• Ik heb al een tijdje last van iets vaags. Ik denk dat er geesten of zo in mijn huis zijn.

    Ongeveer twee weken geleden, ging ik naar beneden om daarna naar school te gaan. Ik ben toen nog een keer naar boven gegaan om te kijken of het licht van de badkamer uit was, en dat was het. Toen ik later boven terug kwam, omdat ik wat was vergeten, was het weer aan. Zo heb ik nog een paar voorbeelden.

    Bijvoorbeeld als ik aan de ene kant van mijn slaapkamer lig te slapen gaat ineens mijn kastdeur open of zo! Soms "voel" ik ook dat er iemand aanwezig is...

    Hebben jullie dat ook wel eens? Begin ik gek te worden of zo? Wat gebeurt er dan bij jullie?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Ja, soms heb ik welles het idee dat ik mensen hoor praten maar dan is er niemand in het huis. En het zijn niet de buren die ik hoor. En soms heb ik ook het idee dat ik iemands aanwezigheid voel.

    ja ik heb wel zo'n gevoel ernaar dat ik ineens rare geluiden hoor
    maar.. meestal komt het van mijn zus zonder dat ik weet dat ze boven is xD


    Every word written is a victory against death | Michel Butor

    lawl
    slechte lamp?
    deur niet goed dicht?
    ik heb deze dingen altijd maar ik denk niet meteen aan geesten.


    I live for the applause, you will die for it.

    Razac schreef:
    lawl
    slechte lamp?
    deur niet goed dicht?
    ik heb deze dingen altijd maar ik denk niet meteen aan geesten.


    Nope, de lamp was net nieuw en er zat een slot op de deur.. ik was ook een keer alleen thuis en toen stond er midden in op de tafel een glas water. Dat viel toen ineens om... hoe verklaar je dat dan?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    het zou, best kunnen, hoor.
    er bestaan ook echt wel geesten, hoe verklaar je anders alle verhalen van Derek Ogilvie?

    ik heb een vriendin, die voelt niet alleen hun aanwezigheid, ze ziet ze ook...


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Had het wel. Maar sta er niet meer open voor, dus er gebeurd niets meer. Maar in jou geval kunnen het wel geesten zijn. Ik weet het niet.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2011 - 20:44 ]


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HopexDream schreef:
    Had het wel. Maar sta er niet meer open voor, dus er gebeurd niets meer. Maar in jou geval kunnen het wel geesten zijn. Ik weet het niet.


    Jij zegt dat je er niet meer voor open staat? Bedoel je dat je het afgesloten hebt of zo? Hoe doe je dat?


    Everybody wants happiness without pain, but you can't have a rainbow without rain

    Dat gevoel heb ik ook, maar ik ben bang in het donker..
    Ik denk niet dat er geesten zitten maar dat er een psychisch gestoorde moordenaar naast mijn bed staat (x


    Me so good.

    hallo allemaal.

    ik denk ook dat ik n geest in mijn huis heb,
    ik ben vaak alleen thuis.
    en er gebeuren alleen dingen als ik alleen ben.

    laatst stond de computer aan. en ik zat er niet achter,
    na zon 10 min slaat de pc op slaapstand en als je dan de muis aantikt dan gaat ie weer aan. maar dan moet je eerst me wachtwoord intikken.
    en ik hoorde dat die weer aanging, en ik keek achter me en stond ie ineens aan. maar dan kan helemaal niet. wandt hoe in godsnaan kan de pc aangaan terwijl je eerst een wachtwoord moet intikken.

    en ik woon begaandse vloer dus ik hoor alles wat er in mijn complex gebeurt.
    er leek net als of er iets door de brievenbus gegooit werd.
    ik liep er heen en er lag helemaal niks.
    en laatst hoorde ik gewoon mijn gordlijnen heen en weer gaan. je hoort dan de rails. heel raar wandt ik zat gewoon op de bank. en ik was alleen thuis dus niemand die er aan zat. en alle ramen en deuren waren dicht.

    wat denken jullie dat er een geest is?
    ik weet wel dat ik een beschermengel heb.
    maar die heeft nog nooit iets van zich laten weten.
    alleen vroerger toen ik klein was heb ik haar eenkeer gezien
    daarna nooit meer.

    zou het echt fijn vinden als er mensen wat terug schrijven.

    xxx sharon

    Je kunt ze wegsturen.
    Dan denk je dat heel hard, of zeg je luidop dat je het niet leuk vind, en als het goed is gaan ze dan weg.
    Bij mij hielp het, een hele tijd geleden.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    Zolang je het toe laat blijven ze (als ze er al zijn). Maar als je (zoals vivian07) zegt dat ze weg moeten gaan dan lukt dat meestal wel, mits je in jezelf geloofd natuurlijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    sharon21 schreef:
    hallo allemaal.

    ik denk ook dat ik n geest in mijn huis heb,
    ik ben vaak alleen thuis.
    en er gebeuren alleen dingen als ik alleen ben.

    laatst stond de computer aan. en ik zat er niet achter,
    na zon 10 min slaat de pc op slaapstand en als je dan de muis aantikt dan gaat ie weer aan. maar dan moet je eerst me wachtwoord intikken.
    en ik hoorde dat die weer aanging, en ik keek achter me en stond ie ineens aan. maar dan kan helemaal niet. wandt hoe in godsnaan kan de pc aangaan terwijl je eerst een wachtwoord moet intikken.

    en ik woon begaandse vloer dus ik hoor alles wat er in mijn complex gebeurt.
    er leek net als of er iets door de brievenbus gegooit werd.
    ik liep er heen en er lag helemaal niks.
    en laatst hoorde ik gewoon mijn gordlijnen heen en weer gaan. je hoort dan de rails. heel raar wandt ik zat gewoon op de bank. en ik was alleen thuis dus niemand die er aan zat. en alle ramen en deuren waren dicht.

    wat denken jullie dat er een geest is?
    ik weet wel dat ik een beschermengel heb.
    maar die heeft nog nooit iets van zich laten weten.
    alleen vroerger toen ik klein was heb ik haar eenkeer gezien
    daarna nooit meer.

    zou het echt fijn vinden als er mensen wat terug schrijven.

    xxx sharon



    Het zou heel goed mogelijk zijn dat er een geest is die zijn aanwezigheid aan jou wil laten merken, misschien heeft hij/zei een boodschap dit kun je gewoon vragen aan de geest. De geest zal er wel voor zorgen dat je het antwoord krijgt. Je kunt vragen aan de geest waarom hij hier is en niet naar het licht toegaat.
    S'nachts zijn geesten sterker ze nemen dan meestal energie af van mensen die slapen er kunnen dan ook meer dingen gebeuren.

    Blijf je last hebben van de geest, dan zou ik beginnen met het opsteken van natuurlijke wierook door het hele huis. Het draaien van Mantra's en of gebedsmuziek helpt ook. Zelf gebruik ik vaak cd's van Hein Braat een Nederlandse Mantra zanger. Dit zijn zeer sterke gebedsliederen in Sanskrit. Deze reinigen de omgeving en brengt balans in de energie. yoginishop.nl zijn ze te koop, er is ook genoeg te vinden op youtube van mantra muziek. Ik zelf speel het de hele nacht door.
    Ook je gedachten zijn belangrijk probeer zo min mogelijk negatieve gedachtes te hebben, negatieve gedachten voeden entiteiten. Ook ruzies, woede, ergernis enz voeden entiteiten.


    Zelf heb ik ook vaak meegemaakt dat lichten aan en uit gingen, en elektrische apparaten gek deden, flitsen, orbjes en andere dingen gebeuren. Meestal gebeuren deze dingen alleen als ik me veel richt op spiritualiteit, geesten enz. Dan stel je je er meer voor open en trek je ze ook aan/ merk je het ook meer op. Om ons heen gebeuren miljoenen dingen die wij niet direct kunnen zien.

    Entiteiten zijn meestal overleden mensen die of niet weten dat ze dood zijn, of door een of andere reden blijven hangen in deze dimensie. Soms blijven negatieve geesten hangen, mensen die andere mensen hebben vermoord bijvoorbeeld die willen niet weg omdat ze bang zijn om gestraft te worden voor hun daden en niet weten wat hun te wachten zal staan. Bang hoeven deze geesten niet te zijn want die worden op een goede manier begeleid.

    Je kunt ook eens op deze site kijken misschien geeft het wat meer informatie; theghosthunter.nl

    Als je vragen opmerkingen hebt laat het me weten

    m.v.g

    Sander http://www.quizlet.nl/images/smilies/angelic.gif

    (A)(A)(A)

    Nerazzurri schreef:
    Ja, soms heb ik welles het idee dat ik mensen hoor praten maar dan is er niemand in het huis. En het zijn niet de buren die ik hoor. En soms heb ik ook het idee dat ik iemands aanwezigheid voel.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ik was ook al eens alleen thuis, en ik stond in de gang, op het eind. Mijn kat stond aan de andere kant van de gang, en ik riep haar. Het was ook al 's avonds. En wat deed die kat, ze gaat heel bang in elkaar gedoken, met een ruime boog om de trap heen, naar mij toe. Ze staarde ook naar de trap. Terwijl daar niemand was? En het was daar heel donker:|


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    SjuulMusic schreef:
    (...)

    Jij zegt dat je er niet meer voor open staat? Bedoel je dat je het afgesloten hebt of zo? Hoe doe je dat?

    Ja ik heb me ervoor afgesloten, ik voelde ze constant om me heen, en ik voelde me gewoon niet meer veilig in mijn eigen huis. Ik heb de spiegel van mijn kamer weggedaan, omdat ik steeds in die richting het gevoel kreeg. Ik heb er niet meer aan proberen te denken, en heb mezelf voor gehouden dat het mijn familie was die om me heen was. Ik voel ze nu nog wel is, maar iets minder.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.