• Mijn hoofdpersoon moet een masterscriptie schrijven voor haar Master Engels aan de Universiteit van Amsterdam, maar ik kan geen onderwerp verzinnen! Q zit vol met brilliante en creative mensen, dus ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Het moet wel te maken hebben met de Engelse taal of literatuur of een combinatie van een van die twee dingen met een relevant onderwerp.
    Alvast bedankt!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Aangezien ik toch niks te doen heb - uhum, ik moet leren voor een herexamen - heb ik even wat dingen opgezocht en erover nagedacht. Ik doe/deed zelf zo'n soortgelijke richting aan de universiteit..
    Voor literatuur:
    * Twentieth-Century American Literature, bv. specifiek kortverhalen
    * Anglo-Modernist Poetry
    * English & American literature overall (bv. het aandeel ervan in de wereld?)
    * vrouwelijke auteurs, hun opkomst, verbonden met het feminisme
    Maar je kan je hoofdpersonage z'n masterproef ook gewoon over één bepaald auteur laten gaan ofzo?
    Voor taalkunde:
    * Dingen zoals het gebruik van preposities, voorzetsels enzo. Een of andere vergelijkende studie van het Engels met andere talen?
    Hopelijk ben je hier iets mee (':


    There will be beauty from pain.

    Dank je, dank je!
    Anglo-modernist, is dat de moderne tijd dus vanaf 1900?
    Maar ik denk dat ik ga voor of nineteenth-century English literature of twentieth-century English literature.
    Anyway, veel succes met je herexamen en nogmaals bedankt! ;D

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 14:06 ]


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ja, het is vanaf het begin van de 20e eeuw. Zelf weet ik er niet veel over, ik heb gewoon wat onderwerpen op google gezocht. Ik studeer andere talen dan Engels dus weet er niet echt veel over. Nuja, het zijn maar een paar ideetjes waar je iets kan rond doen (:
    Graag gedaan en dankje!

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 15:18 ]


    There will be beauty from pain.