• Ik heb vandaag een nieuwe ipod gekocht, aangezien mijn ipod gestolen was en nu heb ik ook een hoesje gekocht!
    Ik ben er echt zo blij mee!

    Wat vinden jullie?



    Ivar Oosterloo.

    Oh god, ik heb 't zelfde! Maar dan is de mijne een kat met een snorretje. (cat)


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Haha, die is lief. (:

    Je MOET echt op de naam van de zaak komen, dan kan ik daar ook eens gaan kijken. :3 Zijn ze duur?


    everything, in time

    Ben ik de enige die bij de titel dacht dat het over een jongen ging? * pokerface *

    Dragneel schreef:
    Ben ik de enige die bij de titel dacht dat het over een jongen ging? * pokerface *

    Nee ik ook hoor hha (:

    OT: echt schattig!


    Tears are words the heart can't say.

    Bjorgen schreef:
    (...)

    hahah niet!
    Maar ik doe sowieso mijn mobiel en ipod niet meer in mijn broekzak, daardoor kreeg ik allemaal krasjes op mijn schermen en mijn broeken zien er lelijk door uit


    True, in die van mij zie je de vorm van mijn gsm staan :')
    Maar toch leuk!


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Broadfields schreef:
    Haha, die is lief. (:

    Je MOET echt op de naam van de zaak komen, dan kan ik daar ook eens gaan kijken. :3 Zijn ze duur?


    het hoesje was 12,50. (:
    w8, misschien kan ik het bonnetje nog vinden, als ik die aangenomen had.. ff kijken!


    Ivar Oosterloo.

    Awesome


    Life is full of fake people

    IK HEB M NOG.
    Telecom First heettie!
    Hij zit in Delft op de buitenwatersloot


    Ivar Oosterloo.

    Omg ik zag net zo een op gmarket en ben van plan hem in het lichtbruin te kopen voor iphone 4 als ik die met een beetje geluk krijg ssdfkj
    Hij is zo cute. Rilakkuma is great :c

    Ik kocht laatst dit iPod hoesje in een klein winkeltje in Utrecht :]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Kyary schreef:
    Omg ik zag net zo een op gmarket en ben van plan hem in het lichtbruin te kopen voor iphone 4 als ik die met een beetje geluk krijg ssdfkj
    Hij is zo cute. Rilakkuma is great :c

    Ik kocht laatst dit iPod hoesje in een klein winkeltje in Utrecht :]


    Die witte hadden ze in die winkel ook maar dan zwart en knal roze! :"D


    Ivar Oosterloo.

    Omg, so cute. :9~:9~


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Ontzetten schattig!
    Hij past alleen niet meer in je broekzak x)


    #WWED - What Would Emma Do?