• Ik ben vandaag naar de kapper geweest en heb het een stuk korter laten knippen en in laagjes. ^^ De eerste foto hieronder is van een paar maanden geleden, m'n haar was toen echt lang, nog langer dan je op deze foto kan zien. xd

    Before:



    After:



    Wat vinden jullie van m'n nieuwe kapsel? ^^

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 17:57 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Wauw, echt mooi zeg!
    Ik neem aan dat de krullen van je zelf zijn? Echt mooi dat ze nu beter uit komen (: En je pony is ook leuk (:


    Inspiration can hit you any time

    Ziet er heel leuk uit! Je hebt mooi haar ^^


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ik vind het leuk...ik heb het een paar maanden ook korter laten knippen en in laagjes...ik ben er zelf ook heel erg blij mee...mijn haar krult niet zo erg als dat van jou, maar als ik net uit bed kom, krult het bij mij ook behoorlijk...heeeeeeeeeeerlijk :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Constantine schreef:
    Wauw, echt mooi zeg!
    Ik neem aan dat de krullen van je zelf zijn? Echt mooi dat ze nu beter uit komen (: En je pony is ook leuk (:


    Ja ze zijn van mezelf, die krullen zaten eerst onderaan m'n haar haha. Dankjewel! Die pony had ik al maar dat zie je niet echt op die eerste foto maar bedankt! (:


    The sun will rise and we will try again.

    @Panini en @Timcanpy dankjulliewel! en @Timcanpy haha, leuk! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Het staat je erg leuk! ^^

    Volgend schooljaar (begin), wil ik ook weer wat korter en laagjes. Mijn haar komt nu al over mijn borst (bijna aan mijn buik) Ik kan nu voor zeemeermin gaan spelen ;P
    Ik heb het gisteren nog laten verven en vandaag laten knippen :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    Het staat je erg leuk! ^^

    Volgend schooljaar (begin), wil ik ook weer wat korter en laagjes. Mijn haar komt nu al over mijn borst (bijna aan mijn buik) Ik kan nu voor zeemeermin gaan spelen ;P
    Ik heb het gisteren nog laten verven en vandaag laten knippen :')


    Haha, mijn haar was idd ook zo lang, op mn buik zelfs. o: Ik wil het eigenlijk dip-dyen maar dat mag denk ik nooit van m'n moeder dus dat heb ik maar niet gevraagd haha.


    The sun will rise and we will try again.

    Warcraft schreef:
    (...)

    Haha, mijn haar was idd ook zo lang, op mn buik zelfs. o: Ik wil het eigenlijk dip-dyen maar dat mag denk ik nooit van m'n moeder dus dat heb ik maar niet gevraagd haha.

    Nee heb je, ja kun krijgen ;P
    Ik had dat ook hoor, toen ik rood haar wilde, maar ik heb het gevraagd en toen mocht het gewoon dus.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Nee heb je, ja kun krijgen ;P
    Ik had dat ook hoor, toen ik rood haar wilde, maar ik heb het gevraagd en toen mocht het gewoon dus.


    Haha dat wel. Oh, dat is echt leuk. (:


    The sun will rise and we will try again.

    Het staat je leuk! (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dankje! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Ik vind het eigenlijk niet echt mooi, het zou vele mooier zijn met wat volume


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet echt mooi, het zou vele mooier zijn met wat volume


    M'n haar was toen nog wat nat, het is nu veel voller.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 18:38 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Panini schreef:
    Ziet er heel leuk uit! Je hebt mooi haar ^^


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Leuke krullen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.