• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:55 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)

    Echt? Haha. Ik krijg veel lullige reacties hoor, helemaal toen Feyenoord een tijdje niets meer was en nu al die Polen naar NL komen - alhoewel hij Hongaar is. Er moet officieel nog zo'n streepje op de o, zoals Jószefine, maar dat hebben ze verkeerd gedaan bij het gemeentehuis '--.

    Ach, haters. Ik vind het geweldig als mensen hun kind vernoemen naar iets of iemand waar ze hart of bewondering voor hebben.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ach, haters. Ik vind het geweldig als mensen hun kind vernoemen naar iets of iemand waar ze hart of bewondering voor hebben.


    Haha. Ik moet zeggen dat het wel origineler is dan een oma/opa :') Alhoewel ik Maria ook erg mooi had gevonden maar ja, misschien ooit als ik mijn eigen kind een naam geef :') Het idee is wel mooi maar ja, het blijft voor mij heel vreemd. Ik heb die man nooit gezien, nooit gekend - want toen ik geboren was speelde hij weer in Hongarije-, niemand kent hem en ik weet eigenlijk niets over hem. Het is zo iets ontastbaars alsof het niet mijn naam is. Wow, filosofisch maar oké.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."


    It's the fangirl inside me speaking maar oghhh.. die oortjes. :'D <3


    ars moriendi

    Criska schreef:
    (...)

    Haha. Ik moet zeggen dat het wel origineler is dan een oma/opa :') Alhoewel ik Maria ook erg mooi had gevonden maar ja, misschien ooit als ik mijn eigen kind een naam geef :') Het idee is wel mooi maar ja, het blijft voor mij heel vreemd. Ik heb die man nooit gezien, nooit gekend - want toen ik geboren was speelde hij weer in Hongarije-, niemand kent hem en ik weet eigenlijk niets over hem. Het is zo iets ontastbaars alsof het niet mijn naam is. Wow, filosofisch maar oké.

    Dat doet me denken aan een jongen die ooit een vriend van me was. Hij heet van voornaam Garrincha, naar de legendarische Garrincha, het "kleine vogeltje" uit Brazilië (en op dezelfde dag als ik jarig is, maar dat terzijde.:')).
    Zijn vader was een groot fan van de voetballer, maar dat joch zelf had helemaal niks met voetbal, had er zelfs een hekel aan. x)


    ars moriendi

    Zo morgen heb ik hopelijk tijd om Simply the Best mooi af te ronden in twee à drie hoofdstukken en dan kan ik beginnen met Klaasje.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Haha. Ik moet zeggen dat het wel origineler is dan een oma/opa :') Alhoewel ik Maria ook erg mooi had gevonden maar ja, misschien ooit als ik mijn eigen kind een naam geef :') Het idee is wel mooi maar ja, het blijft voor mij heel vreemd. Ik heb die man nooit gezien, nooit gekend - want toen ik geboren was speelde hij weer in Hongarije-, niemand kent hem en ik weet eigenlijk niets over hem. Het is zo iets ontastbaars alsof het niet mijn naam is. Wow, filosofisch maar oké.

    Zoalss mijn naam, trololol. Emily is een modernere versie van Emma, afgekort tot Amy, en mijn tweede doopnaam is echt walgelijk en van mijn moeder.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)

    Haha. Ik moet zeggen dat het wel origineler is dan een oma/opa :') Alhoewel ik Maria ook erg mooi had gevonden maar ja, misschien ooit als ik mijn eigen kind een naam geef :')

    Haha, mijn namen zijn Clara Johanna (naar mijn oma) Maria (naar mijn moeder), roepnaam Claire. (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Dat doet me denken aan een jongen die ooit een vriend van me was. Hij heet van voornaam Garrincha, naar de legendarische Garrincha, het "kleine vogeltje" uit Brazilië (en op dezelfde dag als ik jarig is, maar dat terzijde.:')).
    Zijn vader was een groot fan van de voetballer, maar dat joch zelf had helemaal niks met voetbal, had er zelfs een hekel aan. x)


    Haha. Dat is nog vervelender. Gelukkig heb ik dat dan weer niet maar ik relateer de naam meer naar mijn vader. Hij heeft hem gekozen en hij heeft hem aan mij gegeven en dat vind ik het mooiste aan mijn naam. Ik moet zeggen ondanks dat ik de speler niet ken dat ik liever Joszefine als voornaam gehad, Demi is zo standaard en over Joszef is echt nagedacht. Demi is al snel: "Van Demi Moore, oh leuk meid. Maar pas wel beter op jezelf." '-- Hatelijk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Zo morgen heb ik hopelijk tijd om Simply the Best mooi af te ronden in twee à drie hoofdstukken en dan kan ik beginnen met Klaasje.

    Hé hé, let op je woorden, beginnen met het verhaal van Klaasje. (N) He will always be my pimp.


    Sorry, zocht weer een excuus om die stomme gif te gebruiken. :')

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:52 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha, mijn namen zijn Clara Johanna (naar mijn oma) Maria (naar mijn moeder), roepnaam Claire. (:


    Ja, ik vind Maria heel mooi. Haha. Als ik naar mijn oma was vernoemt wat het Demi Elisabeth of Demi Maria geworden maar dan had ik ook geen Demi geheten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."



    Sorry, moet even omdat ik nog steeds niet kan geloven dat hij niet meer in actie komt tot en met de Australian Open.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hé hé, let op je woorden, beginnen met het verhaal van Klaasje. (N) He will always be my pimp.


    Sorry, zocht weer een excuus om die stomme gif te gebruiken. :')


    Sorry, hij is in dat verhaal niet van jou maar ik zal van hem afblijven hoor. Ik zou een bruiner lichaam ;D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Sorry, hij is in dat verhaal niet van jou maar ik zal van hem afblijven hoor. Ik zou een bruiner lichaam ;D

    Tsk tsk, dat word nog moeilijk met lezen voor mij. ;__: Haha, ben erg benieuwd naar je story (:

    En Aaaaaaaaaaaaamyyyyyyyyyyy heb je nog lekker gechilled in het bubbelbad? 8D


    ars moriendi

    Ik luister "Samen" van René Froger en ik word er gewoon helemaal blij van als Oranje addict. Is dat heel erg?


    ars moriendi

    Twee pagina's klad voor m'n titelloze Maarten story, jaj. Nu kan ik echt beginnen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.