• naar mijn dansschool, ik ben door een professionele danser gevraagd of ik wou komen dansen, en ik zou in de eerste instantie met een goede vriendin van mij gaan, maar zij mag dus niet. Ik ben al niet goed in vrienden maken, en ik durf daarom ook niet in mijn eentje te gaan..


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ja.


    Your make-up is terrible

    Ja, ik zou het doen.


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Ja, kom op, dit is je kans! Succes!


    Tijd voor koffie.

    Als ze mij vroegen, zou ik het meteen doen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ja


    Ex astris, sciencia

    Gewoon doen!


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Amused schreef:
    Als ze mij vroegen, zou ik het meteen doen.

    Ja het is ook maar een kans die je maar een keer krijgt, maar ik ben zo slecht in vrienden maken.. ik ben altijd bang dat mensen me niet moeten, en zulke dingen.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Authentic schreef:
    (...)
    Ja het is ook maar een kans die je maar een keer krijgt, maar ik ben zo slecht in vrienden maken.. ik ben altijd bang dat mensen me niet moeten, en zulke dingen.
    Maar je gaat er in de eerste instantie niet heen om vrienden te maken, je gaat er om te dansen. Vrienden komen allemaal vanzelf wel, maar je moet zo een kans echt niet aan je voorbij laten gaan


    ''I am who they couldn't even dare to be.''

    Tuurlijk! Doen!!


    Life is hard and then we die

    Als je niet naar een dansschool zou gaan ga je (neem ik aan) wel naar een andere school, overal kom je wel eens in contact met andere mensen, dus hier ook. Ik zou gewoon gaan. En ja, het is eng om vrienden te maken, maar laat het je droom om te dansen (als dat echt je droom is) niet verpesten.


    You are beautiful, you are love.

    Amused schreef:
    Als ze mij vroegen, zou ik het meteen doen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Authentic schreef:
    (...)
    Ja het is ook maar een kans die je maar een keer krijgt, maar ik ben zo slecht in vrienden maken.. ik ben altijd bang dat mensen me niet moeten, en zulke dingen.


    Je kunt toch altijd gaan kijken? Als je daar uiteindelijk geen vrienden vind, dan kom je de volgende keer niet meer.

    Amused schreef:
    Als ze mij vroegen, zou ik het meteen doen.


    Life is full of fake people

    Mensen zeuren te veel dat ze niet goed zijn in vrienden maken, al zeg je maar een keer hoi dan raak je al veel sneller aan de praat. Gewoon gaan, waarom niet?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Assassin schreef:
    Ja.


    26 - 02 - '16