• Verdomme!

    Ik ben nu echt pissed off, op dit moment heb ik een hekel aan kleine kinderen!
    Ik was verdomme net bezig met mijn verhaal, een nieuwe hoofdstuk schrijven.. Komt dat klein kind waar mijn moeder op past met zijn kleine fiets gevalletje eraan rijden, rijdt zo over mijn laptop kabels heen waardoor de accu eruit getrokken word en mijn laptop uitvalt, hele hoofdstuk weg! En ik was net zo lekker bezig, en ver. WAS BIJNA KLAAR!
    En nu weet ik dus niet meer precies wat ik geschreven heb, en ben nu in één klap alles kwijt.
    En dan is het ook nog eens zo, als je zegt NIET DOEN, doet ie het juist,,
    Damn..
    ><


    Sorry voor gevloek en deze topic maar ik moest het gewoon even kwijt.
    Jullie ook zulke rot dingen meegemaakt terwijl je iets aan het doen was?


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik snap dat het rot is, maar nu heb je de kans om het opnieuw te schrijven en het misschien nog net zo aan te passen dat het nog mooier is? :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap dat het rot is, maar nu heb je de kans om het opnieuw te schrijven en het misschien nog net zo aan te passen dat het nog mooier is? :)


    I hope so ><


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Ik haat kinderen. Ik begrijp precies hoe je je voelt! Waarom rijdt dat kind überhaupt op zo'n ding binnenshuis? Belachelijk. Haat aan die krengen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tja, dat heb je nu eenmaal met kinderen in de buurt. Daar doe je weinig aan XD Gelukkig voor mij heb ik een hele lieve word die dus uit zichzelf een compitabiliteitsbestandje (of hoe je het ook noemt) ervan maakt voor me zodat het laatst geschreven er terug staat wanneer ik word opstart. Ik heb namelijk al behoorlijk vaak gehad dat m'n pc uitgedrukt wordt omdat de kleine doodgraag op dat leuke blauwbrandende knopje drukt.
    Natuurlijk kan ik me echt wel goed voorstellen dat je pissed ben, ik grommel ook met regelmaat op de kleine als hij weer eens iets uitsteekt van wat hem niet moet doen waardoor hetgeen waarmee ik bezig was gewoon ineens weg is.

    En tja, dat is echt puur kind eigen. Verbied ze iets en ze doen het juist, zeg je dat ze iets mogen dan willen ze het niet meer :'D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2012 - 15:44 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik hou van kinderen hahaha, maar ik snap de irritatie!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    PUKKELxDING schreef:
    Ik snap dat het rot is, maar nu heb je de kans om het opnieuw te schrijven en het misschien nog net zo aan te passen dat het nog mooier is? :)

    Nee, meestal wordt het dan juist minder mooi, omdat je je het probeert te herinneren. Kinderen... walgelijk. Ik wil ze echt nooit hebben, je hele leven is dan naar de maan. Weg geld, weg slaap, weg aandacht voor jezelf en weg relatie.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Haha ik haat ze niet altijd, ik kan er ook erg veel van houden. Maar ik had ook eens een haatmoment tegenover mijn zusje van 4 en heb iets gemeen gedaan c: Dat deed deugd. (Check dit topic)


    Owl you need is love.

    Ik las ergens dat Word schaduwbestanden maakt? Geen idee waar je die vindt, tho'. Maar Google vast wel :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Barnabas schreef:
    Ik haat kinderen. Ik begrijp precies hoe je je voelt! Waarom rijdt dat kind überhaupt op zo'n ding binnenshuis? Belachelijk. Haat aan die krengen.

    Ben het met jou eens, haha. :Y)
    Ik vind dan wel dat ze lief kunnen zijn, maar dit kind is ook heel druk opgevoed, aangezien zijn moeder ook heel druk is dus het is een super irritant kind ;x maarja, nog paar uurtjes en hij is weg. Dan probeer ik weer verder te schrijven (:


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Thranduil schreef:
    Ik las ergens dat Word schaduwbestanden maakt? Geen idee waar je die vindt, tho'. Maar Google vast wel :3


    Dat is het probleem ,ik heb het niet in word geschreven. Alleen op quizlet ><
    Dat kan dus niet met een klein kind in de buurt.


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Nee, meestal wordt het dan juist minder mooi, omdat je je het probeert te herinneren. Kinderen... walgelijk. Ik wil ze echt nooit hebben, je hele leven is dan naar de maan. Weg geld, weg slaap, weg aandacht voor jezelf en weg relatie.


    Overdrijven is ook een vak apart :'D Kinderen zijn niet altijd even leuk, dat is waar, maar je leven is zeker niet naar de maan als je er één hebt. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Dat je je leven moet aanpassen, dat is een feit, maar dat betekend niet dat je alles kwijt bent van wat jij opsomt.


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    OUTNUMBERED schreef:
    (...)

    Dat is het probleem ,ik heb het niet in word geschreven. Alleen op quizlet ><
    Dat kan dus niet met een klein kind in de buurt.


    Zelfs met geen kinderen in de buurt schrijf ik niet op fora's en dergelijken aangezien ik m'n schrijfwerk al zo vaak verloren ben daardoor :W


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    (...)

    Overdrijven is ook een vak apart :'D Kinderen zijn niet altijd even leuk, dat is waar, maar je leven is zeker niet naar de maan als je er één hebt. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Dat je je leven moet aanpassen, dat is een feit, maar dat betekend niet dat je alles kwijt bent van wat jij opsomt.

    Tja, zo zie ik het nu eenmaal. Ik vind kinderen lastposten die véél beter opgevoed moeten worden, nu rommelen veel - niet alle natuurlijk - ouders maar wat aan en laten ze ze vrij. Te vrij naar mijn mening. Daardoor vind ik dat veel kinderen tegenwoordig nare etters zijn.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Merrow schreef:
    (...)

    Overdrijven is ook een vak apart :'D Kinderen zijn niet altijd even leuk, dat is waar, maar je leven is zeker niet naar de maan als je er één hebt. Het is maar net hoe je ermee omgaat. Dat je je leven moet aanpassen, dat is een feit, maar dat betekend niet dat je alles kwijt bent van wat jij opsomt.


    Ik denk ookwel dat als het je eigen kind is, het toch anders word.
    Tuurlijk ben je ook niet alles kwijt enzo, maar ik kan gewoon niet echt over kinderen die heel druk opgevoed zijn. Dit kind gooide mijn NIEUWE mobiel hard op de grond, gelukkig is het wel goed gekomen. Maar kan niet wachten tot hij weg is eigenlijk ;x


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Tja, zo zie ik het nu eenmaal. Ik vind kinderen lastposten die véél beter opgevoed moeten worden, nu rommelen veel - niet alle natuurlijk - ouders maar wat aan en laten ze ze vrij. Te vrij naar mijn mening. Daardoor vind ik dat veel kinderen tegenwoordig nare etters zijn.
    Dat heeft niets te maken met hoe ouders hun kinderen opvoeden, dat heeft meer te maken met het feit dat kinderen al vanaf veel jongere leeftijd tegenwoordig onder groepsdruk staan. Vaak weten ouders niet eens dat hun kinderen gigantische etterbakken zijn.


    Life is hard and then we die