• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. Naomia
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309
    -Luke Moore IIlumination

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 7:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Maaaaaiinn topics!]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mijn topicsssss]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [mijn topics]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Hellloooo 8D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    De muren komen op me af en ik ben aan het schreeuwen en aan het krijsen. 'Het spijt me,' huil ik de hele tijd. Ik sta weer op en bonk tegen de deur aan. Waar is hij? Ik maak mezelf rustig. Ik moet geen zwakte tonen. Ik veeg mijn tranen weg en ik slik moeizaam. Mijn adem is beverig doordat ik gehuild heb. Ik kijk om me heen. De muren maken me duizelig.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik. 'Sorry, ik kan het gewoon niet goed uitleggen, als we ons allebei beter voelen praten we er nog eens over en mag je alles vragen.' zeg ik dan zacht en bijt op mijn lip en zuct en leg mijn hoofd op het kussen en kijk weer naar het plafon. Waarom moet ik alles zo verknallen...


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Leslie Day
    Ik ben weer gaan zitten en tril. Niet in shock raken Leslie. Gewoon rustig blijven. Dan bedenk ik me dat ik nog de spuit bij me heb. Zal dat mijn redding zijn? Om hier niet gek te worden. Ik durf het niet en begin gewoon te huilen weer en te schreeuwen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Awwhh, arme Leslie! Maar Marcell ligt een tikkeltje knock-out x)
    En daarbij komt hij nu echt niet. Ghehehe. Alles is geluidsdicht en superstevig. Er is echt helemaal niks waar ze zichzelf iets mee aan zou kunnen doen enzo, en er komt bijna nooit iemand. Dus ze gaat echt even heel goed nadenken/flippen. Ligt aan Les ^^]

    Julio Martinéz
    Mijn ogen worden groot als ik Eleadora's heupen zie. Alleen haar heupen al. Volgens mij wil ik het verder naar beneden niet eens zien. "W.. Hoe hebben ze.. Ik geloof dat ik blij ben dat je verdoofd was" Ik ben echt zo ongeveer even in shock. Ik durf mijn hand niet meer op haar heup te leggen, ik durf haar daar helemaal niet meer aan te raken. Ben bang dat ik haar pijn doe door de kneuzingen - hoe licht dan ook - aan te raken. "Het spijt me voor je" Fluister ik. Zou het kunnen dat ik daar aan bij gedragen heb? Ik ben daar natuurlijk ook geweest.. tussen haar verkrachtingen door.. Maar.. Ik zal toch niet? Ik zal haar toch geen blauwe plékken bezorgd hebben? Dan denk ik ineens ergens anders aan. Ik rommel in het kastje en negeer mijn eigen pijnscheuten. Ik pak een zalfje tegen kneuzingen en blauwe plekken, waarna ik het omhoog houd en Eleadora aankijk. "Zeg maar of je het ergens wil hebben.." Ik denk dat ik de enige ben, samen met haar, die het mág smeren..


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Ze kan met haar hoofd tegen de muur bonken :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [-,- Dan zijn het zachte muren.. Van die dingen die eerst een soort kussen zijn en dan later supersterke muur. Ook goed tegen de isolatie en geluidsgolven ^^]

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 20:31 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Tssssk :P de wasbak is hard :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Mmmmm... Er zijn heel kleine, ingebouwde cameraatjes die haar daar voortdurend in de gaten kunnen houden, dus als ze met haar hoofd tegen de wasbak gaat beuken komt er iemand haar verdoven :Y)]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [Daar doe ik het voor :Y)]

    Leslie Day
    Ik word gek hier. Ik kijk om me heen. De muren zijn van dat zachte spul, alsof je in een inrichting zit. Dan zie ik de wasbak. Zal ik mezelf knockout bonken? Ja. Veel beter dan een spuit. Ik word hier toch niet gezien of gehoord. Ik begin met het bonken met mijn hoofd tegen de wasbak. Koppijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Nee nee nee nee neee!!!!]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik knik en zwijg er verder over. Ik sluit mijn ogen en draai mijn hoofd van haar weg. Ik was moe. Doodmoe. Ik slik even en probeer in slaap te komen, wat niet lukt. Met een zuchf ga ik weer recht liggen en staar naar het plafond boven me. Schoot er dan niemand te hulp? Waar was Leslie? Waar was Nala? Waar waren de andere? Ik bijt mijn kaken op elkaar en zwijg.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne