• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 12:55 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    Ik zoek alleen nog een naam voordat ik mijn TVD-verhaal online zet. (nerd)


    Waar komt ze/hij vandaan. Ik heb vandaag namen inspiratie. Ben ook bezig met mijn personages.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vampires schreef:
    Ik heb trouwens (het liefst een korte en pakkende) Amerikaanse of Engelse meisjesnaam nodig.

    Beth, Lott, Beau, Jen, geen idee, hihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    Waar komt ze/hij vandaan. Ik heb vandaag namen inspiratie. Ben ook bezig met mijn personages.

    Amerikaans, Engels. Alles mag, zo lang je het maar goed kan uitspreken op z'n Engels. Het verhaal speelt zich namelijk in Amerika af. Het liefst heb ik een korte en pakkende naam.


    Chaos is a ladder.

    I'm off to work, xoxo


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vampires schreef:
    (...)
    Amerikaans, Engels. Alles mag, zo lang je het maar goed kan uitspreken op z'n Engels. Het verhaal speelt zich namelijk in Amerika af. Het liefst heb ik een korte en pakkende naam.


    Engels: Chloe, Amelia, Evie, Megan, Amy, Ellie, Erin, Phoebe, Lola, Isla, Tia & Zara.
    Amerikaans: Emily, Olivia, Mia, Alexis, Sarah, Grace, Taylor, Denise, Kayla & Leah.
    En ik heb ook wat Australische: Ava, Zoe, Ruby, Lucy & Lily.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    I'm off to work, xoxo


    Bye girl!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Engels: Chloe, Amelia, Evie, Megan, Amy, Ellie, Erin, Phoebe, Lola, Isla, Tia & Zara.
    Amerikaans: Emily, Olivia, Mia, Alexis, Sarah, Grace, Taylor, Denise, Kayla & Leah.
    En ik heb ook wat Australische: Ava, Zoe, Ruby, Lucy & Lily.

    DEMI JE BENT EEN HELD. Ik ga voor Megan. Denk ik (:

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 15:58 ]


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    DEMI JE BENT EEN HELD. Ik ga voor Megan. Denk ik (:


    Haha, you're welcome.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Olla iedereen (: vandaag laatste dag hier D:
    Heb gelukkig een lekker kleurtje, want ik had echt melkflessen haha
    En vanavond nog een laatste cocktailtje doen (A)

    VanDerVaart schreef:
    Olla iedereen (: vandaag laatste dag hier D:
    Heb gelukkig een lekker kleurtje, want ik had echt melkflessen haha
    En vanavond nog een laatste cocktailtje doen (A)


    My god ik ben nog niet verkleurd en de zon is nu ook weg:( En mijn oom en tante komen ook al snel weer terug vanaaf:(


    ~

    Ik wil me profiel eens leuk maken maar weet niet zo goed hoe ik het ga indelen (":


    Chaos is a ladder.

    VanDerVaart schreef:
    Olla iedereen (: vandaag laatste dag hier D:
    Heb gelukkig een lekker kleurtje, want ik had echt melkflessen haha
    En vanavond nog een laatste cocktailtje doen (A)


    Hahaha. En weer je ober *wbw*
    Ik word over het algemeen niet bruin, nou ja, alleen mijn bovenlichaam - zonder armen- wordt bruin. De rest niet. :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Stuttgart schreef:
    (...)

    My god ik ben nog niet verkleurd en de zon is nu ook weg:( En mijn oom en tante komen ook al snel weer terug vanaaf:(

    Ik wil ook nog helemaal niet terug, het is hier leuk, en heerlijk weer (:
    Alhoewel, 42 graden buiten haha

    Criska schreef:
    (...)

    Hahaha. En weer je ober *wbw*
    Ik word over het algemeen niet bruin, nou ja, alleen mijn bovenlichaam - zonder armen- wordt bruin. De rest niet. :')

    Haha, uiteraard -wbw-
    Ik word eigenlijk alleen bruin als ik op vakantie ben, want thuis in Nederland draag ik niet vaak korte broeken (is het ook niet altijd weer voor haha)

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Haha, uiteraard -wbw-
    Ik word eigenlijk alleen bruin als ik op vakantie ben, want thuis in Nederland draag ik niet vaak korte broeken (is het ook niet altijd weer voor haha)


    Haha. Ik heb het geaccepteerd en bruiningscrème gevonden die me niet oranje maakt :') Mijn redding Haha.
    Kan je een foto maken van je flirt?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."