• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:19 ]


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat heb je gedaan?" vraagt hij en als ik opkijk zie ik dat hij naar de rode plekken op mijn handen kijkt. Sal is bij me komen stan en steekt zijn hand uit naar Darren.
    "Sal." stelt hij zich voor. Darren neemt zijn hand aan en stelt zich ook voor.
    "O, i-ik heb er thee overheen gegooid." stotter ik. Ik kijk even op naar Sal en kan de glinstering van zijn ogen zien in het schijnsel van de maan, iets wat mij geruststelt. Ik glimlach lichtjes, kijk naar Darren en dan terug naar mijn handen die ik op mijn schoot hou.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Darren Shade,' stelde hij zich zelf voor met een glimlach en hij schudde mijn hand. Hij had daarvoor aan Rikki gevraagd hoe ze aan die rode plekken kwam. Even keek ik naar Rikki.
    'O, i-ik heb er thee overheen gegooid,' stotterde ze. Dus dat was er gebeurd toen ik de keuken uit liep en een luide klap hoorde. Ik had wel terug moeten gaan om te kijken. Ze keek naar mij op en een klein glimlachje verscheen toch bij mij toen ik haar lichtjes zag glimlachen. Ik stopte mijn beide handen in mijn zakken en ging vervolgens naast Rikki zitten. Ik vroeg me af of Rikki het nu nog wel kon doorzetten. Eerlijk gezegd zou het nu raar zijn als ik er over begon, toch? Ik beet even op mijn lip.
    'Heb je het wel goed gekoeld?' vroeg ik toen aan haar. Ik wist niks beters wat ik kon zeggen of vragen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "Heb je het wel goed gekoeld?" vroeg Sal aan Rikki. "Ik hoop het wel voor je." zei ik om me in het gesprek te mengen, "Anders krijg je nog pijnlijke blaren en dat lijkt me niet erg lekker."
    Er hing een rare sfeer in de lucht en ik gokte dat ze iets wisten wat ze niet hoorden te weten. 'DE ZOLDER!' dacht ik bij mezelf. Ik was helemaal vergeten daar op te ruimen en hun waren op weg naar de zolder te gaan. Ik zou ze straks dus moeten hypnotiseren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Heb je het wel goed gekoeld?" vraagt Sal. Ik kijk verbaasd op, natuurlijk, hij was er niet meer bij en had het ook nog niet opgemerkt.
    "Ik hoop het wel voor je." zegt Darren en mijn blik schiet naar hem. "Anders krijg je nog pijnlijke blaren en dat lijkt me niet erg lekker." Ik knik kort.
    "Ja, dat heb ik wel gedaan." zeg ik zacht. "Met koud water, twee keer." Mijn blik schiet weer van Sal naar Darren en terug. Sal kijk ik smekend aan. Hij lijkt alleen niets te gaan zeggen, wat moet ik nu doen?
    "Hé Darren?" vraag ik vervolgens zenuwachtig met mijn ogen die heen en weer schieten maar niet op zijn gezicht blijven. "Weet jij misschien nog waar ik precies mijn broek open had gehaald?"


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Ik hoop het wel voor je. Anders krijg je nog pijnlijke blaren en dat lijkt me niet erg lekker,' zei Darren. Ik keek eventjes op en zag dat Rikki knikte. Ze zei dat ze het twee keer had gekoeld met koud water. Haar blik schoot naar mij, toen naar Darren en daarna weer terug naar mij waarna zij mij smekend aankeek.
    'Hé Darren?' vroeg ze dan toch. Ze klonk zenuwachtig en ik keek beschamend omlaag. Ik ging haar helpen zei ik, maar dit was niet echt wat onder helpen viel.
    'Weet jij misschien nog waar ik precies mijn broek open had gehaald?' vroeg ze. Ik keek op naar die twee terwijl ik ze beide aan bleef kijken. Moest ik haar nu helpen over haar geheugen? Ik beet op mijn lip nadat ik mijn blik naar voren had gericht. Ik wou haar een bemoedigend stootje geven met mijn schouder, maar ik zat met mijn verkeerde er tegen aan. In plaats daarvan gaf ik haar een bemoedigend kneepje in haar hand met mijn verbonden hand.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    Ik zag Sal en Rikki elkaar telkens weer aankijken en Sal gaf Rikki een kneepje in hun verbonden handen. "Hé Darren?" vroeg Rikki en haar ogen schoten heen en weer. Ze wilde of durfde mij niet aan te kijken. "Weet jij misschien nog waar ik precies mijn broek open had gehaald?" Ze waren erachter, tenminste voor een gedeelte. Dit keer zou er niks misgaan.
    "Hoezo Rikki?" begon ik en ik keek haar vragend aan. "Dat is gebeurd door een spijker vlak voor de deur." zei ik en ik legde mijn hypnotischerende ondertoon erin. Voor Sal maakte ik het nog makkelijker mij te geloven door hem een illusie te laten zien van een spijker bij de deur. Deze illusie liet ik zien alsof het iets was waaraan ze zich weer herinnerde.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Sal geeft mij een bemoedigend kneepje in mijn hand met zijn slechte hand.
    "Hoezo Rikki?" vraagt hij en kijkt mij vragend aan. "Dat is gebeurd door een spijker vlak voor de deur." zegt hij hypnotiserend. Ik zie de spijker weer voor me en glimlach lichtjes.
    "Oh, ja dat is waar ook!" zeg ik wat vriendelijker. "Sorry, ik was het helemaal vergeten. Ik kon de spijker niet meer terug vinden en was bang dat ik alles helemaal vergeten was. Bedankt." Mijn glimlach blijft kleintjes maar ik ben blij dat ik het weer weet. Aan de rest op de zolder denk ik nu even niet. Ik kijk op naar Sal om bemoedigend naar hem te kijken. Dankzij hem durfde ik alles en ik ben blij dat hij me steunt.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Hoezo Rikki?' vroeg Darren. 'Dat is gebeurd door een spijker vlak voor de deur,' zei hij hypnotiserend. Precies zoals Amy het deed, maar ik zag het helder voor hoe die spijker eruit zag vlak voor de deur. Ik fronste iets.
    'Oh, ja dat is waar ook!' zei Rikki wat vriendelijker. 'Sorry, ik was het helemaal vergeten. Ik kon de spijker niet meer terug vinden en was bang dat ik alles helemaal vergeten was. Bedankt.' Mijn blik bleef nog naar voren gericht en vroeg mij af of ik mij dan vergiste, dat een spijker wel zulke scheuren aan konden brengen. Ik schudde iets mijn hoofd en keek toen naar Rikki die naar mij bemoedigend opkeek. Ik glimlachte iets en was blij voor haar dat het voor haar nu een stuk duidelijker werd.
    'Darren? Mag ik jou iets vragen?' vroeg ik en ik keek een beetje richting hem. 'Rikki vertelde mij dat jij het geluk heb met een luxer kamer, mag ik vragen hoe dat komt? Ik dacht namelijk dat alle kamer hetzelfde waren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Muhahaha, believe me bitches!]

    Nightshade

    Rikki leek me te geloven en ook Sal leek overtuigd. Gelukkig maar, ik had geen zin om twee mensen te vermoorden. Hoewel Sal was niet zo'n probleem, maar Rikki wilde ik nog even houden. Haar bloed proeven en haar lichaam gebruiken.
    "Darren? Mag ik jou iets vragen?" vroeg Sal toen en keek in mijn richting. "Natuurlijk mag dat." zei ik met een vriendelijke glimlach. "Rikki vertelde mij dat jij het geluk heb met een luxer kamer, mag ik vragen hoe dat komt? Ik dacht namelijk dat alle kamer hetzelfde waren." Ik knikte begrijpelijk. "Als ik dat zou weten, zou ik het je met alle plezier beantwoorden." begon ik, "Ik weet het dus echt niet. Het enige wat ik weet dat ik een van de laatste mensen was die mee kon doen en dat ik toen in die kamer ben gestopt. Misschien waren er geen kamers meer op de eerste verdieping." Dat klonk erg logisch in mijn hoofd, dus zou het voor hun ook niet te moeilijk moeten zijn het te geloven.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Sal glimlacht naar mij en lijkt ook blij voor mij te zijn. Ik ben niet alleen blij, ik ben ook heel erg opgelucht, alsof alles nu is opgelost.
    "Darren? Mag ik jou iets vragen?" vraagt Sal en ik kijk verbaasd op. "Rikki vertelde mij dat jij het geluk heb met een luxer kamer, mag ik vragen hoe dat komt? Ik dacht namelijk dat alle kamer hetzelfde waren." Huh, waarom? Hij heeft mij net geholpen en toch doet hij nog achterdochtig. Darren knikt alleen begrijpelijk.
    "Als ik dat zou weten, zou ik het je met alle plezier beantwoorden. Ik weet het dus echt niet. Het enige wat ik weet dat ik een van de laatste mensen was die mee kon doen en dat ik toen in die kamer ben gestopt. Misschien waren er geen kamers meer op de eerste verdieping." Ik knik en kijk naar Sal.
    "Precies dat. Sorry, had ik dat er niet bij vertelt dan?" Ik begin lichtjes te blozen en lach zenuwachtig. In mijn hoofd is het ook totaal niet raar dat iedereen een eigen kamer mocht kiezen en dat er nu een ongelijk aantal meisjes en jongens zijn. Misschien omdat ik ze nog nooit allemaal bij elkaar gezien heb. Mijn lach klinkt weer nerveus.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Als ik dat zou weten, zou ik het je met alle plezier beantwoorden. Ik weet het dus echt niet. Het enige wat ik weet dat ik een van de laatste mensen was die mee kon doen en dat ik toen in die kamer ben gestopt. Misschien waren er geen kamers meer op de eerste verdieping,' vertelde hij nadat hij begrijpelijk had geknikte. Ik knikte lichtjes op zijn antwoord. Rikki zag ik knikken en ze keek toen vervolgens naar mij.
    'Precies dat. Sorry, had ik dat er niet bij vertelt dan?' vroeg ze en ze begon toen lichtjes te blozen en lachte zenuwachtig, al klonk die later weer nerveus. Ik schudde lichtjes mijn hoofd terwijl ik ietsjes onzeker lachte.
    'Dat had je inderdaad niet verteld en bedankt voor het antwoorden Darren. Ik wist eerst helemaal niet dat daar slaapkamers waren. Ayaki had mij wel een rondleiding gegeven, maar hij vertelde er dat toen niet bij, alleen over kamers met boeken en schilderijen.. Dus vandaar. Je boft wel.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "Dat had je inderdaad niet verteld en bedankt voor het antwoorden Darren. Ik wist eerst helemaal niet dat daar slaapkamers waren. Ayaki had mij wel een rondleiding gegeven, maar hij vertelde er dat toen niet bij, alleen over kamers met boeken en schilderijen.. Dus vandaar. Je boft wel." Ik knikte. "Oh okay, nou blijkbaar mag je daar ook wonen." zei ik met een glimlach. "Nog wat interessant mee gemaakt tijdens de rondleiding?" vroeg ik toen nieuwsgierig, "We zitten in een spookhuis, maar ikzelf heb nog niks meegemaakt. Nou ja, de zolder was best eng met al dat martel spul, maar voor de rest." Ik haalde mijn schouders op.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Dat had je inderdaad niet verteld en bedankt voor het antwoorden Darren. Ik wist eerst helemaal niet dat daar slaapkamers waren. Ayaki had mij wel een rondleiding gegeven, maar hij vertelde er dat toen niet bij, alleen over kamers met boeken en schilderijen.. Dus vandaar. Je boft wel." vertelt Sal. Darren knikt er op.
    "Oh okay, nou blijkbaar mag je daar ook wonen." zegt hij met een glimlach. "Nog wat interessant mee gemaakt tijdens de rondleiding? We zitten in een spookhuis, maar ikzelf heb nog niks meegemaakt. Nou ja, de zolder was best eng met al dat martel spul, maar voor de rest." Hij haalt zijn schouders op.
    "Sal is in zijn hand gestoken en in zijn schouder gesneden." merk ik op. "Volgens mij is er verder niet echt iets gebeurd..." Met die woorden kijk ik Sal vragend aan, misschien heb ik iets over het hoofd gezien of weet hij nog iets wat ik ben vergeten.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Oh okay, nou blijkbaar mag je daar ook wonen,' zei hij met een glimlach. Ik knikte lichtjes. 'Nog wat interessant mee gemaakt tijdens de rondleiding? We zitten in een spookhuis, maar ikzelf heb nog niks meegemaakt. Nou ja, de zolder was best eng met al dat martel spul, maar voor de rest,' zei hij en haalde zijn schouders op. Zijn vraag klonk nieuwsgierig en ik fronste iets. waarom wist ik niet, maar oké. Ik dacht na over iets engs, maar echt enge dingen had ik nog niet gezien.
    'Sal is in zijn hand gestoken en in zijn schouder gesneden. Volgens mij is er verder niet echt iets gebeurd...' vertelde Rikki en met die laatste woorden keek zij mij vragend aan. Ik haalde mijn goede schouder ietsjes op.
    'Al was dat niet echt eng, maar pijnlijk,' vertelde ik gelijk. 'Verder alleen wat mislukte illusies die ons bang hoorde te maken. Oh en verder heb ik niet echt iets interessants meegemaakt tijdens de rondleiding, behalve dat Ayaki behoorlijk las kreeg van zijn slaapgebrek. De rondleiding staakte ik toen en stuurde hem naar bed, na een kop thee.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade

    "Sal is in zijn hand gestoken en in zijn schouder gesneden. Volgens mij is er verder niet echt iets gebeurd..." vertelde Rikki en toen keek ze naar Sal.
    "Al was dat niet echt eng, maar pijnlijk" vertelde hij meteen. "Verder alleen wat mislukte illusies die ons bang hoorde te maken. Oh en verder heb ik niet echt iets interessants meegemaakt tijdens de rondleiding, behalve dat Ayaki behoorlijk las kreeg van zijn slaapgebrek. De rondleiding staakte ik toen en stuurde hem naar bed, na een kop thee."
    Ik knikte. "Hoe gaat het nu dan met je hand en je schouders?" vroeg ik iets wat bezorgd. Ze moesten me aardig vinden en geen argwaan aan mij overhouden. "Ik heb verder ook niks mee gemaakt, echt saai hier dus." Toen keek ik naar Rikki. "Ik hoop dat je hand snel weer heelt, met zoiets rond lopen is echt niet fijn." Ik glimlachte even naar haar en keek toen even naar Sal. "Ik hoop natuurlijk ook dat jou schouder en hand snel heelt."

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.