• Ik was op internet aan het zoeken naar telefoonhoesjes en toen vond ik deze.De prijs (16 cent) lijkt veel te goed om waar te zijn. Toen ik verder keer bleek dat alle hoesjes van die site maar 16 cent zijn. Er komen dan wel nog verzendkosten bij, maar nog steeds vertrouw ik het niet helemaal.
    Het bedrijf is qq case. De site die ik vond is deze, maar die is helemaal in het japans of iets in die richting.

    Weet iemand of dat bedrijf te vertrouwen is?

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 20:35 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    1 Geweldige cover!
    2 De site ziet er wel echt betrouwbaar uit. Hij is deftig gebouwd en er staan links naar allerlei sociale media. Hij zal betrouwbaar zijn, maar lees misschien de voorwaarden eens goed door of er nergens een addertje onder het gras zit ivm verzendingskosten, retour etc.


    Has no one told you she's not breathing?

    LaJoie schreef:
    1 Geweldige cover!
    2 De site ziet er wel echt betrouwbaar uit. Hij is deftig gebouwd en er staan links naar allerlei sociale media. Hij zal betrouwbaar zijn, maar lees misschien de voorwaarden eens goed door of er nergens een addertje onder het gras zit ivm verzendingskosten, retour etc.

    Etsy is een site waar mensen allemaal accounts/'winkeltjes' hebben waar ze dingen verkopen, dus het gaat in dit geval om de user, niet om de site zelf. ^^ Tenzij je het over qqcase hebt. Lol.

    OT; hij/zij heeft nog niet heel veel dingen verkocht, dus als ik jou was, zou ik het risico niet nemen. De site die jij vond lijkt overigens niet echt op een site dat over mobielhoesjes gaat, maar dat kan ik ook mis hebben, aangezien ik niet verder kom dan de beginpagina. x'D

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 20:35 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    (...)
    Etsy is een site waar mensen allemaal accounts/'winkeltjes' hebben waar ze dingen verkopen, dus het gaat in dit geval om de user, niet om de site zelf. ^^ Tenzij je het over qqcase hebt. Lol.

    OT; hij/zij heeft nog niet heel veel dingen verkocht, dus als ik jou was, zou ik het risico niet nemen. De site die jij vond lijkt overigens niet echt op een site dat over mobielhoesjes gaat, maar dat kan ik ook mis hebben, aangezien ik niet verder kom dan de beginpagina. x'D


    Ik had het over qq case.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Macabre schreef:
    (...)
    Etsy is een site waar mensen allemaal accounts/'winkeltjes' hebben waar ze dingen verkopen, dus het gaat in dit geval om de user, niet om de site zelf. ^^ Tenzij je het over qqcase hebt. Lol.

    OT; hij/zij heeft nog niet heel veel dingen verkocht, dus als ik jou was, zou ik het risico niet nemen.

    Oh, ik had misschien beter eens beter gekeken :p
    In dat geval zou ik inderdaad nog eens goed kijken naar de user en eventueel kijken of je zo'n cover nog ergens kan kopen?


    Has no one told you she's not breathing?

    Macabre schreef:
    (...)
    Etsy is een site waar mensen allemaal accounts/'winkeltjes' hebben waar ze dingen verkopen, dus het gaat in dit geval om de user, niet om de site zelf. ^^ Tenzij je het over qqcase hebt. Lol.

    OT; hij/zij heeft nog niet heel veel dingen verkocht, dus als ik jou was, zou ik het risico niet nemen.



    Dit. Etsy checkt meestal wel of haar users betrouwbaar zijn, maar natuurlijk valt niet alles te checken. En dit lijkt me zoals het op de site staat, te mooi om waar te zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik zou voor 16 cent de gok best wel willen wagen tbh :P


    Life is hard and then we die

    Ik weet niet hoeveel de verzend kosten zijn. Maar wat verlies je nou eenmaal voor 16 cent. Je kan het proberen als je maar er op voorbereid bent dat het heel goed nep kan zijn.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou voor 16 cent de gok best wel willen wagen tbh :P


    wat was dit ookalweer

    Sketches schreef:
    Ik weet niet hoeveel de verzend kosten zijn. Maar wat verlies je nou eenmaal voor 16 cent. Je kan het proberen als je maar er op voorbereid bent dat het heel goed nep kan zijn.

    Of dat de verzendkosten 30 euro zijn.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De verzendkosten zijn (als je er iets anders bij koopt, wat ik wel van plan ben) 3,57. Ik ga nog even met mijn ouders overleggen en ik hoop dat ik het mag kopen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het is vast wel betrouwbaar. Ik heb laatst ook nog op ebay een telefoonhoesje gekocht voor 9 cent, en die was ook gewoon goed..

    Ook al zou het geen scam zijn, voor zo goedkoop zal de kwaliteit van het product vast heel slecht zijn. Volgens mij kan je beter meteen een goede kopen :)


    All that is gold does not glitter, not all those who wander are lost.

    VioletPurple schreef:
    Ook al zou het geen scam zijn. Voor zo goedkoop zal de kwaliteit van het product vast heel slecht zijn. Volgens mij kan je beter meteen een goede kopen :)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Kan je niet beter op eBay kijken?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    VioletPurple schreef:
    Ook al zou het geen scam zijn, voor zo goedkoop zal de kwaliteit van het product vast heel slecht zijn. Volgens mij kan je beter meteen een goede kopen :)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered