• Ja met me haar. Ik heb binnenkort een Bruiloft van me neef. En ik weet niet wat ik in me haar moet. Stijlen, heb ik zo vaak gedaan. Krullen ook. Dus dit keer moet ik weer iets orgineels.
    Dit is mijn haar :
    Alleen ik weet nu dus niet wat ik ermee moet doen. Van me moeder mag ik er zelfs een hele kunst van maken, knippen. Sow weten jullie misschien iets leuks voor in me haar?

    Het moet wel passen bij mijn jurk ": de paarse

    [ bericht aangepast op 24 juni 2011 - 20:55 ]

    Opsteken? En dan een pluk krullend over je schouder laten vallen?


    Geen idee (';
    Je hebt trouwens prachtig haar _O_


    Me so good.

    je heb lang haar doe er vollume moos in en fuhnen en mooie grote sexxi krullen.


    Some angels have no wings.

    Oh, je hebt echt prachtig haar! Je zou het mooi kunnen opsteken, of ideetjes vragen aan een kapper, die horen er verstand van te hebben. (:


    wth.

    Quixotic schreef:
    Oh, je hebt echt prachtig haar! Je zou het mooi kunnen opsteken, of ideetjes vragen aan een kapper, die horen er verstand van te hebben. (:

    Serieus ideetjes vragen aan de kapper. De enige kapper die we hier hebben is een Chinese die niet eens fatsoenlijk Nederlands kan haha. Ik vraag straks wel aan me nicht of ze wil opsteken voor me kijken of het me staat. En dankjewel :'D

    Louisaaa schreef:
    je heb lang haar doe er vollume moos in en fuhnen en mooie grote sexxi krullen.

    Ik heb al heel vaak krullen gehad bij een Bruiloft en die ben ik nu zeg maar zat

    Positive schreef:
    (...)
    Serieus ideetjes vragen aan de kapper. De enige kapper die we hier hebben is een Chinese die niet eens fatsoenlijk Nederlands kan haha. Ik vraag straks wel aan me nicht of ze wil opsteken voor me kijken of het me staat. En dankjewel :'D


    Haha, nou, ik heb een hele aardige kapper. :') Maar doe dat dan maar idd. _O_


    wth.

    Wauw jij hebt echt prachtig haar! Ik ben er jaloers op man!
    Doe zoiets?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lamor schreef:
    Wauw jij hebt echt prachtig haar! Ik ben er jaloers op man!
    Doe zoiets?


    Dat is hem juist, ik heb zoiets echt te vaak gehad naar Bruiloften en ik ben krullen echt zat.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Haha, nou, ik heb een hele aardige kapper. :') Maar doe dat dan maar idd. _O_
    Ik denk dat ik een boblijn neem ofzo. Of een kapsel

    Je kan ook een mooie fishtailvlecht maken, of nou ja, dat moet je ook wel goed staan.


    wth.

    Quixotic schreef:
    Je kan ook een mooie fishtailvlecht maken, of nou ja, dat moet je ook wel goed staan.
    Dat gaat denk ik niet staan bij mijn jurk(cat)

    Positive schreef:
    (...)Dat gaat denk ik niet staan bij mijn jurk(cat)


    Oh, wat voor jurk heb je dan? :3


    wth.

    Positive schreef:
    (...)
    Dat is hem juist, ik heb zoiets echt te vaak gehad naar Bruiloften en ik ben krullen echt zat.
    Dan stijl je het maar t gaat om dat vlechtje. Je kan ook voor een vlechtje doen en de rest opsteken.
    Heb je thuis nog tijdschriften zoals de ELLE of de CG kijk daar eens in voor ideeën!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Quixotic schreef:
    (...)

    Oh, wat voor jurk heb je dan? :3

    uhm ff ene foto zoeken

    Positive schreef:
    (...)Ik denk dat ik een boblijn neem ofzo. Of een kapsel

    Je moet je haar niet kort knippen! ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.