• RIJSWIJK - Fans van Arsenal hebben hun woede om het vertrek van Robin van Persie bij de club botgevierd op zijn vrouw Bouchra. Ze heeft het op Twitter zwaar te verduren, meldt The Daily Star.

    Woensdag werd bekend dat de aanvaller naar Manchester United vertrekt. Sommige fans postten daarna al filmpjes op YouTube waarop te zien is hoe ze shirts van Van Persie verbranden.

    Op Twitter richten sommige Arsenal-fans hun woede tot de voetbalvrouw. Ze noemen haar een golddigger en bedreigen haar. De Britse krant zette een aantal tweets onder elkaar. "I wish death upon you. I hate you, you scumbag. I hope your whole family drops dead", schreef bijvoorbeeld ene 'Angelo_156'. 'Samfairs14' adviseert Bouchra: "Leave your husband before he leaves you. His loyalty sucks."

    © Veenendaalse krant


    Chaos is a ladder.

    Lolol. Ik zie een link tussen bepaalde fans! :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Lolol. Ik zie een link tussen bepaalde fans! :'D


    Ik ook, lol :')


    26 - 02 - '16

    Echt te belachelijk voor woorden..


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Feline schreef:
    Sommige fans draaien gewoon door. Bah. Wat haat ik dat soort mensen.

    Barnabas schreef:
    Lolol. Ik zie een link tussen bepaalde fans! :'D


    Hmm, inderdaad!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Wauw jeetjemina, zielig hoor als je een echte fan bent van de club waar die speelde gun je alle spelers een stap naar het next leven toch? beetje triest een voetbalvrouw bedreigen!

    Serieus, waarom zijn vrouw lastig vallen ??

    Hahahaha, ik vind die mensen zo zielig eh. Maar ik vond sowieso dat iedereen overdreven reageerde op Persie zijn vertrek, lekker zijn keuze. Die mensen zijn echt kansloos. :W


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind