• Hey allemaal!

    Ik ben onlangs tot de conclusie gekomen dat ik een probleem heb: één van mijn twee favoriete filmgenres, namelijk horror, begint me te vervelen.
    Misschien heb ik er te veel gezien, of misschien lijken ze te veel op elkaar, maar het punt is: ze doen me niet veel meer.
    Ik vind ze niet meer eng en nogal eentonig, en dat is vervelend, want ik kijk graag films en heb maar enkele genres die me niet vervelen.

    Dus ik vroeg me af of jullie écht enge films kennen die ik zou kunnen zien?

    Hier is een lijst van horrorfilms die ik al gezien heb:

    The Exorcist
    The Grudge
    The Ring
    Mama
    The conjuring
    The last house on the left
    The cabin in the woods
    Annabelle
    Ouija
    Friday the 13th
    Saw
    Paranormal Activity (all)
    The blair witch project
    Nightmare on elm street
    Halloween
    Hostel
    Tormented
    Sinister
    Insidious (all)
    The woman in black
    It
    Case 39
    The mist (of the fog, 1 van de 2)
    The messengers
    Unborn
    Mirror
    One last call
    Drag me to hell
    Orphan
    Carrie
    The hills have eyes
    Fragile
    Let me in
    Scream

    Ik heb er waarschijnlijk nog gezien, maar ik vergeet er veel (:

    Dit gaat misschien gemeen klinken, maar als je het niet gewoon bent om horrorfilms te zien en/of snel iets eng vindt: reageer dan liever niet, waarschijnlijk vind ik het niets. Sorry!!
    Ik ben ook geen fan van extreem gore films (zoals the human centipede, yuk.) of de films waarbij de acteurs zogezegd de camera hanteren (the blair witch project) of waarbij het plot heeeeel langzaam gaat (Paranormal activity)

    Alvast bedankt (:


    Mhm?

    Let me think... als ik er aan moet denken kom ik op vrij weinig. Ik vind trouwens niks te eng, dus euh xp
    The Collection of The Collector, maar denk dat het één en twee is, ik weet het niet meer zeker.
    Silent Hill
    Dead Silence
    Child's Play 1-3
    The Boogeyman 1-3
    House of Wax

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 21:15 ]


    16 - 09 - '17

    Ik vind vrijwel alles vreselijk saai omdat het me nooit wat doet, maar The Babadook zorgde bij mij toch wel voor kippenvel. Echt een geweldige film. (;


    Caution first, always.

    Saw is niet eng, saw is gewoon smerig :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Larkin schreef:
    Saw is niet eng, saw is gewoon smerig :Y)


    Mee eens, vind ik ook van Human Centepide. Maar die heb je ook als no-go gezet. :'D


    wat was dit ookalweer

    Lusk schreef:
    (...)

    Mee eens, vind ik ook van Human Centepide. Maar die heb je ook als no-go gezet. :'D


    Human Centepede hoef ik mooi niet te zien, hahah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lusk schreef:
    (...)

    Mee eens, vind ik ook van Human Centepide. Maar die heb je ook als no-go gezet. :'D


    Ik heb Saw gezien toen ik 10 was en nog niet echt naar dit genre keek, dus ja... Mijn lijstje is trouwens de horrorfilms die ik gezien heb, niet die ik eng vind (; Op dit moment zou ik zelf geen enge film kunnen zeggen (tenminste: eng voor mezelf), vandaar dit topic (:


    Mhm?

    The Silence of the Lambs ook trouwens. Creepy af.


    Caution first, always.

    Ik heb wel een film gezien, maar die volgens anderen minder eng dan de exorcist, je moet dan wel de klassieke kijken op netflix want die enger:
    de film is Poltergeist.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Welp, maar het is soms meer een mengeling van spanning en onvoorziene wendingen. Ik heb die in de bioscoop gezien toen en ik kan heel goed tegen horror ed, maar mijn hartje klopte toch wel even.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Jessabelle, Silent Hill (alle?), Gravehunters (1,2), The Descent, The Messengers (1,2), As Above So Below, The Babadook, The Quiet Ones, Oculus, Devils Due, Housebound, heb je trouwens ook Paranormal Activity Tokyo gezien? Of zoiets heet hij.


    Your make-up is terrible

    Ik vond Dead Silence afschuwelijk, maar ik heb dan ook echt een probleem met poppen. Misschien vind jij 'm ook eng genoeg. ^^


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    rec
    rec 2
    rec3 genesis


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    The Haunting In Connecticut!!!


    Freedom is a length of rope. God wants you to hang yourself with it.

    The Hills have eyes 2 ?
    Final destination (en al die delen als je die nog niet gezien hebt)
    The chainsaw massacre
    Shelter ( ook wel 6 souls geloof ik )
    The house at the end of the street (aanrader)


    The one thing that doesn’t abide by majority rule is a person’s conscience.

    The Amityville Horror
    Poltergeist
    My Psycho Sweet 16

    [ bericht aangepast op 11 juni 2015 - 23:08 ]


    16 - 09 - '17