• De hele afgelopen dag heeft snoozer non-stop rondgerend en druk gedaan. Dus ik ging ervanuit dat ze niet zoveel last had van de hitte (het werd toch pas s'avonds echt heet) en alleen gisteravond werd ze wat rustiger. En toen had ze er ook last van, lag ze keihard te hijgen in haar buis.

    Toen keek ik vanochtend in haar kooi en toen lag snoozer op de verhoging in haar kooi op haar buik, met haar neus buiten de kooi en haar oogjes halfopen. Ik zag haar niet ademhalen (en nu het heet is is het heel erg zichtbaar en nog meer als ze slaapt) dus ik dacht al dat ze dood was D: Helemaal omdat Snoozer nooit zo in het open slaapt, altijd in haar buis, sok of onder het hooi.


    Mijn kleine Mustafa :C


    Ik steek dus een vinger in haar kooi om te controleren of ze nog leeft. Zodra ik haar aanraak, springt ze op, rent een keer keihard krijsend door haar kooi, zo snel dat ik haar niet eens kan volgen, klautert mijn arm op en gaat op mijn schouder zitten, waarna ze aan mijn shirt gaat knabbelen.

    Als ik een hart had zou ik nu een hartaanval hebben gehad. Anyway, om dus nu naar de vraag van het topic te komen: Ik geloof dat Snoozer nu een shirt-etende zombiehamster is. Ze is namelijk opeens geobsedeerd door t-shirts en ik zie haar nog steeds niet ademen maar wel rondrennen. Hoe kom ik daarvan af? D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Audacity schreef:



    Jouw hamster en mijn kat zouden vriendjes moeten worden.


    NEH. Jouw kat en mijn kat!

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 14:11 ]


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    NEH. Jouw kat en mijn kat!


    Jij hebt een kat?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    Jij hebt een kat?


    Mycroft!


    Vermoeide snoozer is moe!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mijn kat houdt niet van katten (cat)



    Scramble die het leven niet snapt snapt het leven niet


    i put the fun in funeral

    Jouw kat lijkt op mijne, alleen ouder. :3

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 14:38 ]


    Til hug og blod.

    Je zou trouwens een schoteltje in de koelkast kunnen zetten en daarna in Snoozers kooi [: Voor afkoeling.
    Voor een dwerghamster kan 25 graden al fataal zijn..
    Dat van dat schoteltje heb ik net ergens gelezen ^^

    Bloodlust schreef:
    Jouw kat lijkt op mijne, alleen ouder. :3



    Yay! Kattenfamilie 8D


    i put the fun in funeral

    Krull schreef:
    Je zou trouwens een schoteltje in de koelkast kunnen zetten en daarna in Snoozers kooi [: Voor afkoeling.
    Voor een dwerghamster kan 25 graden al fataal zijn..
    Dat van dat schoteltje heb ik net ergens gelezen ^^


    Er staat een schaaltje, maar nu wil ze niet meer D:
    Heb de kat eruit geschopt en snoozer beneden gezet waar het ietsje koeler is. Hamster skunnen namelijk volgens mij niet tegen tocht, dus dan is een ventilator ook niet goed
    Okay, dat werkte niet. snoozer is nu weer boven. En nu wil ze niet meer stilzitten D: ze rent alleen maar rondjes en loopt te klimmen en te rennen in haar renwiel D:


    Mycrift!


    quidquid excusatio prandium pro

    Waarom leg je niet een paar handdoeken in de vriezer en dan hang je die over de kooi heen? Kun je ze ook afwisselen en verkoeld ze zonder echte tocht te hebben, of in ieder geval haar kooitje een beetje.


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Waarom leg je niet een paar handdoeken in de vriezer en dan hang je die over de kooi heen? Kun je ze ook afwisselen en verkoeld ze zonder echte tocht te hebben, of in ieder geval haar kooitje een beetje.


    Hm, laat ik dat maar eens proberen.


    quidquid excusatio prandium pro

    Beesten zijn niet slim met dit weer
    Wij hebben tegels die heel heet worden in de zon en telkens gaat onze hond daar liggen, het konijn ligt de hele tijd in de plantenbak en de kat zijn we kwijt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jouw hamster is nog wel slimmer dan mijn (voormalige) muisjes. Wij hadden toen ook een waterbakje in het hok neegezet ter verkoeling, springt Dribbel er zo in om vervolgens rillend en helemaal nat er weer uit te komen. Dom beest :') Bakje was niet eens zo diep, maar ze ging er helemaal in liggen etc. Ergens verbaasde me het niet veel dat ze een jaar later al 't hoekkie om ging (blijkbaar was er sowieso iets mis met haar, want plots ging haar motoriek ontzettend achteruit en klom ze tegen het plafond van de kooi, waarna ze opeens vergat hoe ze moest klimmen en op de grond flikkerde etc. en na een tijdje is ze plots BOEM doodgegaan ): waarschijnlijk had ze een afwijking in haar hersenen of zo. Heb je vaker met dierenwinkelmuisjes).


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Jouw hamster is nog wel slimmer dan mijn (voormalige) muisjes. Wij hadden toen ook een waterbakje in het hok neegezet ter verkoeling, springt Dribbel er zo in om vervolgens rillend en helemaal nat er weer uit te komen. Dom beest :') Bakje was niet eens zo diep, maar ze ging er helemaal in liggen etc. Ergens verbaasde me het niet veel dat ze een jaar later al 't hoekkie om ging (blijkbaar was er sowieso iets mis met haar, want plots ging haar motoriek ontzettend achteruit en klom ze tegen het plafond van de kooi, waarna ze opeens vergat hoe ze moest klimmen en op de grond flikkerde etc. en na een tijdje is ze plots BOEM doodgegaan ): waarschijnlijk had ze een afwijking in haar hersenen of zo. Heb je vaker met dierenwinkelmuisjes).


    DAt laatste doet mijn hamster al sinds het begin D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    DAt laatste doet mijn hamster al sinds het begin D:

    Plots doodgaan? :'D
    Ik denk dat dat niets ergs is, hoor. Zolang ze zichzelf maar niet bezeert :Y) Dribbel had na die eerste keer altijd een knik in haar staart, dus toen begon ik me wel af te vragen of alles goed ging met dat malle beest.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Plots doodgaan? :'D
    Ik denk dat dat niets ergs is, hoor. Zolang ze zichzelf maar niet bezeert :Y) Dribbel had na die eerste keer altijd een knik in haar staart, dus toen begon ik me wel af te vragen of alles goed ging met dat malle beest.


    Snoozer heeft geen staart xD

    Ze raakt de laatste tijd wel in de knoop met zichzlef tijdens het klimmen D:


    quidquid excusatio prandium pro