• Dat is dus geen succes, lol. Met mijn moeder naar de Hunkemöller geweest, en serieus, ze vindt álles hoerig, zelfs gewoon ondergoed in de zin van geen strings etc. En ze heeft er ook geen problemen mee om dat keihard door de winkel te schreeuwen.. We hebben er een half uur over gedaan voordat we klaar waren. Ben ik de enige met zo'n moeder? 0.o

    [ bericht aangepast op 16 aug 2012 - 16:20 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Nee, mijn moeder doet dat ook. Alleen doet die van mij er nog een schepje bovenop: 'HE NORE, BEN JE AL ONGESTELD?' Door de winkel.


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    REC0VERY schreef:
    Nee, mijn mama kijkt gewoon rond en als ze iets moois vind laat ze het zien en als ik het niet leuk vind legt ze het gewoon terug. :3


    + Ze heeft best een goede smaak (:
    Maar ik winkel bijna nooit meer met haar


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.

    REC0VERY schreef:
    Nee, mijn mama kijkt gewoon rond en als ze iets moois vind laat ze het zien en als ik het niet leuk vind legt ze het gewoon terug. :3


    Chaos is a ladder.

    Mijn moeder vindt het leuk om mijn maten door de winkel heen te roepen. :3
    Kom ik aan als meisje van 1.70 met cupmaat 75E, terwijl je dat niet aan me ziet. Fijn, fijn.


    Destroy what destroys you.

    Ik heb zo'n ongelofelijke hekel aan winkelen. Ik moet altijd mee maar ik bestel liever wat op 't internet of zo, in de stad hebben ze nooit echt wat ik wil.
    Als ik een keer voor schoenen kijk vertel ik altijd duidelijk wat ik wil, maar komt ze aan met iets anders, bij de 5e keer word het toch vervelend en begin ik wat geïrriteerd te doen, en moet ik rustig doen...


    "You can't spell bass without ass" -Zacky V.

    En daarom heb ik dus kleedgeld :'D


    Shoganai i ne~

    KangDaesung schreef:
    En daarom heb ik dus kleedgeld :'D


    Ja, ik ook, maar ik moest me gaan inschrijven bij mijn nieuwe school met haar, en aangezien het centrum 5 minuten verderop ligt ging ze ook maar even mee naar de stad. ;'D


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Mijn moeder sleept me het liefst naar elke lingerie winkel die ze kan vinden |:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bronte schreef:
    Ik koop mijn eigen kleding niet eens, mijn moeder neemt kleding voor mij mee, wat overigens héél handig is, vooral omdat ze weet wat ik aandoe en wat niet.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    REC0VERY schreef:
    Nee, mijn mama kijkt gewoon rond en als ze iets moois vind laat ze het zien en als ik het niet leuk vind legt ze het gewoon terug. :3


    (Be)lieve in (you)rself

    Memoria schreef:
    nee dat ben je niet(:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik had nieuw ondergoed nodig, dus wilde m'n moeder midden in de winkel in mijn bh kijken wat de maat was -.-
    Gewoon.. niet (cat)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik was net met mijn moeder naar de supermarkt en toen zei mijn moeder zo van 'Hé dat is ook een leuke jongen.' Net niet hard genoeg dat hij het kon horen. En ik zei zo van 'Hmm ja gaat wel.' 'Ah hij moet zeker One Direction gaan zingen?' Echt Arghh...

    Maar daarom moet je ook nooit met je moeder voor ondergoed gaan kijken ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Ik ga alleen met vriendinnen winkelen, of ik bestel gewoon op internet. :'D
    Dan geeft ze me altijd wel goedbedoeld advies en soms heb ik er ook echt wat aan. ^^
    Zo heeft ze me al een paar keer gered van een miskoop, waar allemaal gaten in zaten. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ach zo zijn moeders ;) De mijne ook.

    Maar ik moet toegeven dat ze in lingerie zaken wel veel hoerige bh's hebben. Ik heb altijd alleen in een normale kleur, wit, zwart, grijs, blauw of roze, soms met niks, soms met een strikje.
    Maar als je soms van de rode ziet of van die paarse met kantjes enzo, ja die zijn hoerig. Ik mag dat ook niet hebben van mijn moeder, maar ik zou er zelf ook niet in willen lopen. Niemand die dat ziet haha :P

    Maar goed ik snap wat je bedoelt, het is irritant als je moeder de niet hoerige dingen ook hoerig vind.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.