• Jep, ik ook. Hier is een voorbeeld:





    Tekst:
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.)
    Username erop? Ja/nee
    Foto's: Liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    Extra's:
    Eventuele korte samenvatting verhaal:


    Klaar:
    Courteous
    PainEnds
    Lilium
    Constantine
    Bohemian
    Mockingjays 2
    Moonly
    Souvenir
    Memoria
    Souvenir
    Feline 2
    xBigKiss
    Clonmel 2
    Psy
    PainEnds
    Spongebobb
    PumpkinPie
    MyDreamStory
    Clare
    Theepotje
    Ahri 2
    BeYourselvex 2
    xSunshineee
    CxStylinson
    Yammouni
    Avalanna
    miekeBxx
    HallowsEve
    Underwood
    Souvenir
    Ahri
    EsmeexLouis
    Croix
    Liberacorpus
    xSunshineee
    SorrowPayne
    Curlies
    Flitwick 2
    SorrowPayne
    nessje
    CxStylinson 2
    Doppelganger
    SorrowPayne
    Already

    [ bericht aangepast op 24 nov 2012 - 18:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.)
    - Maakt niet uit, ligt eraan wat beter staat.
    Username erop? Ja/nee
    - Nee.
    Foto's: ik zoek er eventueel ook. Als je iets speciaal wil (zoals een tattoo op iemand zoals bij bovenstaande, zeg dat dan.) En liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    - Lang blond haar voor de vrouw, ze is 20. Liefst geen gezichten. Man heeft donkerbruin langer haar, hij is 33. Schaatsen, winter en liefde zijn thema's die ik graag in de cover zou willen zien.
    Eventuele korte samenvatting verhaal:

    Nicholas Keagan is een kunstschaatser en krijgt voor het programma 'Sterren dansen op het ijs' een nieuwe schaatspartner toegewezen. Het meisje heet Lily Morris, is 19 jaar oud en is opkomend schrijfster. Zij intrigeert hem, maar hij probeert het gevoel te negeren en verder te gaan met zijn alledaagse leven. Al snel komt hij erachter dat dit geen gevoel is dat hij zomaar kan negeren en besluit ervoor te gaan. Hij zal alles doen om Lily tot de zijne te maken, maar hij weet dat een relatie tussen hen niet makkelijk zal zijn, gezien hij dertien jaar ouder is dan zij.


    Ik vind jouw covers mooi, dus ik wil er ook eentje! (krul)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:50 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Tekst:Whisper your name in the wind, it will come back.
    Cover horizontaal of verticaal? Verticaal
    Username erop? Nee, wel m'n eigen naam. Ankje Dijkstra
    Foto's:


    Eventuele korte samenvatting verhaal: Hij is voor m'n agenda
    Extra puntje: Ik zou graag het stukje van shakespeare op de voorgrond willen en de bloessem op de achtergrond. Als het kan het stukje van shakespeare gecenteerd.


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Tekst A new chance
    Cover horizontaal of verticaal? Verticaal
    Username erop? Ja/nee
    Foto's



    Achtergrond


    Eventuele korte samenvatting verhaal Cimorelli is een groep zussen. Ze maken covers van allerlei liedjes, die zussen zijn echt getalenteerd.
    Op een dag ontmoeten ze One Direction en gaan veel met ze om. Maar misschien is het een beter idee om je op de muziek te concentreren, en niet op de jongens.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Courteous schreef:
    Tekst:Whisper your name in the wind, it will come back.
    Cover horizontaal of verticaal? Verticaal
    Username erop? Nee, wel m'n eigen naam. Ankje Dijkstra
    Foto's:
    Eventuele korte samenvatting verhaal: Hij is voor m'n agenda
    Extra puntje: Ik zou graag het stukje van shakespeare op de voorgrond willen en de bloessem op de achtergrond. Als het kan het stukje van shakespeare gecenteerd.




    Ik wist niet goed waarheen met de tekst. Ik kan alles nog veranderen als iets niet goed is. Hoop dat je het leuk vindt!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Lilium schreef:
    Cover horizontaal of verticaal? (Hierboven is verticaal.)
    - Maakt niet uit, ligt eraan wat beter staat.
    Username erop? Ja/nee
    - Nee.
    Foto's: ik zoek er eventueel ook. Als je iets speciaal wil (zoals een tattoo op iemand zoals bij bovenstaande, zeg dat dan.) En liefst ook een foto die je gewoon als achtergrond wil, dat is handiger.
    - Lang blond haar voor de vrouw, ze is 20. Liefst geen gezichten. Man heeft donkerbruin langer haar, hij is 33. Schaatsen, winter en liefde zijn thema's die ik graag in de cover zou willen zien.
    Eventuele korte samenvatting verhaal:
    (...)

    Ik vind jouw covers mooi, dus ik wil er ook eentje! (krul)




    Ik vind hem niet zo leuk. :c Maar als je wil maak ik wel een nieuwe :3

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 9:19 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    PainEnds schreef:
    Tekst A new chance
    Cover horizontaal of verticaal? Verticaal
    Username erop? Ja/nee
    Foto's
    Eventuele korte samenvatting verhaal Cimorelli is een groep zussen. Ze maken covers van allerlei liedjes, die zussen zijn echt getalenteerd.
    Op een dag ontmoeten ze One Direction en gaan veel met ze om. Maar misschien is het een beter idee om je op de muziek te concentreren, en niet op de jongens.




    Ik kan alles nog veranderen als je iets niet leuk vind (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    OHMYGOD, ZO MOOI (H)_(H) DANKJEDANKJEDANKJE


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    PainEnds schreef:
    OHMYGOD, ZO MOOI (H)_(H) DANKJEDANKJEDANKJE


    Graag gedaan, fijn dat je het zo mooi vindt 8D


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)



    Ik vind hem niet zo leuk. :c Maar als je wil maak ik wel een nieuwe :3


    Ik vind hem wel erg mooi, maar het is niet helemaal wat ik bedoel (:
    Ik heb nu deze en zoiets bedoel ik eigenlijk, zou je dat kunnen? (:


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Ik vind hem wel erg mooi, maar het is niet helemaal wat ik bedoel (:
    Ik heb nu deze en zoiets bedoel ik eigenlijk, zou je dat kunnen? (:


    Normaal wel, zal mijn best doen (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov



    Beter?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:



    Beter?


    Yaay! Die is wel leuk ja (: Dank je (:

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 15:06 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    (...)

    Yaay! Die is wel leuk ja (: Dank je (:


    Graag gedaan (:


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Zou je in dit plaatje de tekst 'Inspiration can hit you any time' kunt zetten? Er hoeft verder niks aan veranderd te worden, alleen de tekst erin :3
    Het liefst met een sierlijk lettertype, de kleur maakt niet uit (;

    Thanks (:


    Inspiration can hit you any time

    Danelaw schreef:
    (...)



    Ik wist niet goed waarheen met de tekst. Ik kan alles nog veranderen als iets niet goed is. Hoop dat je het leuk vindt!


    Dankje dankjeee dankjee!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore