• Duus, ik heb al zeker nog 2 weken huisarrest, vandaar mijn vraag want ik zou graag mijn tijd zo zinvol mogelijk willen kunnen besteden.
    Dusja, met wat voor soort dingen houden jullie je vooral bezig? Op welke sites ben je vaak, wat voor muziek luister je? Wat voor andere creatieve dingen doe jij graag? Of heb je andere idees van leuke dagen die je zelf hebt doorgebracht thuis, of idees om je dag zinvol door te brengen?
    Maakt niet uit wat het is, zolang het maar thuis gedaan kan worden en liefst ook nog alleen (nuja, ik mag wel gaan wandelen in de buurt hoor :'D), en wie weet doe ik zo nog wat inspiratie op voor komende weken :'D


    effort never betrays you

    Ik doe de meeste dingen in mijn eentje in de vakantie, haha.
    Ehm. RollerCoaster Tycoon, 9GAG, Quizlet, ik schrijf voor mezelf (Word) en RPG/meespeelverhaal op Hyves, tekenen, aan mijn website werken, drummen, muziek luisteren, anime/tvseries kijken, schilderen, drummen, mijn bureau opruimen, origami, de trapkast schilderen, photoshop, lezen, zingen (als er niemand is dan), dingen opzoeken op Wikipdeia.

    Ach, wat ben ik toch boring :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Gitaar spelen
    Schrijven
    Films kijken
    Lezen
    Gamen
    Dansen
    Zingen


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm, ga naar de. Ieb en haal goede boeken, gode thrillers en detectives. Download, tenzij je de films en series zelf hebt op dvd of blue-ray, spannende detectives en thrillers. Vooral de Zweedse en Engelse zijn erg goed.
    Schrijf een fanfic over een boek of film of zoiets, van een moeilijke film of spannende, of eentje wpdie je spannend kan maken.
    Interesseer je in bepaalde onderwerpen, vind je bijvoorbeeld de Klassieke Oudheid interssant, dan kun je je daarin verdiepen en een soortement werkstuk over maken, of over de Renaissance als je dat leuk vind. Vind je bepaalde medische onderwerpen interessant, zou je graag meer willen weten over DNA, in interessante schrijvers of filisofen verdiepen rt cetera. Vind je een taal specifiek leuk, ga je erin verdiepen, zoals in de herkomst of zo. Vind je een land leukt, ga je je bij wijze van de kennis vergaren van wat een inwoner zou moeten weten of zijn of haar land. Vind je Debussy of Chopin interessant of bepaalde klassieke instrumenten, ga je in de muziekstukken en componaties verdiepen. I dunno, misschien is dit wat?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik schrijf vooral heel veel, ik kijk series en ik lees fanfics. Tumblr is ook een heel goed middel om de tijd te doden en deze vakantie ben ik ook begonnen GIMP uit te vogelen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan