• Dan zeggen ze dat ze iets met je gaan doen, bijv film met je kijken of whatever, en dan gaan ze op het laatste moment nog dingen doen waardoor het niet meer door gaat?

    Hier dus wel, het is zo irritant..
    Dan beloven ze me dat we vanavond een aflevering van een serie zouden gaan kijken en dan gaan ze opeens naar de buren om te vertellen dat we niet meer op vakantie zijn dus ze de bak niet meer voor hoeven te zetten.
    en nu zijn ze al langer dan een uur weg, en dan whatsapp ik mijn moeder met dat ik om kwart voor geen aflevering meer zal gaan kijken en dan negeert ze die gewoon. --'


    Ivar Oosterloo.

    Flauw zeg!
    Mijn ouders beloven gewoon helemaal niks. Zeggen altijd 'misschien'.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Heb ik ook dikwijls.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    mijn moeder zegt dat ze mee gaat kijken met een film ofzo en dan gaat ze facebooken -.- en áls ze dan al eens mee kijkt op de bank valt ze in slaap -.-'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn ouders beloven nooit iets. Maar mijn moeder zegt altijd dat ze iets niet heeft gezegd wat ze wél heeft gezegd en dan zegt ze dat ík lieg.


    Take risks and conquer your fears.

    Aw dat is balen.
    Mijn ouders beloven gewoon dingen en dan doen ze dat gewoon. Tenzij er echt iets heel belangrijks tussen komt.

    Shirlinson schreef:
    Heb ik ook dikwijls.


    Life is full of fake people

    ja, soms.
    en dan vindt ze dat ik niet mag zeuren omdat ze toch al van alles voor me doet.


    -

    Dat is kut :(
    Mijn zus doet dat soms, alleen dan spreekt ze eerst iets af voor over een tijdje, maar dan zegt ze een dag ervoor dat ze er geen zin in heeft. Tss


    As travars

    Neen, mijn ouders doen eerder dingen zoals mij bv toestemming geven om naar een feestje te gaan, en dan de avond van het feest "opeens" zin krijgen om uit te gaan eten zodat ik niet meer kan gaan.
    Zeg dan gewoon nee, bespaart mij heel wat moeite..


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Eigenlijk ben ik degene die dat bij m'n ouders doet... Naja, dat niet eens. Ik ben gewoon amper thuis.


    Life is hard and then we die

    Ugh, ik doe het zelf.
    'Ja ik ga dit weekend de ramen lappen.' Still didn't do it. I suck.


    No growth of the heart is ever a waste

    nee, wij komen vrijwel steeds onze afspraken na


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Hmm, als we afspreken een serie of film te kijken, is dat vaak eentje die we hebben gezien en dan kijken we er gezamelijk naar uit. En ik en mijn moeder kijken altijd op woensdagavond naar Midsommer Murders en op vrijdag- en zaterdagvond naar goede [Zweedse] detectives en thrillers. [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn moeder en ik hebben dikwijls de neiging om dingen te "vergeten". (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik ben zo'n persoon die dan gelijk drama begint thuis. Lol.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.