• Ik ben bezig met een nieuw verhaal, maar heb nog een paar rollen nodig. Ik wil 'm eerst afschrijven dus het zal nog wel even duren voordat ik 'm online zet, maar als jullie oth zouden willen helpen zou dat erg lief zijn.
    Kleine inleiding:
    Vera heeft anorexia. Oud en nieuw is net voorbij en Vera's goede voornemen is om aan te komen, en uiteindelijk haar ziekte te verslaan. Na de kerstvakantie komt er een nieuwe jongen bij haar in de klas, Jonathan. Ze word straalverliefd op hem. Voor hem is het ook liefde op het eerste gezicht en ze worden een stelletje. Na een tijdje ontdekt Jonathan haar geheim en besluit om haar te helpen.

    *Ik ben niet goed in samenvattingen maken*

    Rollen die ik nodig heb:
    - Beste vriendin Vera (zit bij haar in de klas)
    - Wat mensen uit haar klas ( Vera is 16 en zit in 4 havo)
    - Ouders van Vera (Hebben een erg drukke baan, achternaam is Hofstaten)
    - Moeder van Jonathan ( Nederlands, achternaam is Hickey)
    - Vader van Jonathan ( Brits, achternaam is Hickey)
    - Broer van Jonathan ( ongeveer 19, achternaam Hickey)

    wat je in moet vullen:
    Rol:
    Naam: (iedereen is Nederlands behalve Jonathans vader)
    Leeftijd:
    Verjaardag:
    Gezin:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (foto van een bekend persoon graag)
    Extra:

    Een foto van Vera en Jonathan zodat je de familie erop aan kan passen: (Demi Lovato en Jacksgap)


    It's darkest just before the dawn <3

    Niemand?
    Kom op ik heb ze echt nodig!


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik doe beste vriendin vera!


    where would I be, if you didn't believe?

    Rol:
    Naam: Carline Isra Magali Koopmans. Vera noemt haar altijd Lientje en haar andere vrienden zeggen meestal Carry.
    Leeftijd: 17, ze is een keer blijven zitten, maar zit nu wel bij Vera in de klas. Ze zijn overigens ook tegenoverburen.
    Verjaardag: 04-04-1995
    Gezin: Carline woont in een simpel twee-onder-een-kap huis, aan het park met een grote speeltuin. Ze woont daar met haar vader, haar moeder en haar jongere zusje. Haar moeder is de 48 jarige Philippine Koopmans - van der Ven. Philippine is de rommelige chaotische koffiemiep. Ze werkt parttime, en doet de rest van de tijd die ze over hebt het huishouden. Ze is een gezellige moeder. Philippine is getrouwd met Sander Koopmans. Deze hardwerkende vader is dé man in het huis. Sander ontwerpt keukens, en heeft een eigen bedrijf. Het loopt behoorlijk goed. Hij werkt fulltime dus hij heeft niet altijd even veel tijd voor zijn vrouw en kinderen. Gelukkig heeft Carline nog iemand anders om tegen te zeuren. Haar naam is Cristel Koopmans , ze is 13 jaar oud, en zoals je waarschijnlijk al geraden had, is ze het zusje van Carline. Ze zit momenteel op de middelbare school, in het 2de jaar.
    Marisa Tomei, Daniel Craig, Adair Tishler.
    Innerlijk: Carline is een leuke meid, als je haar ook leuk behandelt. Ze is namelijk niet op haar mondje gevallen en als iets haar niet bevalt, zal ze dat ook gewoon zeggen. Ze steekt haar mening niet graag onder stoelen of banken. Carline kan erg vooroordelend zijn en heeft de neiging om iemand niet te mogen, terwijl ze diegene nog niet eens kent. Eigenlijk is Carline dus geen lieverdje. Ze staat dan ook bekend als een bitch. Toch is dit niet helemaal waar. Ze kan ook ontzettend lief zijn en anderen helpen. Als ze je eenmaal in haar hart heeft gesloten, dan is ze de beste vriendin die je kan hebben. Ze zal het altijd voor je opnemen. Het enige probleem is dus dat ze niet makkelijk iemand in haar hart toelaat. Dit komt doordat ze mensen waar ze vroeger heel close mee was, is verloren. Hier is ze voorzichtiger door geworden.
    Verder is Carry is een echte lefhebber. Ze heeft veel lef en durft veel. Ze ziet vaak de gevolgen niet in en neemt graag een risico. Carline is dus de aangewezen persoon om dingen te doen die niet mogen. Dit doet Carline dan ook, want daar kickt ze op. Ze is ontzettend goed in liegen en dingen achterhouden. Ze spreekt nooit haar mond voorbij, dus ze is ook niet bang dat iemand erachter zal komen. Tenzij iemand haar verraad, maar dat verwacht ze niet van haar beste vrienden.
    Uiterlijk:


    Bruna Marquezine.
    Extra: De grootste hobby van Carline is muziek en mode. Heel standaard eigenlijk. Ze houdt enorm van zingen, en doet dit dan ook 24/7. Ze kan dit ook best goed.
    Mode is een andere passie van Carline. Als Carry geen carrière kan maken in de muziek, dan wil ze een carrière maken in de mode. Ze is dol op boetiekjes afstruinen, foto's te bekijken of zelf iets in elkaar te flansen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:19 ]


    where would I be, if you didn't believe?

    Rol: Iemand uit Vera's klas.
    Naam: Irène Schuyler.
    Leeftijd: 16 jaar.
    Verjaardag: 4 januari.
    Gezin: Irène's ouders, Anita Debaerdemaker (Jennifer Love Hewitt) en Pascal Schuyler (Eric Northman), werken samen voor een modebedrijf; Anita is daar modeontwerpster en Pascal is daar assistent-directeur.
    Irène heeft verder geen broers en zussen en haar familie vindt ze dan weer beneden haar stand, dus ze gaat daar niet mee om.
    Samen met haar ouders woont Irène in een kast van een villa.

    Innerlijk: Irène wordt door veel mensen beschreven als een egocentrisch, arrogant kreng, omwille van de reputatie van haar ouders en het feit dat Irène alles krijgt wat ze wil, en dat is natuurlijk zo, alleen Irène ontkent dat altijd.
    Als Irène haar zin niet krijgt, dan is ze voor een tijd niet te genieten. Niemand wil dan ook ruzie met haar.
    Irène maakt misbruik van haar reputatie, daarom gebruikt ze haar weerloze vriendinnen voor lastige karweitjes. Haar vriendinnen durven haar niet te verlaten, anders krijgen ze Irène levenslang aan de stok.
    Irène is nooit schuldbewust, en kan op momenten heel koud en kil zijn.
    Ondanks haar slechte karakters is Irène heel creatief met muziek en mode.

    Uiterlijk:





    Dianne Agron


    Extra: Irène wil in de toekomst naar Parijs om haar droom waar te maken: net als haar moeder wil ze modeontwerpster worden, maar dan van bekende merken bv. Dolce&Gabanna.
    Iedereen denkt dat Irène gemakkelijk te krijgen is, maar dat is absoluut niet zo. De meeste jongens vallen misschien op Irène als een blok, maar dat wil niet zeggen dat ze iedere jongen die ze kan krijgen neemt. Als ze dan verliefd op een jongen is, dan kan ze hem niet krijgen.


    Mijn eerste rol die ik voor een verhaal van een ander maak, hahaha :)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:39 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bedankt, ik ga ze allebei zeker gebruiken :Y)
    Nog meer mensen??


    It's darkest just before the dawn <3

    Wat voor rollen zijn er nog beschikbaar?


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Wat voor rollen zijn er nog beschikbaar?

    Je mag alles nog invullen, maar de familieleden heb ik echt nodig!


    It's darkest just before the dawn <3

    Rol: Broer van Jonathan
    Naam: Nick Hickey
    Leeftijd: 19 jaar.
    Verjaardag: 19 augustus
    Gezin: Zijn broer Jonathan, zijn vader en moeder.
    Innerlijk: Nick is een ongeduldige jongen met goed gevoel voor humor. Hij is een enorme doorzetter maar kan ook een enorme driftkikker zijn.
    Uiterlijk:


    Zac Efron
    Extra: Hij kan schilderen en is creatief


    26 - 02 - '16

    Feline schreef:
    Rol: Broer van Jonathan
    Naam: Nick Hickey
    Leeftijd: 19 jaar.
    Verjaardag: 19 augustus
    Gezin: Zijn broer Jonathan, zijn vader en moeder.
    Innerlijk: Nick is een ongeduldige jongen met goed gevoel voor humor. Hij is een enorme doorzetter maar kan ook een enorme driftkikker zijn.
    Uiterlijk:


    Zac Efron
    Extra: Hij kan schilderen en is creatief

    Thanx ik ga m zeker gebruiken x


    It's darkest just before the dawn <3

    Heb je nog een rol nodig?


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning

    Misschien een beetje laat, maar heb je nog iets nodig?


    If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old

    Rol: klasgenoot
    Naam: Jimmy Van Meeren
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: uhm 4 maart
    Gezin: zijn moeder:
    N: Luce Mary van Meeren-Brooke
    L: 50
    zijn moeder is binnenhuis architecte en speelt zeer goed piano
    zijn vader: Hans van Meeren
    L: 51(zijn vader is overleden door een hartstilstand toen hij veertien was)
    Innerlijk: hij is een beetje een exentriekeling, hij is creatief en virtuoos. hij is heel meelevend en heeft een nare gebeurtenis op zijn rug gegrafeerd staan. elke avond staat hij bij het graf van zijn vader. hij heeft een aantal keer een einde aan zijn leven geprobeert te maken en daardoor loopt hij bij een psycholoog. hij geeft niet snel dingen vrij over zich zelf, hij is een gesloten jongen die heel erg in zich zelf gekeerd is.
    Uiterlijk: (foto van een bekend persoon graag)


    Extra: hij had nog een zusje maar zij is bij de geboorte gestorven( ze zou Melanie de Rose geheten hebben). hij is lang 1.90. stiekem heeft hij een oogje op Vera maar als ze met Jonathan een relatie krijgt, springt hij van een flat en beland voor zes weken in coma. en toen was daar ook een einde van zijn leven.

    laat je het weten als je je story start


    A real friend is one who knows the song of your heart and can sing it back if you forget it.

    Ja graag!
    het liefst zou ik willen dat iemand de ouders invult :]


    It's darkest just before the dawn <3

    LoX schreef:
    Rol: klasgenoot
    Naam: Jimmy Van Meeren
    Leeftijd: 16
    Verjaardag: uhm 4 maart
    Gezin: zijn moeder:
    N: Luce Mary van Meeren-Brooke
    L: 50
    zijn moeder is binnenhuis architecte en speelt zeer goed piano
    zijn vader: Hans van Meeren
    L: 51(zijn vader is overleden door een hartstilstand toen hij veertien was)
    Innerlijk: hij is een beetje een exentriekeling, hij is creatief en virtuoos. hij is heel meelevend en heeft een nare gebeurtenis op zijn rug gegrafeerd staan. elke avond staat hij bij het graf van zijn vader. hij heeft een aantal keer een einde aan zijn leven geprobeert te maken en daardoor loopt hij bij een psycholoog. hij geeft niet snel dingen vrij over zich zelf, hij is een gesloten jongen die heel erg in zich zelf gekeerd is.
    Uiterlijk: (foto van een bekend persoon graag)


    Extra: hij had nog een zusje maar zij is bij de geboorte gestorven( ze zou Melanie de Rose geheten hebben). hij is lang 1.90. stiekem heeft hij een oogje op Vera maar als ze met Jonathan een relatie krijgt, springt hij van een flat en beland voor zes weken in coma. en toen was daar ook een einde van zijn leven.

    laat je het weten als je je story start

    jouw idee vind ik erg leuk. Ik ga m waarschijnlijk wel gebruiken :]


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik ga een ouder invullen, omdat je dat zo graag wilt :D


    The minute you stop making mistakes is the minute you stop learning