word. Kippenvel verspreid zich over mijn lichaam en ik wrijf met mijn vrije hand over mijn arm heen.
    "Ik ga zo naar binnen, het word koud." murmel ik zacht. Ik vraag me af of ze beiden meegaan of dat Darren hier blijft of dat Sal bij Darren blijft. Ik heb geen idee en merk het zo meteen wel.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Helaas niet nee, maar geen dank,' zei hij met een glimlach naar meelevend te hebben gezucht. Ik keek Darren eventjes een tijdje aan. Iets klopte niet, of ik was gewoon wantrouwig ingesteld op mensen. Ik zuchtte iets. Met haar vrije hand wreef Rikki over haar eigen arm heen. Kippenvel was daar verschenen.
    'Ik ga zo naar binnen, het word koud,' murmelde ze zacht. Even keek ik haar aan en knikte toen lichtjes. Mee gaan? Blijven zitten? Ik kwam hier eigenlijk alleen maar om Rikki te helpen en zij kwam hier eigenlijk alleen maar voor die ene vraag.
    'Zal.. Ik met je meegaan?' vroeg ik zacht aan haar. Waarom praatte ik zacht? 'O-of wil je me vest lenen? Zodat je het wat warmer krijgt en toch nog buiten kan blijven?' vroeg ik met een beetje moeite. Ik beet op mijn lip. Het maakte mij niet uit wat ze antwoordde, maar ik vond het van mij wel een grote opgave om op dat hele idee te komen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Ik keek die twee aan en luisterde naar hun zeer interessante gesprek. "Zijn jullie samen?" vroeg ik toen zomaar, want ze gedroegen zich echt zo.
    "Sorry als het zo uit het niks komt, maar wat jullie de hele tijd doen is zo, stel achtig." legde ik uit, "Jullie houden elkaars hand vast, hij wil zijn vest uitlenen en komt amper uit zijn woorden."
    Ik keek naar Rikki. "Jij word om de zoveel tijd rood." Ik haalde mijn schouders op. "Zo obvious."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck


    "Zal... Ik met je meegaan?" vraagt hij zacht. "O-of wil je me vest lenen? Zodat je het wat warmer krijgt en toch nog buiten kan blijven?" vraagt hij en het lijkt hem moeite te kosten. Wilt hij hem eigenlijk niet uitlenen? Nou, dat begrijp ik best. Sal bijt op zijn lip. Ik wil net antwoorden als Darren ineens iets vraagt.
    "Zijn jullie samen? Sorry als het zo uit het niks komt, maar wat jullie de hele tijd doen is zo, stel achtig." legt hij uit. "Jullie houden elkaars hand vast, hij wil zijn vest uitlenen en komt amper uit zijn woorden. Jij word om de zoveel tijd rood. Zo obvious." Hij had zijns schouders opgehaald. Ik word opnieuw rood.
    "Nee, absoluut niet." zeg ik zacht. "Ik help hem gewoon... met zijn schouder. Je weet toch dat i-ik sociaal niet zo handig ben." vervolg ik mezelf nog zachter en wendt mijn blik af. Ik kijk even naar Sal.
    "Ik ga zo naar binnen, je kan beter je vest aan houden, denk je niet?" glimlach ik licht.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Zijn jullie samen?' vroeg Darren opeens voordat Rikki op mijn vraag kon antwoordden. Verbaasd keek ik hem aan. Kwam het zo over? Nee toch?
    'Sorry als het zo uit het niks komt, maar wat jullie de hele tijd doen is zo, stel achtig. Jullie houden elkaars hand vast, hij wil zijn vest uitlenen en komt amper uit zijn woorden,' legde hij uit en hij keek even naar Rikki. Was dit dan stelletjes gedrag? Ik slikte even. Dat wist ik helemaal niet.
    'Jij word om de zoveel tijd rood. Zo obvious,' vertelde hij en hij had ondertussen zijn schouders een keer op gehaald. Ik zag Rikki rood worden en eerlijk gezegd had ik zo'n gevoel dat die van mij dat ook werden. Lang leve mijn capuchon?
    'Nee, absoluut niet,' zei Rikki zacht, waarop ik gelijk knikte. 'Ik help hem gewoon... met zijn schouder. Je weet toch dat i-ik sociaal niet zo handig ben,' vervolgde ze zichzelf nog zachter. Ze keek mij aan en ik deed bijna automatisch mijn hoofd iets schuin.
    'Ik ga zo naar binnen, je kan beter je vest aan houden, denk je niet?' glimlachte ze licht. Ik knikte lichtjes en slikte nogmaals. Haar hand hield ik nog steeds vast, ondanks wat Darren net zei.
    'Ja eigenlijk wel, maar eh.. Ehm.. Ja..' hakkelde ik. Ik keek even naar Darren. 'Wij zijn geen stel,' zei ik nog voor de duidelijkheid tegen hem. 'Hoe kant dat? We kennen elkaar pas sinds vandaag.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    Vanaf een veilige plek op het dak besluit ik het gesprek te volgen om me van hun bloedgeuren af te leiden. Ik hoor iemand iets vragen over een gescheurde broek. Even, heel even schrik ik op door de gedachte dat ik iemand aan zou kunnen hebben gevallen op een onbewaakt ogenblik, maar schud die gedachte al gauw weg. Als dat zo was, zou ik het me op z'n minst herinneren.
    Ik vang iets op over de zolder. Zou het kunnen dat ze.. mijn kleding ligt daar nog. Of althans, wat ervan over is. Met een beetje mazzel hebben ze niet eens door dat het mijn kleding was. Maar aan de andere kant: wie loopt er hier verder rond in kimono's? Ik hou me stil, hopend dat ik hiermee Nightshade niet in problemen breng en ook mezelf niet. Als ik Nightshade's woorden mag geloven, is lang niet alles geoorloofd en geaccepteerd onder vampiers. Ik zal hem nog moeten vragen naar details en in de tussentijd voorzichtig zijn.
    Ik hou hun uitdrukkingen geringschattend in de gaten, vraag me af waarom Nightshade hen niet afmaakt. Hun bloed ruikt heerlijk. Het kan niet anders dan dat het onderdeel van zijn spel is. Zijn karakter is ineens 180 graden gedraaid nu hij met hen praat. De koude air om hem heen is als bij klokslag verdwenen, hij is vriendelijk, goedlachs en behulpzaam.
    'Ik ben je meester niet je vijand!' Een harde klap in mijn maag. Het deed zo zeer. Tranen springen in mijn ogen. Ik heb het verpest. De schaamte, de pijn.
    'Je hoort je beurt af te wachten! Wees blij dat niemand ons gezien heeft, idioot!' Mijn hart wordt in tweeën gereten. Die ogen die ik niet durfde te confronteren, maar waarvan ik weet hoe minachtend ze op mij neerkijken. Uitschot. Ik ben uitschot. Vuil.
    'Het zal wel even duren voordat jij je als een volwaardige vampier kunt gedragen blijkbaar. Jammer, ik had iets anders van je verwacht. Je had respect toch hoog in je vaandel staan?'
    Tranen, het ultieme teken van zwakte.

    Stilletjes kruip ik weer terug naar de plaats waar ik sliep. Ik haal diep adem, blaas de lucht langzaam uit en krul me op. Ik heb het koud. Hier, in de duisternis, nu niemand me kan zien of horen, sta ik mezelf eindelijk toe om stil te huilen. Morgen zal ik weer sterk zijn. Beloofd.


    No growth of the heart is ever a waste

    [vanaf vandaag/vanavond reageer ik weinig, want ik ga morgen op vakantie]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nightshade

    "Nee, absoluut niet." zei Rikki zacht waarop Sal meteen knikte. "Ik help hem gewoon... met zijn schouder. Je weet toch dat i-ik sociaal niet zo handig ben." vervolgde ze nog zachter. Ik knikte langzaam. Daarin had ze gelijk, maar het was zo duidelijk. En met paren kun je veel meer plezier hebben.
    "Ik ga zo naar binnen, je kan beter je vest aan houden, denk je niet?" glimlachte Rikki zacht naar Sal. Die knikte langzaam en hij hield haar hand nog steeds vast. Ik zat allang een scenario uit te denken hoe ik die twee zou kunnen folteren, martelen en kunnen misbruiken.
    "Ja eigenlijk wel, maar eh.. Ehm.. Ja.." hakkelde Sal. Hij keek weer naar mij. "Wij zijn geen stel." zei hij nog eens voor de duidelijkheid, "Hoe kant dat? We kennen elkaar pas sinds vandaag." Ik grinnikte eventjes. "Dan doe je het wel heel goed voor iemand die je nog maar een dag kent. Je houdt al handjes vast en jullie blozen constant." Ik keek ze met een grijns aan. "Ik geloof jullie niet, maar okay, als je het zegt dan zijn jullie geen stel."
    Ergens midden in de conversatie had ik gemerkt dat iemand naar me keek. Ik gokte op Ayaki, maar ik wist het niet zeker. Hopelijk was hij slim genoeg om te begrijpen dat dit een spelletje is en hij ze niet zomaar moet aanvallen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ja eigenlijk wel, maar eh... Ehm... Ja..." hakkelt Sal. "Wij zijn geen stel. Hoe kant dat? We kennen elkaar pas sinds vandaag." Ik knik er op en Darren grinnikt.
    "Dan doe je het wel heel goed voor iemand die je nog maar een dag kent. Je houdt al handjes vast en jullie blozen constant." zegt hij en hij kijkt ons met een grijnst aan. "Ik geloof jullie niet, maar okay, als je het zegt dan zijn jullie geen stel." Ik kijk Darren vervolgens wat lichtelijk kwaad aan en frons gefrustreerd.
    "Nee, we zijn geen stel." lispel ik waarna ik snel opsta terwijl Sal mijn hand nog vast heeft. Ik snap wel hoe het eruit moet zijn maar ik kan toch niet de hele tijd zeggen waarom ik bloos? Meestal omdat ik me schaam voor dingen die gezegd worden of die ik zeg maar mijn gedachten hou ik lekker voor mezelf.
    "Ik ga naar binnen." mompel ik zacht met mijn blik wat onderdanig naar beneden.


    Your make-up is terrible

    Katherine Sarah Gray
    'Mist hij me?' vraagt ze vol ongeloof. 'Dat is nieuw.' Ik frons mijn wenkbrauwen en begrijp er steeds minder van. Natuurlijk mist hij haar, hij gaat er bijna aan kapot.
    'Oh, natuurlijk. Dat wist je niet. Er is iets over je vader dat je moet weten. Hij is...' Mijn moeder wacht even, alsof het moeilijk is het te vertellen. 'Je vader is me ontrouw geweest.' Wat?
    Gelijk schud ik heftig mijn hoofd. 'Nee, nee dat kan niet. Hij houdt van je, zo iets zou hij nooit doen. Dat kan niet, je liegt!' ratel ik achter elkaar door. 'Mam, zeg dat nou niet.' Mijn stem klinkt met ieder woord wanhopiger en de tranen staan hoog in mijn ogen. Maar ik zal niet toegeven, ik ga niet huilen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:39 ]


    everything, in time

    Sal Levine

    'Dan doe je het wel heel goed voor iemand die je nog maar een dag kent. Je houdt al handjes vast en jullie blozen constant,' zei hij na gegrinnikt te hebben en keek ons vervolgens met een grijns aan. Wat verbaasd keek ik hem aan. Hij had het helemaal mis! 'Ik geloof jullie niet, maar okay, als je het zegt dan zijn jullie geen stel.' Ik schudde mijn hoofd en zuchtte toen.
    'Nee, we zijn geen stel,' lispelde Rikki en stond toen op. Ik had niet door dat ze ging op staan en had daarom haar hand heel de tijd vast, nu ook toen ze opstond en mijn arm een stuk omhoog heen. Ik gromde wat pijnlijk en liet haar hand los de ik vervolgens gelijk weer omlaag liet zakken. Even legde ik mijn hand op mijn schouder en keek even op naar Rikki. Ze had het vast ook niet door.
    'Ik ga naar binnen,' mompelde ze zacht en ze keek met haar blik wat onderdanig naar beneden. Mijn blik ging even over haar heen. Nu weer vragen of ik mee zou gaan zou raar lijken en dacht Darren nog meer dat wij een stel waren. Mijn blik wendde ik af en keek even en naar Darren.
    'Ik ga denk ik ook. Ik heb zin in een kop thee,' zei ik met een magere glimlachje. Zou dat werken?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you