• Ik heb morgen een festival, en ik twijfel verschrikkelijk over wat ik aan moet. Ik doe wel een panty aan, met een lange top. Maar ik twijfel wat ik eroverheen moet doen. Wat zouden jullie aandoen?




    To infinity and beyond •

    Eh geen idee, want ik snap die 'kleding' van tegenwoordig toch niet. :Y)

    Ik vind de mode van tegenwoordig maar raar, sorry.


    26 - 02 - '16

    Die eerste top, want ik hou van dat soort blousjes


    Today will be Girl's Day party with you~

    Een festival?
    Als ik naar een festival ga, doe ik iets aan dat comfortabel zit. Nu zou dat gewoon een topje met een jeans-shortje zijn. En een dikke sweater.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Starkisch schreef:
    Een festival?
    Als ik naar een festival ga, doe ik iets aan dat comfortabel zit. Nu zou dat gewoon een topje met een jeans-shortje zijn. En een dikke sweater.


    Dikke sweater? Met een open air festival waar het 33 graden wordt? Persoonlijk vind ik een panty, een lang topje en een blousje eroverheen gewoon comfortabel.


    To infinity and beyond •

    bovenste (: lijkt mij het minst warm iig


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik wilde eerst zeggen dat je dat dingetje op de eerste foto het best aan kunt trekken, omdat dat er het luchtigst uit ziet... Maar ik geloof dat die blouse leuker staat bij een shortje met een panty, dus ik ga voor de blouse.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Disick schreef:
    (...)

    Dikke sweater? Met een open air festival waar het 33 graden wordt? Persoonlijk vind ik een panty, een lang topje en een blousje eroverheen gewoon comfortabel.

    Het weer kan zomaar omslaan, ik zou het toch meenemen voor het geval dat het gaat regenen oid.

    En ik zou persoonlijk voor het onderste gaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Waarom niet gewoon shorts met een luchtig hemdje? Veel beter :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    Waarom niet gewoon shorts met een luchtig hemdje? Veel beter :3


    Omdat ik geen mooie benen heb. Alles behalve mooi.


    To infinity and beyond •

    Hm. Daar geloof ik niks van ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Jaqen schreef:
    Hm. Daar geloof ik niks van ^^.


    Ik heb van die eh, stretchmarks en heb hele dikke bovenbenen. Dus ik hou er niet zo van om mijn benen te laten zien.


    To infinity and beyond •