• Dit gebeurt er dus als ik me verveel, ik steek arme weerloze vlindertjes in brand.
    Niet in het echt, hoor. Maar met photoshop :'D
    Hier is de tutorial voor de geïnteresseerden.
    O, en ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar jullie creaties!

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 22:09 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ik zat klaar om je het huid vol te schelden dat je die vlinder in brand stook :Y)


    -

    FabiLouis schreef:
    Ik zat klaar om je het huid vol te schelden dat je die vlinder in brand stook :Y)


    En er dan ook nog een foto van nam. Wat ben ik toch een wreed mens :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Mooi! Ik vind hem echt heel erg mooi^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Danelaw schreef:
    (...)

    En er dan ook nog een foto van nam. Wat ben ik toch een wreed mens :')


    en het doodleuk op internet zet ;)


    -

    Moonly schreef:
    Mooi! Ik vind hem echt heel erg mooi^^


    Dankjewel!

    FabiLouis schreef:
    (...)

    en het doodleuk op internet zet ;)


    Lawl, dat zou echt sadistisch zijn. Al vind ik het wel grappig dat motten verbranden als ze zo dom zijn om te dicht bij het vuur te vliegen...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Ziet er echt tof uit!


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Veeeet, mijn laatste creatie is dit:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Danelaw schreef:
    (...)

    Lawl, dat zou echt sadistisch zijn. Al vind ik het wel grappig dat motten verbranden als ze zo dom zijn om te dicht bij het vuur te vliegen...


    ghehe, echt geen dierenvriend jij he?


    -

    FabiLouis schreef:
    (...)

    ghehe, echt geen dierenvriend jij he?


    Jawel, jawel. Maar geen insecten (cat)

    CyberLord schreef:
    Veeeet, mijn laatste creatie is dit:

    ...


    DAT IS ECHT AWESOME! Welk programma heb je gebruikt?


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)

    DAT IS ECHT AWESOME! Welk programma heb je gebruikt?

    Adobe After Effects. Had je mijn andere filmpje al gezien?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Adobe After Effects. Had je mijn andere filmpje al gezien?


    Ja, die met die elektrische bol, toch? Die was ook epic! :Y)


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)

    Ja, die met die elektrische bol, toch? Die was ook epic! :Y)

    Ja die. En hoewel die meer tijd kostte, is die met mijn vinger veel moeilijker. Hahaha.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Ja die. En hoewel die meer tijd kostte, is die met mijn vinger veel moeilijker. Hahaha.


    Ik denk dat het het moeilijkste is om het perfect te timen. Je had er alleen nog zo'n schiet geluidje moeten onder zetten. Alleen is dat weer perfect timen, dus ja :')


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Danelaw schreef:
    (...)

    Ik denk dat het het moeilijkste is om het perfect te timen. Je had er alleen nog zo'n schiet geluidje moeten onder zetten. Alleen is dat weer perfect timen, dus ja :')

    Dat miste ik dus. Ik dacht al dat ik iets vergeten was (cat) En ohja, dat is ook veel werk. Al die filmpjes met die effecten en geluiden vinden.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    Dat miste ik dus. Ik dacht al dat ik iets vergeten was (cat) En ohja, dat is ook veel werk. Al die filmpjes met die effecten en geluiden vinden.






    TADAAA :'D

    [ bericht aangepast op 29 aug 2012 - 23:04 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov