• Let op: sorry voor de spellingsfouten etc. die er nog inzitten, ik moet het nog na lezen, spellings controle en betta aanvragen, maar ik ga hem eerst nog even verder uitwerken voor ik hem online zet…. Dus als jullie daar heel even doorheen willen kijken zou ik het waarderen.
    Maar goed ik zoek dus een titel, het is een moordstory (ik weet even geen betere naam)

    even breed:
    Scarlett Rose West is 25 en zit bij de technische recherche, als er een man belt en zijn acht jarige dochter als vermist opgeeft. Na een tijdje raken die twee verwikkeld in een liefdes relatie en raakt ze er persoonlijk bij betrokken… deze man blijkt echter niet de man te zijn die hij zich voordoet, de recherche komt steeds meer aanwijzingen tegen dat het meisje niet ontvoerd is… als daarna ook nog blijkt dat de man Scarlett gebruikt heeft gaan bij Scarlett bellen rinkelen.
    Echter is Scarlett wegens de persoonlijk betrokkenheid tijdelijk van deze zaak gehaald.

    Dit is even een snel geschreven samenvatting en ik typ hier expres niet de naam van de man neer.
    Hier even een eerste stuk van het verhaal, en hier dus eventjes echt eventjes over de spelling etc. heen kijken

    De man was geen moordenaar, dat hielt hij zichzelf voor terwijl hij het dode meisje in zijn armen hielt en in haar dode open ogen staarden ‘het spijt me zo meisje.’ Een traan trok een streep over zijn met modder en bloed bevuilde wang. ‘Ik kon niet anders.’ Sloffend tilde hij het slappe lichaam de heuvel op, hier zou hij haar begraven en er vervolgens nooit meer naar toe gaan.
    Voorzichtig en bang om haar pijn te doen, wat belachelijk klinkt als je erover nadenkt legde hij het meisje in het zeven centimeter diepe gat wat hij eerder gegraven had.
    Hij slaakte een kleine trillende zucht, de schep die hij eerder gebruikt had stond rechtop in de berg zand naast het gat. ‘God, als u bestaat en u luistert, vergeef me.’ Uiteindelijk begon hij aan de tijdrovende klus om het gat met het meisje erin dicht te gooien.

    titels mogen in Engels en Nederlands, het verhaal speelt zich af in augustus in Arizona.
    :D

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 14:49 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Uhm... lame denken.

    Killing summer/ Moordzomer
    It got personal?

    Neh ik ben hier slecht in


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    unforgivable sins ?

    sorry ik heb momenteel niet echt veel fantasie :\


    You can't not look cool with a crossbow.

    Eigenlijk zou ik 'Augustus in Arizona' best wel een mooie titel vinden.

    Of anders 'Beschaamd vertrouwen'.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Hier kan een slotje op :D
    ik heb namelijk opeens een ingeving gekregen voor een titel;

    I didn’t mean to fall in love, but I did
    One Murder, One love, One Secret
    we all have story’s we won’t ever tell

    [ bericht aangepast op 23 juni 2013 - 16:13 ]


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    love kills, over and over