• - Was idee van m'n beste vriendin, dus als er iemand boos word, word dan op haar boos. -

    Is er iemand die ooit voor de grap met de Kindertelefoon heeft gebeld?

    Beste vriendin zegt: Ga niet van die hatelijke reactie's hierneer zetten, aub.


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    Ja, dat heb ik eens gedaan, met vrienden.


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Nog nooit gedaan, ook niet eens serieus gebeld.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ja, dat heb ik eens gedaan met vrienden. En er nam niemand op. 24/24 zeggen ze dan :x Ik weet dat het onbeschoft is maar ik was echt nog klein toen. Nu zou ik dat NOOIT meer doen.

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 17:39 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    nee.


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    nee. je gaat die mensen toch niet in de zeik nemen? dat denk ik dan.


    it's so empty living behind these castle walls

    Jup wel is gedaan ;x
    onetime
    Dat was eigenlijk omdat ik met een probleem zat, maar ik moest toch een beetje lachen. Maar het was wel een sirieuse vraag xd

    [ bericht aangepast op 26 maart 2011 - 17:18 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nee,ik vind het dom en ziek om te doen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee nog nooit en ben ik ook niet van plan


    I love you Irem

    Ijsbeertje schreef:
    Nee nog nooit en ben ik ook niet van plan


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Vind ik persoonlijk nogal zielig en grof tegenover die mensen.


    Has no one told you she's not breathing?

    Nee.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Nee, die lijn is voor mensen met een probleem en aangezien ik geen probleem heb , ga ik hun tijd niet verdoen met hun opbellen als het niet nodig is.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik vind dat onbeschoft. *kuch kuch*


    Everything is worse without music.

    Major schreef:
    Nee, die lijn is voor mensen met een probleem en aangezien ik geen probleem heb , ga ik hun tijd niet verdoen met hun opbellen als het niet nodig is.


    One Ring to Rule Them All. One Ring to Find Them. One Ring to Bring Them All and In The Darkness Bind Them.

    Pancakez schreef:
    Ja, dat heb ik eens gedaan met vrienden. En er nam niemand op. 24/24 zeggen ze dan :x
    ze zitten daar ook zo vaak mogelijk. maar omdat er allemaal mensen zijn die dan grapjes uithalen is de lijn niet meer beschikbaar voor kinderen die het wél nodig hebben.


    it's so empty living behind these castle walls