• Ik heb de laatste tijd (laten we zeggen, al zo'n halfjaar) last van een slaaptekort. Dit komt doordat ik gewoon niet in slaap kan komen. Soms lukt dat wel, maar dan droom ik altijd hetzelfde:
    Ik sta ergens, in een grote ruimte. De muren zijn donker, het enige wat ik eigenlijk zie is mezelf en de witte tegelvloer. Ik wil weglopen, kijken waar ik ben, maar dta lukt niet. Ik kan niet lopen. Vreemd genoeg vind ik dat ook helemaal niet eng. Dan verschijnt er ineens een vrouw voor me. Ze heeft blonde krullen en een lief gezicht. "Wat doe jij hier nou, zo alleen? Arm kindje toch." zegt ze, met een stem die me meteen doet denken aan zijde. Heel raar. Dan zie ik ineens dat ik nog maar klein ben, niet ouder dan 6. De vrouw pakt mijn kleine handje en samen lopen we de duisternis in.
    Dan word ik wakker. Weet iemand wat dit kan betekenen? Soms als ik wakker word, zie ik nog zo'n schim van die vrouw naast mijn bed, alsof ze over me heen gebogen stond.


    Life is an art, not a science.

    Dat is raar. Maar misschien is het een fisioen. Dus let de komde tijd op je droom!:)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Hmm.. Ik zou niet weten wat het betekend. Maar dat kun je wel opzoeken? Je dromen laten uitleggen.. Ga ik ook laten doen omdat ik nu ook al heel lang precies hetzelfde droom.

    je hebt van die boeken die uitleggen wat je dromen betekenen ;D ik zou er eentje uit de bieb lenen :] en anders heb je ook vast dat soort dingen op internet.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Misschien een psycholoog opzoeken?


    I clicked my heels and wished for you.

    eng.
    nee, ik weet niet.
    maar ik hoop dat je er snel vanaf komt!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    daar zijn boeken voor, mensen die je ermee kunnen helpen (beste van de 3) & je kan op internet kijken. Dus ik denk dat je dat tog ff na moet laten kijken voordat je opeens iets heel speciaals misloopt ? ofzoiets.. :$


    i know you'll be my paparazzi *

    Je moet even zo'n boek opzoeken in de bieb, maar ik zou ook niet weten wat dit betekend.

    Ik heb ook al lang last van slaaptekort. Meestal slaap ik maar 3 uur per nacht (of minder) en als ik 5 uur slaap is dat heel zelden.
    Ik herinner me mijn dromen meestal niet, maar als ik ze me toch herinner, droomde ik meestal dat ik vermoord werd of zelfmoord pleegde.
    Toen ik droomde dat ik doodgeschoten werd tijdens een oorlog voelde ik me gevoelloos rond de plek waar de kogel me raakte. Toen ik wakker werd, had ik dat gevoel nog altijd.
    Misschien is het daarmee vergelijkbaar.
    Ik ben niet goed in het uitleggen van dromen.
    Dat je je niet kan bewegen betekent misschien dat je problemen hebt en helemaal alleen bent (dat niemand je met die problemen kan helpen). Misschien staat de vrouw voor iemand waarvan je denkt dat je diegene kan vertrouwen, maar die alles daarna alleen maar erger maakt (de duisternis).
    Die vrouw kan ook staan voor iemand uit je vorig leven (meestal herinner je je die mensen niet meer).
    Waarschijnlijk klopt er niets van wat ik zonet heb gezegd, maar ik ben trots op mezelf dat ik het heb geprobeerd ^^
    Maar als ik jou was, zou ik toch op internet een professioneel iemand om hulp vragen.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Ik heb sinds een maand een ernstig slaapprobleem en al jaren dezelfde droom. Ik loop al bij ene psychiater en die zegt dat ik gek ben, dat het daarmee te maken heeft. Oke dat zegt ie neit maar hij zegt dat het met mijn ziekte te maken heeft. Eerst is alles goed en dan val ik een duistere diepte in. Dan schiet ik altijd wakker.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik heb zulke dromen ook heel vaak gehad. Heel vaak van een brand. Ik werd ook zo gevoelig van brand, dat ik de brand in ons huis toen ik 5 was aan mijn ouders heb voorspeld. Helaas geloofden ze me niet en zijn we gelukkig nog wel op tijd het huis uit kunen komen.
    Maar, ik heb die dromen gehouden. Ik dacht al die jaren dat dat was, omdat ik zo'n schok had gehad van die brand in ons huis, maar toen ben ik met behulp van een vriendin van mij in een soort trance gebracht en heb ik dingen uit mijn vorige leven gezien. Ik weet niet of je in vorige levens en reïncarnatie gelooft. (Ik dus wel. Vooral nadat ik dit dus heb meegemaakt.)
    De witte tegelvloer doet me denken aan een ziekenhuis, de vrouw aan een zorgzame verpleegster. Mss dat zij zich aan je is gaan hechten.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.

    De reactie van xEmix greep me wel aan.
    Ik heb inderdaad een paar problemen waar ik mee kamp, die niemand begrijpt, zelfs ik niet. >.< En ik heb eht idee dat mijn beste vriendin me ook een beetje (hard) laat zakken. >.<
    EN inderdaad, het vreemde is dat als ik wakker word, dat ik de geur van haar jurk nog steeds in mijn neus heb. Alsof ik er in mijn slaap aan geroken heb. Een beetje houtachtig, met een vaag vleugje lavendel... En wat zou ik met een ziekenhuis moeten? Is er misschien iets verkeerd?


    Life is an art, not a science.

    NanaMana schreef:
    De reactie van xEmix greep me wel aan.
    Ik heb inderdaad een paar problemen waar ik mee kamp, die niemand begrijpt, zelfs ik niet. >.< En ik heb eht idee dat mijn beste vriendin me ook een beetje (hard) laat zakken. >.<
    EN inderdaad, het vreemde is dat als ik wakker word, dat ik de geur van haar jurk nog steeds in mijn neus heb. Alsof ik er in mijn slaap aan geroken heb. Een beetje houtachtig, met een vaag vleugje lavendel... En wat zou ik met een ziekenhuis moeten? Is er misschien iets verkeerd?

    Die opmerking die ik van dat ziekenhuis had, ging over een vorig leven. Dus dat heeft niets met nu te maken.
    Ja, als je problemen hebt, krijg je daar meestal dromen over. Je onderbewustzijn laat dat dan meestal op zo'n wazige manier als een droom weten. En dat heeft dan een soort betekenis.
    Miss staat die vrouw in je dromen wel voor een nieuwe vriendin, omdat de oude je laat zakken, zoals je zei.
    Of miss verandert je vriendin en haalt ze je weer uit de put;)


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.