• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij (net) ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Ik kwam er vrijdag achter dat ik over precies 4 weken 16 word. Nu dus nog maar 3 weken en een aantal dagen.

    Greetz,
    Kim alias CrissColfer


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hoe we heart it werkt. :3 And I loooove it.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Dat ik facebook haat.


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Dat churro's echt heel lekker zijn :P


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Dat als je een nieuwe topic aan maakt over een nieuw kapsel dat je wil, dat je van alles gepost krijgt. Behalve foto's waar je om vraagt.


    Life is full of fake people

    Dat alle knappe jongens bij mij op school in de vijfde of zesde zitten, examenjaar. En de andere knappe zijn assholes. Om het zacht uit te drukken.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dat een goeie vriend van mij dit weekend niet naar zijn meisje kan, terwijl hij haar al heel lang niet meer heeft gezien. D:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Dat ik begin te vallen voor de verkeerde jongen..


    ars moriendi

    Dat het al zo laat is.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Dat school bijna begint en ik niet kan slapen voor 1 uur


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dat mijn teen blauw en ik vermoed gekneusd is.

    Ik ben vergeten te sturen naar een vriendin van mij om morgen af te spreken voor de trein naar school te nemen (ik weet dus niet of zij 's morgens of 's middags naar school moet) en haar pa heeft haar gsm afgenomen dus ik kan haar niet bereiken

    Dat mijn zusje of haar vriend liegt...


    Your make-up is terrible

    Dat ik al opgeef om te slapen na 10 minuten


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Dat ik moe ben...

    Ik kwam er net achter dat mijn vader alle muziek van de Star Wars films heeft gedownload en op de computer heeft gezet. Ik ben nu de muziek van deel VI aan het luisteren. :D


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."