• Yesh, I need series. :')

    Ik heb nu al The Listener, Castle, Doctor Who en How I Met Your Mother.

    Ik wil graag of series met humor, of iets van een Bones/CSI-alike en dan series die niet meer dan twee à drie seizoenen hebben. Ik zou het ook handig vinden als je een kleine samenvatting geeft.
    Géén dramaseries, like Gossip Girl of Pretty Little Liars, please! (A)

    Alvast bedankt! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    *hum hum* PLL is niet drama (oké jawel), het is heel mysterieus en spannend en...

    PLL is awesome.

    Misschien The big bang theory?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    The bigbang theory


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Frodo schreef:
    *hum hum* PLL is niet drama (oké jawel), het is heel mysterieus en spannend en...

    PLL is awesome.

    Misschien The big bang theory?

    Het spijt me, maar een aantal.vriendinnen van me zijn fan van datnsoort series en ze zijn daar ook fan van. En dat is het grote verschil tussen zij en mij: I hate those series, they adore them. :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Bbt is Awesome.
    Ga Death in Paradise kijken, weet alleen niet waar je het moet kijken...
    Death in Paradise is echt geniaal XD


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sefie schreef:
    (...)
    Het spijt me, maar een aantal.vriendinnen van me zijn fan van datnsoort series en ze zijn daar ook fan van. En dat is het grote verschil tussen zij en mij: I hate those series, they adore them. :Y)


    Je zou het een kans kunnen geven? Want het is echt niet allemaal drama, het is ook een beetje NCIS-achtig omdat ze de waarheid achter een moord willen weten.
    Ik ben er al verslaafd aan.
    Your choice (;


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Glee?? (nerd)

    (Ik kijk echt alleen maar Glee & Pretty little liars.
    Serieus, PLL is echt awesome. )


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Frodo schreef:
    (...)

    Je zou het een kans kunnen geven? Want het is echt niet allemaal drama, het is ook een beetje NCIS-achtig omdat ze de waarheid achter een moord willen weten.
    Ik ben er al verslaafd aan.
    Your choice (;

    Nee, van wat ik heb gehoord, komt er maar géén einde aan dat raadsel. En dat is het enige wat er de hele tijd blijft spelen, etc. En dan gebeuren er nog een aantal rampzalige dingen, etc, etc. Waar ik me het meeste aan irriteer, is series die je persé in zijn geheel moet volgen. Daarom heb ik soms meer aan de bovenstaande series, omdat je die niet persé in zijn geheel moet volgen (A)
    Afwisseling, dat zocht ik! :') Daarom dat ik dus ook een hekel heb aan GTST (ik weet niet of dat vergelijkbaar is, maar dat is ook zo'n soort serie.)


    Deep inside, I've never felt alive

    Alladin schreef:
    Bbt is Awesome.
    Ga Death in Paradise kijken, weet alleen niet waar je het moet kijken...
    Death in Paradise is echt geniaal XD

    Wat is Bbt? Afkorting voor...?
    En ik hoop dat ik het op Pirate Bay kan vinden :Y)
    Waar gaat Death in Paradise eigenlijk over? En the same question voor Bbt... :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    Sefie schreef:
    (...)
    Wat is Bbt? Afkorting voor...?
    En ik hoop dat ik het op Pirate Bay kan vinden :Y)
    Waar gaat Death in Paradise eigenlijk over? En the same question voor Bbt... :Y)


    Ik kan je helaas geen serie's aanraden maar ik denk dat ze met bbt big bang theory bedoelt. :Y)


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Bbt is big ban Theory dat wil je niet XD

    Weet miet of je death in Paradise leuk vind ,
    Het is een detective ding over Richard Poole, een britse rechercheur die op een Caribisch eiland moet werken. Hij is heel anders fan de anderen maar verdomd het om te veranderen. Hij moet moorden oplossen, dus eigenlijk een detective op een soort caribisch eiland
    Weet niet of je het wat vind.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik denk dat je Degrassi ook niets vindt? (;

    hier staat een samenvatting van Bigbang theorie (bbt)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Toen ik de reactie plaatste, viel het muntje dat Bbt Big Bang Theory is :')
    @Alladin: Thanks, ik zal eens kijken :3
    @Frodo: nein :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    BBC sherlock. Full stop. BBC sherlock is best pony Sherlock!


    quidquid excusatio prandium pro

    Geen idee of het binnen je interesses valt, maar;
    City Hunter
    20 afleveringen van een uur, Engels ondertiteld op o.a. dramacrazy.net (zoek naar City Hunter :Y)).
    Ik vind het een beetje lastig om de serie samen te vatten, maar hier staat het wel (en ik ben stiekem te lui om te vertalen). Die grote lap tekst vat eigenlijk de eerste aflevering een beetje samen.
    De eerste aflevering is minder, vind ik, maar er zit een heleboel informatie in die je de rest van de serie best wel nodig hebt.

    Al het andere wat ik wilde zeggen, is al gezegd, so yeah :')

    [ bericht aangepast op 7 juli 2012 - 23:54 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    OMG DAT IK SHERLOCK WAS VERGETEN! SLECHT VAN MIJ!!
    Benedictus <3


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel