• linde24 zei op 12 aug 2012 - 11:13:

    Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    Ongeveer tien mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason. Linde24
    Chayenne Roselia Romano. Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves. Sirens

    Stoere groep 2:
    Tyler Jay lopez. Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver. 1Dlovertje
    Noascha Gumush. PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi. Stuttgart


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans. Justmx1D
    Kate Naver. Vasilios


    Nerds:
    Sammy Jonsen. Justmx1D
    Jacob Zack Jason. Linde24

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    Topic 2:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139907
    PS. Niet de zelfde fout als vorige keer.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rae

    'Chay?' vroeg ik toen verbaasd. 'Wat is er met haar?' vroeg ik en haalde een wenkbrauw op.

    [ Think so ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (bye mensen, word van computer gestoten.)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kate Naver

    ik keek op doordat ik een schim zag het was zo een nerd die bij mij op school zat toch? dacht ik na oja jacob zo heette hij bedacht ik me terwijl ik zag dat hij wou weglopen "HEEY Jacob waar ga jij naartoe?" schreeuwde ik naar hem zodat hij mij zou horen.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Noascha Gumush Bayz

    'Wil je weggaan? Steph houd niet van vreemden' gilde ik terug en ik pakte de roskam waarmee ik Steph's vacht schoonmaakte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Kate Naver

    Wil je weggaan? Steph houd niet van vreemden' gilde noa "dus ik ben niet welkom" zei ik arrogant waarna ik mijn mp3 in mijn zak deed en opstond "dan ga ik wel weg met Jacob" zei ik terwijl ik naar haar zwaaide en naar jacob liep "heey jacob je vind het niet erg dat ik meega" zei ik toen ik naast hem stond.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 19:26 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Jacob
    'heey Jacob je vind het niet erg als ik meega. Zei Kate toen ze naast me stond.
    'j...ja hoor. Zeg ik bang.
    Stiekem ben ik doodsbang dat ze me uit gaat lachen om mijn 'stomme' kleren.
    'jij zit toch bij Dan in de klas?' vraag ik


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel
    'wat is er met Chay?' vraagt ze mij.
    'nou ja.. Ik eneehhh.... Nou ja wij... Hebben een soort van relatie.' geef ik toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kate Naver

    'j...ja hoor.' zei hij een beetje bang wat best logisch was want normaal zou ik hem hebben uitgelachen om zijn kleren maar dan zou ik vast niemand hebben om mee te praten sinds mijn batterij het begeven heeft 'jij zit toch bij Dan in de klas?' vroeg hij mij "is mogelijk" zei ik terwijl ik naar hem keek "waar gaan we heen?" vroeg ik hem.

    {brb even met de hond >.<}

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 20:07 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Jacob
    'ehhh, ik ging eigenlijk met Dan naar de bios, maar hij heeft afgezegt omdat hij bij Rae moest blijven ofzo.
    Dus ga ik alleen... Behalve als je.....als jeeeeehhhhhh, mee wilt?' vraag ik bang
    Ik slik, echt, zometeen gaat ze lachen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kate naver

    'ehhh, ik ging eigenlijk met Dan naar de bios, maar hij heeft afgezegt omdat hij bij Rae moest blijven ofzo.
    Dus ga ik alleen... Behalve als je.....als jeeeeehhhhhh, mee wilt?' vroeg hij bang ik wou eerst weigeren maar ik bedacht me dat ik vandaag niks anders te doen had "naar welke film?" vroeg ik maar.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Jacob
    'welke film?' vraagt ze.
    'die nieuwe thriller, weet je wel?' zeg ik hoopvol.
    Normaal negeert iedereen mij omdat ik zogenaamd een nerd ben.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kate Naver

    'die nieuwe thriller, weet je wel?' zei hij een beetje hoopvol
    waarop ik knikte en even na dacht "oke als je niemand verteld" zei ik uiteindelijk terwijl ik op zijn schouder leunde "en voor mij een kaartje koopt" zei ik verleidelijk.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Rae

    Ik ben verbaasd als ik dat hoor, maar ook blij. Mijn twee beste vrienden hebben een relatie. 'Nou!' zeg ik dan en lach. 'Dat is toch goed! Maar blijf je dan hier?' vraag ik en kijk hem aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jacob
    'Oke, als je het aan niemand verteld.' zegt ze.
    'Tuurlijk!' zeg ik, stiekem ben ik al sinds ik opp deze school zit verliefd op haar.
    'en als jij het kaartje koopt' zegt ze.
    'oke.' zeg ik.
    Dat word al mijn geld sparen, mijn vader heeft ons zakgeld afgeschaft, maar ik leen wel wat van Dan.
    Ik ben meer dan een kop kleiner dan Kate.



    Daniel
    'nou, dat is toch goed? Maar je blijft wel toch?' vraagt ze.
    ' hoe bedoel je Rae?' vraag ik haar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kate Naver

    'Tuurlijk!' zei hij dus hij zou het niemand vertellen 'oke.' zei hij op dat hij mijn kaartje zou betalen, hij was een kop kleiner dan mij maar dat maakte me niks uit "dus wanneer gaan we?" vroeg ik.

    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:02 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped