• ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:23 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahahahaha, Sam! Fail mission is fail. Ik zou echt onder een steen kruipen en de eerste 10 jaar daar blijven zitten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol. XD


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Hahaha.
    Nu maak je ook zo'n goede indruk bij die ouders. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Omg, super awkward. Goed dat ze er om kan lachen dan ;;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ivan schreef:
    Ik helemaal in paniek op facebook: nee laat haar niet de seksscene tussen Sasuke en Itachi lezen.
    Naja, ze kan erom lachen hoor ik nu :'D. Ugh.. thank god. I guess.. *scratches head*

    Als mijn moeder mijn 18+ storie zou lezen zou ik het nog niet zo erg vinden. Maar mijn moord SA's vind ik dan meteen een stuk erger, die zijn nogal sick.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha, had ze de sexscenes ook gelezen dan? :'D Ughh. Awkward!

    Als mijn moeder, vader of broertje mijn beruchte "hoofdstuk 18" van mijn fanfic zouden lezen, zou ik me de eerstkomende twee maanden ook niet meer durven te vertonen. :')


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Hahaha, had ze de sexscenes ook gelezen dan? :'D Ughh. Awkward!

    Als mijn moeder, vader of broertje mijn beruchte "hoofdstuk 18" van mijn fanfic zouden lezen, zou ik me de eerstkomende twee maanden ook niet meer durven te vertonen. :')

    Een beetje kort beschreven, maar zeker niet slecht voor een fanfic.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:28 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Een beetje kort beschreven, maar zeker niet slecht voor een fanfic.

    Ohh you read it? Haha, bedankt! Het was de eerste keer dat ik zoiets schreef. :') Moet er nog steeds een beetje mijn weg in vinden, lol.


    ars moriendi

    Haha stiekem ben ik ook wel nieuwschierig naar het verhaal >.< Maar gelukkig kan ze erom lachen ^^


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ohh you read it? Haha, bedankt! Het was de eerste keer dat ik zoiets schreef. :') Moet er nog steeds een beetje mijn weg in vinden, lol.

    I know the feeling. Mijn 18+ storie was ook mijn eerste storie waarin ik zoiets deed. En ja ik heb het even snel door gelezen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awwww poor Sammie :P


    Life is hard and then we die

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ////

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 19:25 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ivan schreef:
    (...)
    Lol naja ik kan 'm wel op Q flikkeren. I mean, als haar moeder 'm al heeft gelezen...


    DOE!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.