• Dus, de nieuwe videoclip van de jongens is uitgekomen! What do you think?


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Ik vind hem raar en nogal tegenvallen.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik had gehoopt op beter. Het clipje is naar mijn mening best saai, maar die truien staan zo schattig bij ze. De close-up bij Harry vond ik trouwens niks en dat haar dat Niall daar heeft vind ik ook verschrikkelijk. De overgang van Harry/Louis vond ik daarentegen wel weer perfect.


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind hem een beetje tegenvallen. Volgens mij hadden ze er wel wat leukers van kunnen maken, dan hun het hele liedje over diezelfde brug te laten lopen, terwijl ze de hele tijd dezelfde kleren dragen (alleen op t einde dan niet).


    16 - 09 - '17

    Canoodle schreef:
    Ik vind hem raar en nogal tegenvallen.


    To love is to destroy.

    Ik vind het begin echt verschikkelijk mooi , hoe ze in elkaar overlopen. Maar daarna vind ik het gewoon alleen maar vreemd.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik kan hem niet zien. Ugh.


    -

    Hij is mooi en eng tegelijk ..


    ZIAM & LARRY ARE SO ASDFGHJKL

    Dusky schreef:
    Hij is mooi en eng tegelijk ..


    ZIAM & LARRY ARE SO ASDFGHJKL


    Because I love him, do I need another reason?

    Dusky schreef:
    Hij is mooi en eng tegelijk ..


    ZIAM & LARRY ARE SO ASDFGHJKL


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik had er meer van verwacht.
    Vind hem een beetje tegen vallen, zeker vergeleken met de andere clips van MM.

    Ik vind het een mooie clip (en een prachtig nummer). <3


    There is nothing more badass than being yourself

    McClair schreef:
    Ik vind het begin echt verschikkelijk mooi , hoe ze in elkaar overlopen. Maar daarna vind ik het gewoon alleen maar vreemd.


    Ik deel deze mening, ja! Wel een beetje jammer, aangezien You & I een van mijn favorieten van het album is.


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Net een reclame voor een café.


    Some people are art and do art at the same time

    Op de een of andere manier raakte de clip me heel erg. Ze hebben het simpel gehouden, en dat was naar mijn mening perfect voor het liedje.


    Dream on, dreamer.

    Sentire schreef:
    Op de een of andere manier raakte de clip me heel erg. Ze hebben het simpel gehouden, en dat was naar mijn mening perfect voor het liedje.

    Ik vind de clip heel puur. Geen poespas waarbij uren aan de styling en make-up zijn besteed.


    You can't have a rainbow, without a little rain.