• Het blijkt dus net dat mijn mentor van vorig jaar, mijn wiskundeleraar weer wordt en daar heb ik totáál geen zin in. Hij is ver in de 60, nogal vergeetachtig en heeft al in geen jaren een derde klas meer lesgegeven. Daarnaast snapte ik in de tweede al niet veel van wiskunde met hem als leraar, wat moet ik er nu dan van bakken? De stof is ook nieuw om uit te leggen voor hem, want ik geen 20 jaar heeft hij geen derde klas meer gehad voor wiskunde. Nu heb ik al helemaal geen zin meer in volgend jaar... (no_chears) Hoe zit het met jullie leraren?


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Hhm ik heb net te horen gekregen dat ik een wiskunde lerares van 32 jaar krijg en ze is wel aardig maar ze is dus zwanger--


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    In de bovenbouw houd je over het algemeen dezelfde docenten, en daar ben ik op dit moment best tevreden mee.
    Je wiskunde kan nooit slechter zijn dan het mijne: afgelopen jaar heb ik maar anderhalve maand echt les gehad... Lang leve leraren die komen en gaan -.-
    Sterkte ermee though.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik weet niet welke leraren ik ga krijgen


    (Be)lieve in (you)rself

    Freerunner schreef:
    In de bovenbouw houd je over het algemeen dezelfde docenten, en daar ben ik op dit moment best tevreden mee.
    Je wiskunde kan nooit slechter zijn dan het mijne: afgelopen jaar heb ik maar anderhalve maand echt les gehad... Lang leve leraren die komen en gaan -.-
    Sterkte ermee though.


    Thanks. :Y)


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik hoop echt zo hard voor bepaalde leraren, maar zover ik het weet van hoe het de vorige jaren was, is de kans erg groot dat we iemand verschrikkelijk gaan krijgen voor latijn ;s


    effort never betrays you

    De gast die ik dit jaar als mentor krijgt haat mij..
    En hij kent mijn vader...
    Ik ga dood...


    It's darkest just before the dawn <3

    Ik heb geen idee, eerste jaar universiteit ;o


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen idee hoe de leraren op de VAVO zijn... Dat zien we dan wel weer. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    mij mentor van vorig jaar wordt weer mijn Duits lerares, en ze heeft een hekel aan mij. Dus dat wordt gezellig.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik krijg volgend jaar allemaal mensen die niet kunnen uitleggen. Heel vervelend, want die stof moet ik dus allemaal blijven onthouden voor mijn examen. Gelukkig weet ik voor ieder vak wel een leraar die ik wel snap en die wel kan uitleggen, dus desnoods stap ik wel naar die leraren toe.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb geen idee..


    26 - 02 - '16

    De meeste leraren die ik krijg zijn prima, maar ik heb dit jaar een andere economiedocent waar ik veel klachten over heb gehoord. Mijn vorige was juist heel goed :c


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    mijn mentor is lief, moet ik toegeven.
    Maar ik moet nog vrienden maken in mijn nieuwe klas en dat is verdomd eng.


    -

    Het valt allemaal nog redelijk mee, bij mij...
    Maar het kan altijd beter :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    30seconds schreef:
    Ik weet niet welke leraren ik ga krijgen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.