• Ik googlde mijn verhaal Gravity Hurts en toen zag ik deze link staan;

    http://www.wattpad.com/6535896-gravity-hurts-harry-styles

    Wat blijkt? Deze bitch heeft de eerste hoofdstukken van mijn verhaal gekopieerd en verandert in het Engels. En zo op wattpad gezet.
    Ugh, ik ben echt woedend op dit moment. Ik heb een account gemaakt en haar aangegeven voor copyright. Ik hoop dat wattpad snel reageert.

    Ooit gehad? Ugh.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Mijn eerste hoofdstuk;
    Klik

    'Haar' eerste hoofdstuk;

    Klik

    Dat is gewoon duidelijk.
    Grapje ik keek verkeerd :P maar oke, dat is best wel een naaistreek 0.o


    Life is hard and then we die

    Nope, ik heb het wel al voorgehad dat iemand op netlog mijn foto's pikte en deed alsof ze mij was.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Jup, ik heb het al meegemaakt met dingen die letterlijk waren gekopieerd, maar ook met mensen die je idee gewoon overnemen en opnieuw schrijven.
    Ik zie dat je bij dat verhaal van d'r op report kan klikken als je inlogt met Twitter/Facebook/zo'n account, dus anders vraag je je eigen lezers even of ze dat allemaal willen doen? Dan wordt 'ie vast wel verwijderd.


    “Love is a contradiction.”

    Toen ik dat voohad heb ik hetzelfde gedaan als jij. Dat was op twitter, dus ik heb haar ook niet meteen gemeld ofzo, maar eerst zelf naar haar persoonlijk gevraagd waarom ze dat deed. Ze heeft me geen antwoord gegeven maar daarna heb ik al mijn lieve volgers op haar afgestuurd. Daarna is ze ermee gestopt, maar is ze wel van andere mensen terug gaan kopieëren still asfhdgldhg annoying. Dus meld het anders even in je volgend hoofdstuk, en misschien stopt ze er vanzelf mee. Zoniet anders even melden ofzo. Ik hoop allesinds voor je dat ze er mee stopt..


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Ziegesar schreef:
    Jup, ik heb het al meegemaakt met dingen die letterlijk waren gekopieerd, maar ook met mensen die je idee gewoon overnemen en opnieuw schrijven.
    Ik zie dat je bij dat verhaal van d'r op report kan klikken als je inlogt met Twitter/Facebook/zo'n account, dus anders vraag je je eigen lezers even of ze dat allemaal willen doen? Dan wordt 'ie vast wel verwijderd.


    Jup, net een hoofdstuk er over geactiveerd.
    En haar account op Quizlet, "Stylatorarmy" is ook met een verhaal dat bijna op de mijne lijkt. Dit is gewoon zielig.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ze is 'online' op twitter. Laten we wachten op een antwoord.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, de reden dat ik op deze site is, is omdat iemand mijn verhaal gestolen had en hier neer had gezet.
    Sindsdien ben ik dus toch maar gebleven, omdat zij heel veel lezers had gekregen met mijn verhaal.
    Dus ik weet hoe woedend je je voelt, omdat iemand je "baby" steelt.
    Wel, zo voelde dat voor mij, althans, haha.
    Maar sindsdien check ik wel vaker bij Google of ik toevallig ergens anders een kopie vind, gewoon voor het geval dat.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ze heeft je verhaal verwijderd, althans, ik kan er niet meer op komen ^^
    En lol, zag je d'r Twitter? Van die dingen van "Ja m'n co-owner heeft het gedaan, maar ze zegt dat het nu verwijderd is?", alsof iemand gelooft dat zij 't niet was -.-


    “Love is a contradiction.”

    Oh ja, dat ken ik maar al te goed.
    Ik had een abonnee die iets te ver ging door al mijn ideeën te jatten en die alles hetzelfde deed. Ik ben goed in dreigen. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat is echt naaiend! Ik ga ook maar eens kijken of mijn verhalen zijn gekopieerd door anderen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja dat heb ik ook eens gehad en ze zette het gewoon hier op quizlet en een vriendin van haar op míjn verhaal reageren dat ík het van háár gejat zou hebben...


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Mijn verhalen zijn tot nu toe niet gekopieerd. Dat is positief en negatief tegelijkertijd.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    aiiii
    Nee ik heb het niet gehad


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat heb ik met werken van DeviantArt gehad. Mensen kopieerden het om het vervolgens onder hun eigen naam op FB te zetten. Dat is zo ontzettend lelijk.


    ars moriendi

    Als je onze Tweets volgt zie je dat ik haar niet geloof. En ik heb haar de story laten verwijderen, nu ga ik haar andere story laten aanpassen.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.